30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Parkování na hodinách  (Přečteno 3968 krát)

Zdendrs

  • Příspěvků: 7
    • Zobrazit profil
Parkování na hodinách
« kdy: 03 Listopadu 2015, 23:23:48 »

Prosím o radu!  Parkoval jsem vloni 26.11. na parkovišti s hodinama, přetáhl jsem dobu stání a dostal jsem botičku. Na místě jsem jim řekl, že s přestupkem nesouhlasím, že jim nic platit nebudu, protože jsem se zdržel u lékaře a nepředpokládal jsem, že to bude tak dlouho trvat, a proto jsem si koupil lístek na stání na hodinu. No a minulý týden, přesně 26.10. jsem si vyzvedl dopis s příkazem na 500,- Kč.

Moje otázka zní: Jak je to s promlčením přestupku podle nového zákona? Četl jsem si novelu zákona a pochopil jsem z toho, že roční promlčení doba se přerušuje v případě, že správní orgán ve věci do roka nějak konal, pod čímž si asi představuji to, že mi poslali ten dopis, a tím to teda přerušili a nastává dvouletá lhůta? Jak se říká, "vo hov.o jde", ale nechce se mi jim platit pětikilo za nic.

Co si o tom myslíte? Kdyby to zůstalo na tom roku, tak bych hodil jednoduchý odpor a je to vyřízené, ale mám obavu, že se na mě už vztahují ty dva roky. A kdyby to tak bylo, tak i přesto odpor a postavit to na materiální stránku s doložením skutečné doby u lékaře?
Díky za názory
IP zaznamenána

mila6032

  • Administrator
  • *****
  • Příspěvků: 349
    • Zobrazit profil
    • www.osbid.cz
Re:Parkování na hodinách
« Odpověď #1 kdy: 03 Listopadu 2015, 23:49:04 »

Vaše obava je zbytečná. Na Váš "přestupek" se vztahuje ještě roční prekluze. Použije se právní úprava platná v době spáchání přestupku. Tudíž jak říkáte, podejte jednoduchý odpor a bude klid.

IP zaznamenána

kverulant

  • hard core 30kmh.cz
  • ****