30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Behemot

Stran: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 174
61
Nedopravní tématika / Re:pomoc
« kdy: 25 Srpna 2021, 14:46:51 »
a ten dement co poslal tisíc žádostí na mimozemšťany s tím nemá nic společnýho?

62
Nedopravní tématika / Re:pomoc
« kdy: 25 Srpna 2021, 14:02:07 »
Je li nick jungvoj zde, identický s nickem jungvoj vyskytujícím se občasně v komentářích na serveru D-Fens.. tak po přečtení některých jeho komentů pochopíte... jedná se o velmi vzácného člověka.

Jedná li se pouze o shodu nicků, tak se tímto nicku jungvoj (zde) omlouvám za nepodloženou spekulaci... ale náznak je velmi, velmi silný...  8)
100% je to ten samej, ze začátku to sice byla docela legranda, k pobavení číst pitomosti, ale jelikož se to stupňovalo do stále větších kravin, osobně sem nakonec musel posunout do igňoru

když i nadřízenej ouřad i zcela zjevný pitomosti, co nedávají smysl, pže souvětí je zcela zmatečný a neobsahuje základní větný členy (podmět, přísudek), ze kterejch tak logicky nelze jasně dovodit, kdo měl co, kde a kdy, když se mu cosi klade za vinu, tak nějak přejde a ještě mektá něco o urážlivým podání (když je ouřadní osoba, která takovejch bot udělala několik po sobě, označena za zjevně intelektuálně nebo vzdělanostně nedostatečná a úřad je vyzván ke zjednání školení pro danou ÚO, aby se naučila psát česky), tak jungvojovic nápady točit se na absurdních výkladech každýho jednoho slova jsou na úrovni toho kocourkovic tatarskýho poskoka*

*a to se těm dvěma debilům už podařilo svou činností zkurvit nejeden zákon či jeho výklad, naposled 106ku, že

63
Mechanismus jetí na zablokovaným kole a to tvoje driftování je z hlediska ztráty adheze něco úplně jinýho, to je to, oč tu běží.

64
Požádej si o vydělené do samostatnýho vlákna, sem to nepatří.

Očividně jsou fyzikáři na gymnásiu trochu jinde, než přírodovědy na základce.

Ostatně co píšeš je blbost i tak. Pohyb ve směru tečny v místě ztráty adheze je jiným směrem, než kterým působí síla k pohybu vpřed (po přidání plynu). Ve směru tečny se ta síla zmenšuje, protože to celkem zřejmě zpomaluje, navíc se kolo u toho takřka netočí, drhne s ohledem na ztrátu adheze prakticky ve stejným místě, ve kterým má kontakt s vozovkou. Přidání plynu způsobí, že se začne otáčet stále ve směru natočení a výrazně zvýší pravděpodobnost, že dojde k opětovnýmu získání trakce, a když dojde, tak přesně tam, kam má.

Vono je to hlavně prodloužením techniky správnýho průjezdu zatáčkou. U předokolky by se totiž mělo do zatáčky vjíždět tzv. pod plynem, právě k tomu, aby vozidlo šlo za poháněnou nápravou (jinak síly působí moc nepúříznivě a pomáhají ke ztrátě adheze), takže by ani ke ztrátě trakce dojít nemělo. Pokud je rychlost nájezdu přehnaná, tak dojde a nemáš šanci se v ten moment do zatáčky vejít ať děláš, co děláš. Pokud začneš brzdit, seš v hajzlu, vyletíš ze silnice. Zablokuješ přední kola úplně, takže pojedou jak sáně, zadní začnou vozidlo zpomalovat a nakonec se teda předek chytí, ale to už je pozdě. Při eště větším přidání plynu a případně stabilizaci ručkou (pokud to má asistenti, tak ti si kola přibrzdí sami) máš aspoň šanci na znovuzískání trakce a to přesně ve směru, ve kterým potřebuješ.

65
Ja mam lepsi gumy vzdy vzadu, je totiz lepsi resit nedotacivy smyk nezli pretacivy.
Drtivá většina aut, se kterejma sem jezdil, je nedotáčivá. Některý (třeba dodávky) utrhnout na zadek v podstatě ani nejde. Tam můžou být klidně loukoťový kola a je to jedno. Ovšem s mizernejma šmejdama (klidně naprosto novejma) na předku se ta věc zahrabe na mokré trávě, je problém s rozjezdem do kopce na mokré vozovce a hlavně když to člověk přežene, moc dobře to na sebe neupozorní a prostě to jede jako sáně. Been there, done that :o Je naprosto kruciální mít co nejlepší gumy vpředu, jinak to bude dělat strašný věci.

