V tomto smeru zasadne nesouhlasim. K celemu problemu doslo protoze jsou neschopni podat zakaznikovi relevantni informace. Jak jsem psal, nekolikrat jsem e ptal zdali je nutne zmenit inkaso. Odpoved ne. Pri prvni platbe tim inkasem mne opetovne uvedli v omyl tim, ze mne rekli a zcasti sparavne ze si nauctovali servisni poplatek. O tom jsem se dozvedel teda az pri tom neprobehnuti a ze platba neprosla kvuli limitu. pravda, s tim poplatkem jsem nepocital, nevedel o nem a tudiz dal limit na castku kterou jsme se domluvili za poskytovane sluzby. OK, dve stovky ne nezabijou, ast si je sezerou. Jinak zadny problem. Posledni (druha) nezaplacena platba v terminu vznikla tim ze O2 si sice o ni inkasem pozadalo, ale jelikoz si pozadalo o uhradu na jiny ucet nez byl nastaven, platba neprosla. Vzhledem k tomu ze tvrdili ze je vse v poradku a nemusim nic menit, nepovazuju to za sve pochybeni.
To by bylo relativne v poradku, dnes rano v emailu ze neni uhrazeno. Telefon co se deje, nalezeni problemu ze si zadaji platbu na jiny ucet, zaplaceno, skonceno. Ja debil predpokladal ze tim to hasne. Prijela prace, docela mne ji ubylo, ukazu Vam to v PC. Kliknu a takova ostuda... Vzteky jsem se malem posral. Samozrejme telefon na O2, pizda do telefonu slibila ze mne odlozi platby o 5 dni. Vysrala se na to, neodlozila nic. zrusil jsem nejake naplanovane veci, nebudu si delat ostudu.
No a pak jsem prisel na to, co mne to dela s oblibenyma polozkama, udelal jsem screen. Po kliknuti na ty oblibene stranky se proste ikona zmeni na O2 a otevre se to ''upozorneni''. Vsechny modre ikony O... Nezlobte se na mne, na to nemam zaludek. Chci platit takovym spolecnostem pro ktere jsem partner, ne zmrdum co mne budou menit ikony v oblibenych polozkach a vysirat s nedoplatkem za ktery si muzou jen sami.
Je mi lito, v tomto se neshodnem. Byla to posledni kapka, bude stiznost, jen at se s ni CTU vyporada, jsem zvedavy jak zduvodni ty ikony .
A mile O2 ma o klienta mene.