30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - JF

Stran: 1 ... 6 7 [8] 9 10
106
Poslal jsem Vám něco do SZ.

107
Podle přílohy 3 část 1 vyhlášky 277/2004 je vadou zraku vylučující způsobilost k řízení binokulární zraková ostrost menší než 0,5. Tedy ne dioptrie. Kdo jenom trochu tuší jak funguje oko snadno odvodí, že brýle a čočky se zrakovou ostrostí nesouvisí. Brýle a kontaktní čočky korigují vady oční čočky. Zraková ostrost je o funkčním stavu makuly. Pouze těžká, v podstatě nekorigovatelná, vada oční čočky má vliv na ostrost. Postižený má hooodně dioptrií, podle vyhlášky 8+.

Správný postup podle džeryny bych doplnil stížností na s. zmr. orgána a jestli s tím byly náklady, tak bych chtěl náhradu. A pokud Vás orgán fakt nasral, tak příběh podrobně popsat, i bez citací paragrafů, a poslat na státní zastupitelství.

Logiku v jednání úřadů hledá jen skutečný ... (doplňte si sám).

108
Jiné / Re:Údajné nezastavení na STOPCE, zelená karta
« kdy: 01 Ledna 2017, 19:39:54 »

Např. ...


To je nepřípadný příklad. Ve správním řízení nějaké dokazování proběhlo, žalobce ostatně nepoukazoval na nepřezkoumatelnost, nýbrž na nesprávné posouzení právní otázky a na rozpor nalezené skutkové podstaty s obsahem spisu. NSS shledal, že vadou je odmítnutí provedení důkazu - bod 24. V našem případě pan JezeV tvrdí, že úřad nedokazoval vůbec. Pokud by v jeho případě KÚ přezkoumal nepřezkoumatelné a potvrdil, pak si SÚ může pomalu připravit Kč 14200 (bez DPH) jen za řízení u soudu prvního stupně. Takže lze s velkou pravděpodobností očekávat, že KÚ vrátí. 

 

109
Jiné / Re:Údajné nezastavení na STOPCE, zelená karta
« kdy: 01 Ledna 2017, 18:21:41 »
Takže za sebe bych jim to tam napálil všechno ....

Klidně. Pokud SÚ udělal něco, co by mohlo být KÚ a soudy považováno za dokazování. Rozhodnutí jsme neviděli, kdoví co přesně napsali. Jinak je to overkill a strategická chyba. Pokud KÚ nebo soud zruší pro nepřezkoumatelnost a vrátí k dalšímu řízení, SÚ bude znát detaily o námitkách a pyrát pak bude mít horší pozici pro nové odvolání. A do prekluze může být daleko.

Přezkoumatelnost prověřuje KÚ i soudy obou stupňů z úřední povinnosti. Jinak by ani nemohly o odvolání (žalobě) rozhodnout.

Fakt nemáte link na případ, kdy první stupeň i NSS smetly v žalobě i kasaci tvrzenou nepřezkoumatelnost? Je mi jasný, že od soudů nelze čekat nic jiného než rozsudky, ale tohle by bylo příliš i u současných českých soudů.

110
Jiné / Re:Údajné nezastavení na STOPCE, zelená karta
« kdy: 01 Ledna 2017, 15:49:50 »
Jenže on tu je ještě jeden aspekt. Kdyby to odvolačka náhodou potvrdila, tak ...
To riziko samozřejmě existuje. Záleželo by na míře nedokazování a nevypořádání námitek. Pokud by ovšem správní soud prvního stupně potvrdil nedokazování, co by asi udělal s nevýslechem podjatých (stížnost) PACHů a dalšími námitkami?  Nevýslech a ignorace námitek je přece podstata nedokazování. V konkrétním případě pan JezeV píše, že nedokazovali a nevypořádali se vůbec.
Může linknout správně soudní rozhodnutí, kdy soud aproboval nedokazování? To by asi zajímalo dost místních, nejen mne. Matně si vzpomínám na rozhodnutí NSS o tom, že naopak úřední záznam PACHu nelze bez dalšího rovnou jako důkaz použít.
Z omezené vlastní zkušenosti a z mnoha příběhů ostatních usuzuji, že je strategicky optimální nejprve použít procesní munici. 

111
Jiné / Re:Údajné nezastavení na STOPCE, zelená karta
« kdy: 01 Ledna 2017, 14:34:15 »
Doporučil bych aktivní přístup k délce řízení kvůli dvouleté prekluzivní lhůtě. Tedy nejen přebírat a posílat písemnosti v poslední den lhůt, ale také šetřit odvolacími body. Z toho, co píšete o rozhodnutí úřadu je zřejmé, že tento se nezdržoval dokazováním a nevypořádal se s námitkami sprostého podezřelého. Neprokázal, že přestupek se stal a kdo ho spáchal. Rozhodnutí je proto nepřezkoumatelné, což je zásadní vada a důvod k jeho zrušení. Neidentifikovatelnost řidiče na videu, výslech PACHu atd. bych si nechal do dalšího kola. Ve správním řízení se neuplatní zásada koncentrace, takže můžete vytahovat nové námitky po celou dobu, až do pravomocného rozhodnutí.

To parkoviště, kde Vás kontrolovali, je veřejnou komunikací? Podívejte se do katastru a pokud to nebude jednoznačné, tak na silničním úřadě musí každá komunikace mít tzv. pasport.

112
Dobrý den,

tak se s tím nepárali a došel mi rovnou příkaz na 2000Kč. Takže podat odpor? Ono asi nic jiného není možné... >:(

Správně. Odpor se neodůvodňuje. V pátek 10 min před ukončením pracovní doby dojít nahlédnout. Když odmítnou, při projednávání ve Vaší přítomnosti použít hned po podjatosti. Jo a ta značka, ta tam furt je?

