30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Martin623

Stran: 1 [2] 3 4 ... 31
16
Ano, provozovatel je manžel, co má ze zákona zřízenou DS.
Příkaz adresován řidičce- manželce.
Příkaz zatím hnije na poště.

17
Známá projela údajně křižovatkou na červenou, odlapena poloopicí, ztotožněna, předáno do SŘ. Nyní přišel příkaz doporučeně poštou na adresu trvaléh bydliště. Paní má zřízenou DS FO podnikající, ale podníkání má pozastavené. Řídila však vozidlo psané na firmu manžela FO podnikající.  Takže předpokládám, že doručení je tudíž správné. Z toho asi nepůjde nic vytěžit, ale třeba se mýlím??

18
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nosič kol - třetí značka
« kdy: 02 Dubna 2024, 15:27:08 »
Nemohou Vám vzít velký TP, když budete trvat na tom, že si ho chcete ponechat.

19
Toto u mě není nakládací rampa. Tento taras nesplňuje žádné bezpečnostní předpisy.

20
.... Přemýšlel jsem o variantě uplatit někoho na ekologické likvidaci a dodat mu váhově stejný konvolut komponetů a dílů motorových vozidel a vymámit z nich protokol.
v principu již nelze, leda by se ten protokol "jako" našel z doby třeba před 6ti lety
dnes se fotí stav vozidla, že je v něm přítomen motor a štítek nebo VIN
zakládají do registru ( nevím jestli MŽP ) a vystaví protokol

Naposledy jsem likvidoval vozidlo loni v dubnu. Bylo témeř kompletní. Vzal jsem si jen pár drahých a dobře prodejných dílů (startér, alternátor a kompresor AC,servo a jednotku ABS) . Přijel chlápek s odtahovkou. Naložil si to, podepsal jsem mu plnou moc, předal techničák a do týdne přišel vyřazený techničák a potvrzení o likvidaci a na účtu přistálo 1200,-Kč. Nic jsem neřešil oni nic neřešili jen si zkontroloval jestli jsem opravdu majitel. Naprosto perfektní služba. Následně jsem objevil motor, převodovku a zadní nápravnici na bazoši. Motor tam je možná doposud, neboť je blbovzdorný a nekleknutelný.  Matka likvidovala před lety ještě relativně slušnou, funkční a neshnilou Felici. Pruběh byl stejný, jen si musela zajít na úřad odhlásit sama, protože musela vrátit RZ.  Dva měsíce poté jsme zahlédli jak stojí na dvoře té firmy umytá a nablýskaná. v roce 2001 jsme likvidovali š120 v netypické barvě. Krátce poté jsme potkávali škodovku s našimi blatníky a kapotou. Takže si myslím o té slavné ekologické likvidaci svoje a je mi to celkem jedno, naopak v tom spatřuji tu ekologii. Šéf tady na firmě  občas likviduje dojeté dodávky a funkční exponované díly si také nechává.

