30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [GIVEN UP] Úsekové měření - překročení do 15 km ve městě  (Přečteno 11006 krát)

infoman

  • Příspěvků: 8
    • Zobrazit profil

Ahoj,

jsem úplný nováček a po přečtení několika témat jsem došel k závěru se poradit se zkušenějšími, protože podobný případ jsem tady nenašel. Bodově shrnutí situace: v létě mě chytil na Národní třídě v Havířově úsekový radar, auto bylo až do podzimu napsáno na operativní leasing a teprve nedávno jsem obdržel doporučený dopis ze zdejšího Magistrátu, ve kterém jsem se dozvěděl, že jsem předvolán k podání vysvětlení. Výše pokuty se tak zřejmě řešila přímo s tehdejším majitelem auta a ten je odkázal na mou osobu, coby uživatele vozu. Jaké mám v této situaci možnosti?

Určitě rád bych nejdříve viděl spis, co všechno obsahuje, včetně fotografie. Dopis je standardní, je v něm popsán přestupek (kdy a kde) včetně uvedení neznámého pachatele. Pokud nebude zbytí, jsem ochoten se dostavit na předvolání a hrát totálního nováčka, kterému se tato chyba stala poprvé. Proč se ale neporadit s Vámi zkušenými bardy? :)

Díky za info, klidně SZ.
IP zaznamenána

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil
Re:Úsekové měření - překročení do 15 km ve městě
« Odpověď #1 kdy: 15 Listopadu 2017, 13:20:08 »

A z jakého přestupku jste obviněn (paragraf)?
IP zaznamenána

infoman

  • Příspěvků: 8
    • Zobrazit profil
Re:Úsekové měření - překročení do 15 km ve městě
« Odpověď #2 kdy: 15 Listopadu 2017, 13:22:57 »

125c odst. 1 písm. F) bod 4 zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích (zákon o silničním provozu).
IP zaznamenána

Moto007

  • Příspěvků: 223
    • Zobrazit profil