Technicky by to samozřejmě šlo, ale proč by to proboha stát dělal? Navíc to nedává žádný smysl, když mám víc aut, proč by nemohly jet současně? Jeden řidič nemůže být najednou na více místech, fajn, pak by ale bylo třeba zavést dálniční známku ne na auto, ale na řidiče.
Glosa byla myšlena jako taková trochu chmurná věštba. Ano, taky bych uměl těch 1500 kreditů užít líp než je hodit státu do chřtánu, ale na druhou stranu, celoroční kupon v ceně jedné plné nádrže je za pakatel, čistě z pragmatického hlediska nemá smysl se tím trápit (a už vůbec ne vymýšlet nějaké pochybné optimalizace). Naopak, doporučuju si tu pohodu užít, dokud to jde, bude už jen hůř.
Provozuje-li někdo hodně aut, zrovna tenhle výdaj je kapka v moři. Tedy nejde-li o přibližovadla, u kterých se vylepením známky a natankováním zdvojnásobí cena ...
ano, proč by to stát dělal - proč by měl přijít o peníze když nemusí že, to už vlastně můžeme všichni dobrovolně platit pokuty..
když mám víc aut, proč by nemohly jet současně? protože já se rozkrájet neumím a tedy současně mohu jet jen jedním, vzhledem k tomu, že svoje auta převážně nepůjčuju - jedno sportovní nepůjčím a druhé obyč taky nerad půjčím, pokud to nejde jinak.
Z toho tedy plyne, že mít na každém autě je pro mě naprosto zbytečné a vyhození peněž, ačkoliv to pro někoho může být "jen blbých 1500" pro mě je to pořád částka, kterou raději narvu do nádrže. Včera jsem jel po D1, za ten tankodrom byt už zlepšenej by měli platit oni nám, že po tom jezdíme a ničíme auta, to je opravdu tragédie.
Ale že zrovna Vy budete mít naprosto odlišný názor, to by nečekal :-)