21
Zdravím, měl jsem stejný problém neco resp. stále mám. Také jsem spálil. U mne to trvalo cca 4roky. Nový majitel slíbil, že si udělá evidenčku a dostaví se do 5 dnů k přepisu. Zanesli jsme toto i do kupní smlouvy. Nicméně dostal i ověřenou plnou moc. Po týdnu jsem urgoval a ten pan z.mrd byl už nekontaktní a telefon už neexistoval. Na vozidlo běžela stále moje pojistná smlouva.Po třech měsících se mi ozval dopisem nějaký pán z Chrudimi, že vozidlo překoupil od pana z.mrda a že by přepis udělal přímo se mnou s tím, že si udělá evidenčku a do týdne se ozve. Nabídl jsem mu, že klidně do Chrudimi přijedu, ať to mohu hodit za hlavu. Opět se neozval, tak jsem mu poslal dopisem plnou moc a nic se nedělo. Pak přišla složenka na nové POV, tak jsem ho zaplatil, abych neřešil problémy s ČKP. Zkoušel jsem ho kontaktovat a při jedné cestě přes Chrudim se dokonce zastavil na jeho adrese. Nikdy tam nikdo takový nebydlel. Zde na foru mi někdo poradil, ať zkusím zažádat na registru vozidel o aktualizaci nesprávných údajů a doložím kupní smlouvou se zmr.dem.  Měli by ho obeslat a vyzvat opakovaně k přepisu. Odpověděli mi,že se ho nepodařilo kontaktovat a že mám smůlu.
Krátce po té v televizi vyšla výzva, že město Chrudim žádá občany o odstranění vraků z parkovišť a ulic. Kontaktoval jsem MP Chrudim, jestli při zevlování po ulicích někde nenarazili na vozidlo dle přiložené fotografie. Zachovali se velmi vstřícně a po cca týdnu se mi ozvali, že bohužel. Vzhledem k tomu, že za celou dobu mi nepřišla, žádná pokuta za parkování  ani výzva k uhrazení urč. částky, tak vozidlo bylo zřejmě rozřezáno na díly a fyzicky neexistuje. Do této chvíle se mi podařilo zrušit POV a dořešit to s ČKP. Opět byli velmi vstřícní a kontaktovali mě s tím, že pan zmr.d je známá firma a má toho více a je to u něj stále podle stejného scénáře. V tuto chvíli je vozidlo stále v registru psané na mě, fyzicky zřejmě neexistuje, ale aspoň neplatím na něj POV.
Zvažoval jsem i variantu nahlásit ztrátu TP a ztrátu R.Z. Nechat vystavit nové a dát to vyšumět v depozitu. Přemýšlel jsem o variantě uplatit někoho na ekologické likvidaci a dodat mu váhově stejný konvolut komponetů a dílů motorových vozidel a vymámit z nich protokol.

22
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Přednost chodců na přechodu
« kdy: 12 Ledna 2024, 14:11:59 »
Přesně toto jsem měl na mysli. Takže matka se žádného přestupku nedopustila a já měl pravdu. Nicméně z toho byla výměna názorů asi na 15 minut. Ale, když to řekl instruktor autoškoly, tak je to pravda :-) Tak už začínám spoustě věcí rozumět, jak to chodí v autoškolách. Mámě pošlu to video. Díky za odkaz

23
Potřebuji poradit - ostatní / Přednost chodců na přechodu
« kdy: 11 Ledna 2024, 15:27:38 »
Jeden zajímavý případ.  Situace čtyřproudová komunikace 2+2 pruhy stavebně oddělené travnatým pásem. Přechod pro chodce přes dva pruhy, přes travnatý pás a další dva protisměrné pruhy.
Matka je v důchodu, nemá co dělat a baví ji řídit, tak jezdí pravidelně na bezplatné akce Besipu, kde se dělají různé opičárny, škola smyku, první pomoc, ale i zkušební jízda s instruktorem autoškoly. Docela ji zaskočilo, když ji instruktor pokáral. Zastavila u přechodu, chodec přešel a v okamžiku jak vkročil na oddělovací travnatý pás tak se rozjela. Nikdy jsem neslyšel o tom, že musím čekat než chodec překlopýtá všechny 4 pruhy. Prý za to policajti dávají pokuty. Nikde ve vyhlášce jsem nic takového nenašel a nikdy jsem to nedělal  a ani to neplánuji dělat.

24
Asi tak, u nás v areálu kde je více firem, je spousty tabulí, zákazových kusů plechu s různými výhružkami s pokutami v řádech desetitisíců za vše možné i nemožné. Jeden zoufalec na mě volal na základě nedodržení kusu plechu fízly do oploceného soukromého areálu, aby se mnou zatočili. Po hodině jse se šel připomenout, že nemám čas čekat, než přijedou se mmou zatočit. Od té doby mám klid a nikdo mě nevysírá.
Ve vašem případě by stačila i malá ztráta paměti, kdo tam autem přijel.

