S váma naopak asi u grilu moc zábava není, když se vám jednoduchá věc musí vysvětlovat desetkrát a stejně to nepomůže.
Když na X-proudé silnici v obci, představme si třeba magistrálu v noci, pojede X aut jak buzeranti vedle sebe každé v jednom pruhu, 45 km/h, nikdo před, nikdo za, tak můžou, není to zakázané, není to bezdůvodně pomalá jízda, ať si to užijou. Když je rychleji jedoucí auto dojede, tak ten vlevo musí pruh vyklidit, jasné? (a BTW, sice jsem autoškolu dělal v pravěku, ale tohle pravidlo nám tam vysvětlovali vcelku polopaticky, tak netuším, jestli aktuálně se zamlčuje a lže).
Když je ale hustota taková, že ve všech pruzích se jede tak akorát na bezpečné rozestupy, tak se to výše uvedené pravidlo suspenduje a nikdo nikomu levý pruh vyklízet nemusí. Nechápu, co je na tom k nepochopení.
Pokud váš výklad pravidel, ať už takových, jaká jsou, nebo jaká si myslíte, že by měla být, vede k závěru, že nejlevější pruh musí prostě i za hustého provozu jet tak rychle, jak by si přál jet nejrychlejší řidič v daném prostoru, tak jste holt vedle. Nic si z toho nedělejte, to se stává.