Smíšený provoz je pojem zákona o pozemních komunikacích (§ 6) a přiznávám, že pozadí té úpravy moc nechápu. Zákonem je vymezena IV třída jako komunikace nepřístupná motorovým vozidlům nebo jako komunikace se smíšený provoz (což tedy asi znamená, že tam MV za nějakých podmínek můžou, jinak by to nedávalo smysl). Dále je na exekutivě ponecháno, aby vyhláškou rozdělení komunikací blíže vymezila. Vyhláška to realizuje tak, že ke IV třídě uvádí demonstrativní výčet: samostatné chodníky, stezky pro pěší, cyklistické stezky, cesty v chatových oblastech, podchody, lávky, schody, pěšiny, zklidněné komunikace, obytné a pěší zóny apod.
Což neříká vůbec nic, většina těch pojmů (např. zklidněná komunikace) není vůbec v ZPPK, tedy jen z toho, že konkrétní komunikaci někdo dá takovou nálepku, neplyne automaticky nějaký režim z hlediska pravidel provozu. Naopak dává smysl jako typ smíšené komunikace obytná a pěší zóna - to jsou oblasti s jasně daným režimem (platí tam jiný režim interakce vozidel a chodců a do pěší zóny smí vjet jen některá vozidla). Že jde o takovou zónu ale musí být vyznačeno značkou, řidiči může být ukradené, že jde o místní komunikaci IV. třídy se smíšeným provozem.
S vaší analýzou víceméně souhlasím, jen bych se tolik nefixoval na tu smíšenou komunikaci. Jestli to jen někdo plácnul, nemusí to vůbec být autoritativní (minimálně bych se podíval do pasportu), jednak z toho nic moc neplyne. Pokud je tam úzká silnice a vedle chodník (viditelně oddělený, např. povrchem, nízkým obrubníkem ...), tak bych spíš řekl, že to je chodník a jen tam chybí značka, že chodník lze využít k vyhýbání (např. formou dodatkové tabulky k P7/8).