Jinak jsme se sice dostali trochu někam jinam, nicméně co tady píšete i o smycích jsou naprostý hovadiny, pravej opak toho, jak se to má řešit, takže ste možná šli na nějaký školení, ale v provozu jste ještě nebezpečnější.
- nedotáčivej smyk s pohonem přední nápravy (u osobáků tak 90 % vozidel) je v drtivé většině případů doporučeno řešit přidáním plynu s natočením kol do směru zatáčení, pomůže zatažení ručky (poháněná přední náprava potáhne vozidlo ve směru natočení kol, jakmile se chytnou, a přibrždění zadku to naopak přibrzdí ve vleku za přední nápravou, která se tak chytne)
- netodáčivej smyk s pohonem zadní nápravy řešit vyšlápnutím spojky a mírným přibržděním (optimálně zase ručkou, nedojde tak k blokaci předních kol)
- přetáčivej smyk s pohonem přední nápravy je dost blbá situace, ale taky se normálně skoro neděje (leda fakt na ledu atd.), natočení kol částečně ve směru přetáčení a přidání plynu má šanci z toho opět vozidlo vytáhnout ve směru zrychlení poháněné nápravy
- přetáčivej smyk u zadokolky je právě to jediný typický řešení s vyšlápnutím spojky a natočením kol ve směru přetáčení

Dál bych teda všechny požádal o ukončení diskuse o vašich pocitech, dojmech, zaručeně babskejch radách a dalších chytristikách o něčem, co má velice volnou vazbu na realitu vnímanou ostatníma, předem díky.

Spíš bych poprosil o rady k tomu, kdo by se mohl ke stavu gum fundovaně vyjádřit ze své odbornosti:

- zkusím určitě co k tomu řekne autorizák, ti mají vždycky i pneuservisní část
- pak přímo nějakej samostatnej pneuservis
- z nezávislejch institucí, co dělají širší rozsah, včetně odbornejch testů atd., TÜV-SÜD
- eště mě napadá zkusit oslovit akreditovaný laboratoře, u nás to bohužel mají (snad mimo T-S) jenom výrobci pneumatik
- soudní znalce v auto-moto co dělají pnematiky sem u nás vůbec nenašel
- soudní znalce v oblasti gumárenství sem taky žádný nenašel
- nejbližší výzkumnej ústav v oblasti pneumatikářství je na SR

66
Už začly stát všechny křižovatky vokolo, nebo zatím s ohledem na prázdninovej provoz eště ne?

67
Policejní vysírání / Re:Oblejzání auta
« kdy: 19 Srpna 2021, 15:06:02 »
Z interní normativní instrukce může mít pupínky jen ten SNBák, Vy ne.
jo, jenže SNBák mi jménem zákona může na místě nakazovat cokoli, velevážení páni soudci nám to plebsu už mnohokrát vysvětlili

68
Doporučil bych vrátit se na střední školu do češtiny. Ten text říká, že musí být závažný poškození, s vyjmenovanými příklady. Tedy například:
- závažné poškození oblasti patky
- závažné poškození boku
- závažné poškození ramene

atd. atd.

Výklad, že naprosto jakákoli vada z příkladu implikuje závažný poškození, zcela odpovídá vzdělání v oboru cukrářů, zahrádkářů a dalších odborníků u PČR. Smím se zeptat, na jakým okrsku vás zařadili?

69
Ty kokso  ::) Ta detailní fotka je z telefénu, 5MPix senzor. Bez post-processingu na těch obrázcích nebylo vidět skoro nic.

Proti všem těm barumkám, nokijanům a všem dalším hajzlům za 650+ to drží v pohodě, žádný defekty to nemá (a že s defektama na starejch šmejdech, který sem dycky dostal s ojetejma autama, mám svoje zkušenosti; pak mám zase desetiletí starý gumy kvalitních značek a jedinej problém zatím asi prasklej kord na Dunlopu, tak to házelo, proto výměna). Dofukování v tomto případě za rok probíhá akorát jednou při přezutí, občasný kontroly a za sezónu beze změny, každej rok, už téměř dekádu v kuse. Taky sou to Pirellky ze žaponské linky. Koukám že tady se jede přístup i kdyby to byl sebevětší čínskej odpad, tak je to nový a proto nélepšéšéší na světě, stejně to všechno jde ze stejné linky a korporáťy si nechávají akorát vyvařovat za jméno, žejomámo. Asi máme hodně odlišnej náhled na vohnoutství ???