113
Přišla mi "výzva" - co mám dělat? / Re:Dotaz Helmut
« kdy: 28 Listopadu 2016, 19:21:52 »
Doporučuji aktivní přístup k řízení, a to nejen ve vztahu ke lhůtám, ale také k účinné pomoci orgánu při vytváření procesních chyb.

Takže výzva k ověření podpisu v dopise - Ignore. Pokud předvolají k vysvětlení - anglická odpověď, že je té době v UK. A dotaz, jaké že okolnosti nejdou zjistit jiným úředním postupem - viz §137 odst.1 SprŘ. Přece jste ho prásknul.

Plnou moc k zastupování předložit až po zahájení řízení.

Třeba se někde chytnou a pochybí.

114
Pro úplnost ještě k začátku projednávání v přítomnosti obviněného (tzv. ústní jednání). Projednávání zahájí obviněný námitkou podjatosti všech úředních osob, které na onom úřadě projednávají přestupky a všech osob, které rozhodují o podjatosti podřízených. Třeba na Vás úřad bude hodný a nahraje Vám ignorováním námitky. Pokud do námitky tvůrčím způsobem zapracujete data získaná v odkazovaném vlákně, můžete od úřadu v odůvodnění zamítnutí námitky získat i nějaký pěkný výrok do kategorie "úřední blábol". 

115
Když už jsem se pustil do diskuze, tak dám návrh na strategii:
1. Přečíst FSM o vedení řízení a něco o SprDelech
2. Úřadu napsat, že trváte na projednání ve Vaší přítomnost. Neprošvihnout lhůtu! Pokud úřad odmítne, máte ho skoro na lopatě; minimálně uspějete v odvolání a přiblížíte se k prekluzi.
3. Samozřejmě navrhujete výslech svědka(ů) - fotografa. V případě odmítnutí platí to z bodu 2.
4. Pokud je to, co jste tady vystavil, celý spis, tak v něm mnoho chybí. Opas nanačil. Na to neupozorňujte hned, možná to budete potřebovat v dalším odvolání. Tzv. koncentrace se v řízení o přestupcích neuplatňuje.

Ze spisu se zdá, že je to nějaký vidlákov a kvalifikace orgána je jedno chlastací školení. Je na Vás, jestli to chce jenom rychle sestřelit, nebo se bavit a úřad prudit. Naznačené nedostatky důkazů bych zatím nechal v rukávu. Moje malé zkušenosti (<20 řízení) ukazují, že postupné namítání vad řízení je dobrá strategie. Na důkazy je čas až když vady dojdou.

116
Vyjádřit se k podkladům nahlédnutím do spisu! Kapalná blbost a arogance.

Ale proč skutečně nezačít nahlédnutím, pokud to nemáte daleko. Nahlížet se může v pracovní době, nikoli pouze v úřední dny. Takže v pátek v 15:55, pokud je pracovní doba do 16:00.

117
Pokud je obsahem spisu skutečně ověřitelné, že jiný důkaz než svědectví MP neexistuje, tak znevěryhodnění svědků nebo chyba orgánu ve způsobu vedení řízení je cestou k úspěchu nebo aspoň k prekluzi. Správnou taktikou je na chyby (nezákonnosti) v průběhu ústního projednávání upozornit a nechat zaprotokolovat, ale netrvat nějak silně na jejich okamžitém odstranění. Kupříkladu je-li jeden svědek přítomen výslechu druhého svědka. Není povinností sprostého obviněného pomáhat úřadu odstraňovat vady řízení. Naopak, je povinností úřadu vést řízení bezvadně. Na vady následně obviněný poukáže v odvolání, takže je dobré úřadu k chybám i pomáhat.   

118
MP jsou svědci, nikoli účastníci řízení. Máte v podstatě dvě možné strategie, pokud je orgán sám po ukončení výslechu nepošle pryč: 1. Vznesete požadavek, aby sofort vodprejskli. 2. Namítnete, že u řízení jsou osoby, které nejsou účastníky, a necháte to zaprotokolovat. Spolu s Vámi pořízeným záznamem jednání pak použijete buď v odvolání, pokud orgán rozhodne ve Váš neprospěch, nebo ve stížnosti na orgána.   

119
Napište jim, že se vyjádříte po zaslání spisu, o který jste požádal. Pokud nepošlou a rozhodnou, máte dobrou munici do odvolání.

120
Na obnovení trestu za urážku orgána mě překvapuje pouze to, že to od sametu zákonoblijci trvalo tak dlouho. Prostě vládnoucí verbež chrání svoje biřice před okamžitou emotivní reakcí pronásledovaných, ponižovaných, zoufalých a nasraných kusů lidského póvlu.
Možná by to šlo i využít, kupříkladu prohlášením, že vzhledem ke svému velmi individuálnímu způsobu používání výrazové bohatosti českého jazyka a striktnímu hodnocení projevu podle informačního obsahu jako osoba podávající vysvětlení/svědek nemohu vypovídat, neboť bych si tím mohl způsobit stíhání podle ustanovení o urážce úřední osoby. Například osobně považuji za obsahově ekvivalentní věty „Nic jsem si neviděl a i kdybych viděl, tak si to nepamatuju.“ a „Vyser si voko, úřední kreténe.“
Budu-li někdy mít příležitost tak to i vyzkouším, pokud mi dobrou argumentací neukážete, že je to blbost.

Stran: 1 ... 6 7 [8] 9 10