paramo99 - již nějaký pátek neplatí že "neprovozování vozidla na komunikaci = nemusím mít povinné ručení". Sledujte zákon 168/99 - § 1, odst. 2). Kvalifikační povinnost vzniká zápisem v registru vozidel.
Pokud dorazilo výpalné od ČKP, pak jí bylo sděleno vaším původním pojistitelem (viz. §15, odst. 1 téhož zákona), že předchozí pojistná smlouva zanikla (ať už skočením "doby určité" - což je, jak uvádí now, poměrně řídký případ, nebo výpovědí či zánikem pro neplacení pojistného, což jsou zcela převažující důvody) a porovnáním databáze pak ČKP dospěla k závěru, že nová smlouva nebyla uzavřena.
Situaci můžete řešit tak, že prokážete ČKP, že se mýlí v tom, že by vaše vozidlo podléhalo povinnosti pojištění - z vašeho popisu neplyne nic, co vám dávalo mnoho šancí to dokázat.
Doporučuji to řešit neprodleně - viz dále pak § 15 odst. 5) a 6) , kde je popsán možný postup úřadu a dále pak zákon 56/2001 - § 12, 1b) + odst. 6) a následně sankce dle §83 1f) + 2c).
Stručně řečeno: hrozí vám že budete platit další příspěvek, dokud vozidlo nevyřadíte z registru nebo neuzavřete pojištění, úřad vám vozidlo vyřadí z provozu sám a nadělí sankci do 50 tis. Kč.
Je to tu popsáno mnohokrát....