Gumy, který jsou tak zestárlý, že jsou k prdu, se poznají dost dobře, na tom mám dobrou praxi z aut těžkejch na předek, kde je to k poznání nahned: jakmile začnou fest klouzat při rozjezdu na mokrým asfaltu i v létě, taky zapadnou na mokré trávě (jako dovopravdy), tak je to ztvrdlej šmejd, kterej je fakt na bezprostřední výměnu. Rejžácký no-namy jsou v tomhle stavu celkem často i nový  :P

Žasnu nad všema až skoro obskurníma argumentama, škoda, že realita nepodporuje ani jeden z nich. Občas s tímdle vozítkem zkouším zatáčky a kruháče jako fakt zostra a drží to že se sám divím, nikde žádný kolotoče od asistentů. Eště jedna důležitá věc, tč. jsou ty dvě gumy, prej úplně strašný, na zadní nápravě. Nevím jak vy, já drtivou většinu děr vezmu předníma kolama.

Že zrovna tady se budete stavět na stranu naprosto gumovejch ustanovení bez jakékoli objektivní metriky, čili čistě jenom mozkový myšlení, která jsou očividně zneužívaný hlavně k tomu, aby byly naplněný tabulky počtu vyhozenejch aut, zatímco tam potom projde 10 jinejch aut ze spřátelenejch servisů, který mají podstatně horší závady, s pár áčkama, to je fakt hodně smutný. Je vidět, že masírka pracuje. Mimochodem taky dochází k ustavičnýmu pomalýmu posunu závad z lehkejch do vážnejch, primárně to jde centrálně z uhnije, všiml sem si toho docela dost při vyhledávání mezi novelama v rámci obhajoby k jednomu případu. Tak se pak hrozně divte, až vás začnou s donedávna kravinama vyhazovat taky.

pk202: jo, univerzály sou v plánu, to neustálý přehazování aby se na každé sadě najel tisíc je na palicu, a to teda že naprosto  :o

Martin623: asi nechápu otázku? je to na nějakejch liťáká AEZ nebo jak se to jmenuje

ladin: nezkoušel sem nic, ani sem si nevšiml, že tam drobný trhliny sou, protože to je sice hustá síť, ale striktně povrchový; auto bylo před pár tejdny v servisu u garážníka, ten to taky přezouval, předpokládám, že bejt to vážný, tak sám řekne, že to je na výměnu, todle fakt není nic, co by většina lidí neviděla; hele nevim jak tady vážení diskutéři, já osobně už sem viděl pár dost blbě zvenku nabranejch gum (taky sem toho na baráku podědil víc jak tucet, většina těch v dobrým stavu se už rozdala a rozprodala), i celkem hluboko a nikdy to nešlo na jediný vlákno výpletu, ani uvnitř nebyl patrnej jedinej náznak poškození; i ty boky mají totiž třeba centimetr a jsou protkaný ocelovejma kordama a výpletem z nějakejch vláken, to není že jako pár prasklinek a hned hrozí že to bouchne

paradoxně ten Dunlop, co házel, tak zvenku nebylo okem vidět pohnutí ani o milimetr, akorát uvnitř v místě spoje to bylo vyboulený (a to tam některý typy gum mají vyboulení i normálně, už z výroby)

Co celou dobu řeším, že je naprosto obskurní gumy v tomdle stavu vyhodit se 30denní způsobilostí že to je závažný poškození. To je mozkový myšlení jak prase.

70
Policejní vysírání / Re:Oblejzání auta
« kdy: 19 Srpna 2021, 13:02:55 »
Nevim esli sem to tady tenkrát nepsal, možná se mi to stalo až potom, v mezičase, ale minimálně jednou mi uniformovanej ksindl do vočí tvrdil, že to musím předat, že na to majou jakejsi prezidentní pokyn to přebrat. Předpokládám lhal jak dyž burešdnes tiskne, ale načtený ty jejich kraviny nemám (ostatně pokyn prezidenta nemá na venek předpokládám moc velkou váhu).