25
Nemám nic proti Aixamu, ale  na silnice I.třídy mimo obec nepatří a určitě bych tam s tím nejezdil. Možná po nějakých dvojkách trojkách mezi dědinami asi ano, povětšinou se po nich ani 90 km/h jet nedá, náraz do Aixamu zezadu v rychlosti více než dvojnásobné je méně pravděpodobný. Nicméně takovou nějakou pidipotvoru s puberťákem potkávám a to nejede 45, podle mého tachometru tak mezi 60-70 km/h.Zřejmě nějaký tuning.
Já bych v 16 volil třeba toto, pokud nechci, aby na mě pršelo a nepotřebuju jezdit v zimě. https://motorky.bazos.cz/inzerat/177150953/bmw-c1-125ccm-lze-ridil-na-skupinu-b.php

26
Jiné / Velké Hamry- zrušení úsekového měření
« kdy: 11 Prosince 2023, 13:08:14 »
Celkem pozitivní zpráva, ale z rozhořčených úst  obecní rady vypadlo, že si to na sebe nevydělává. Já osobně to vidím jako úspěch a na schůzi by se mělo jásat, že konečně je bezpečněji. Rád bych, aby oprávněný smutek a rozhořčení pomazaných hlav uniklo někde na papíře. To by mi opravdu udělalo radost.

27
Dal bych zákaz předjíždění běžkařům nad 100kg. A mýtné brány by zaznamenávali přestupky. Z kopce bych dal nějakou tu úsekovku,  kvůli bezpečnosti a ono si to na sebe vydělá.

28
Jiné / Re:Změna provozovatele vozidla nikoliv vlastníka
« kdy: 05 Prosince 2023, 14:51:19 »
Máte naprostou pravdu. Nechci s tím mít dál nic společného. Jde sice o malou pomoc člověku, kterého mohu požádat o pomoc a neodmítne. Jako mechanik je spolehlivý a precizní  a pokud bude fungovat, je pravděpodobné, že se brzy ze sraček vyhrabe. Bohužel, ale může to dopadnout i jinak. To se nedá předpovědět. Nemám chuť řešit v budoucnu nějaké blboviny, že auto tamhle někde za dva roky odstaví na ulici. Možná jsem vůl,ale  myslel jsem to dobře, v rámci svých současných finančních možností si může rychle koupit přes inzerát první levný vrak - černou díru na peníze. Já mám v tomto čisté svědomí a vím, že může nejméně dva roky jezdit prakticky bez investic.
Stejně tak bych mohl dát inzerát, ale nemám čas řešit nějaké návštěvy, prohlídky a dohady se sockama. Rozmlátit to někde na Gumbalkánu, na to nemám také žaludek.
 Prostě udělám prodej za symbolickou cenu s vším všudy.  V rodině to bylo něco jiného, tenkrát jsem otce potřeboval rychle zmobilizovat, než se vrátí ze špitálu. Byla to pro mne nejjednoduší řešení.

29
Jiné / Re:Změna provozovatele vozidla nikoliv vlastníka
« kdy: 04 Prosince 2023, 08:53:13 »
S tou likvidací, by mohl nastat problém. Kdybych udělal při předání vozidla plnou moc na budoucí likvidaci s tím, že bych to zanesl de facto do smlouvy o pronájmu  povinnost nechat sešrotovat a případná  finanční odměna ( bývá to cca 1000-1500) bude náležet pronájemci-provozovateli.  Možná by ta plná moc šla zanést přímo do registru.
 Né snad, že bych měl strach, docela tomu člověku věřím, ale může se cokoli stát se mnou.

30
Pojištění zahradních traktůrků, to bude sranda. Vlastním homemade zahradní traktůrek ručně vedený o výkonu 6 koní, v pohodě to utáhne naložený vozík za OA. Tahám za tím klády z lesa, někdy i za tmy cca 200m po silnici III. třídy s nulovým provozem. V zimě s tím pluhuji a dobrovolně rozšiřuji 100m úsek silnice, aby se dva osobáky vyhnuly, protože obec na to s.re. Je to skvělý pomocník.Váha stroje s radlicí a závažími bude zcela určitě přes metrák. Celková hmotnost stroje i soupravy, co motor zvládne do 1t. Max. rychlost nezjištěna, ale když tam zařadím čtyřku a dal bych plný plyn, tak už musím pěkně sprintovat.Tak to budu mít problém. Na druhou stranu je to ručně vedený stroj, ale má to tažné zažízení-kouli.  VIN to nemá a výrobní číslo stanovím asi 1.
To bude krásné SŘ.

Stran: 1 [2] 3 4 ... 31