71
František Dobrota

Závažné poškození nebo proříznutí pneumatiky

nic závažnýho na tom nevidím; jaká je definice závažnosti? kde to je specifikovaný? můžete mi po hasnovsky ukázat v tom textu vyhlášky, kterej sem tady uváděl, todleto maji po obvode praskliny. To poskozeni tam fyzicky je a tim to hasne? asi špatně vidím, měl bych už jít chrnět

nikde nepopírám, že to není v bezvadným stavu; nicméně, kontrolní úkony neznají žádný lehký poškození gum, to se jakožto bezvýznamný vůbec neřeší; jsou jenom vážný druhy poškození, a potom tak vážný, že je bezprostředně ohrožena bezpečnost jízdy

Panek: no osobák taky na sobě nemá pověšený ze všech stran tuny a nejezdí v hodně těžkým terénu, ne? to čím musí třeba traktor projet a jakým deformacím ty gumy podlíhají je úplně jiná liga proti osobáku

72
Dobrý vědět na příště. Možná tím preventivně namazat zimáky, až se s tím pojede jinam? :D

Mimochodem sem koukal na cokoli použitelnýho, kdo by se k tomu jako autorita mohl vyjádřit. Skoro nikde nic. Znalce sem nenašel žádný, leda snad zkusit požádat o stanovisko zkušební laboratoře. Ty mají hlavně výrobci pneumatik… ;D

73
Doufám, že tady zas nepojede dojmologie o datech výroby a jak je všechno starší dvou let smrťácky smrťoucí. Onehdá sem dával jako náhradu za defektní gumu něco, co je tak starý, že na tom eště není napsaný v podstatě vůbec nic. Odhaduju, že to je eště na paborit, stáří teda něco mezi 20-30 lety. Hrozně to teda hučí, to jo, taky to odpovídá tehdejší výrobě že. Asi už bych měl být mrtvej co? Třeba ze zemědělskejch strojů znám gumy běžně popraskaný velice výrazně víc, do větší hloubky i šířky, jsou mnohem víc namáhaný a nikdo nic neřeší, není problém, všechno funguje.

Tadle věc má na těch letňácích nájezd asi 0,5-1 tisíc km ročně, prakticky jenom za sucha, za světla a rychlostma do stovky.

Já si osobně jako vážný poškození gumy představuju velice hluboký praskliny co aspoň trošku odhalují výplet. Ne povrchový prasklinky co mají hloubku esli milimetr. Že technik řekne helejte už vám to začíná fakt steřet, doporučuju to tudle sezónu dojet a vyhodit, proti tomu bych neřekl ani popel. Todle je ale normální vymrdávka a vyloženě zoufalej pokus to z nějakýho důvodu vyhodit. Nehodlám se podělat z kdejakýho kecu nějakýho panáka, těm gumám objektivně nic není.

Kupovat skoro v září nový letňáky je taky velice inteligentní, žejo?

74
Je to sice poměrně irelevantní, nicméně začátek 2009. Z nějakýho důvodu to sem vezli z japonské fabriky - je možný, že před přesunutím výroby do Británie sem tendle model celej tahali z Japonska. Takže tovární gumy. (Nakonec to pro nezájem ukončili.)

75
5.2.3.5.1: Závažné poškození nebo proříznutí pneumatiky (např. v oblasti patky, boku, ramene, běhounu, obnažení kordu kostry, oddělování protektoru, vytrhávání pryže od běhounu, vyboulení, vznik obvodových trhlin).

Jak to soudíte? Osobně to vidím na stížnost na kraj a TO na podvod ve zjevné snaze něco najít, vykázat počet závad a utržit další opakování. Máti sice něco blekotala vo kreténovi na emisích co arogantně prudil s náhubkem, ale tady to je evidentně ze strany provozovatele dojem, že když ženská přijede s autem, tak ji pěkně podojí a vylepší si statistiky za polovraždy, který načerno propouští. Auto má naprosto směšnej nájezd (a to byla polovina na straně salůnu, je to předváděčka), v podstatě je v zánovním stavu i přes papírový stáří. Eště tam sou naprosto lehounce zakalený světlomety v horní části, asi tak 10 % celé plochy světlometu, proti tomu, co na silnicích běžně jezdí, to je naprosto nádherný, ale to jako Ačkový závady nikdo řešit nebude.

Gumy sou samozřejmě původní, to nepopírám, ale todle je směšný.

Stran: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 174