Na radu jednoho z místních znalců zakládám nové vlákno. Nástin situace:
- konec listopadu 2020 údajné prasení na úsekovce (prokazatelně neřídil provozovatel- jiné pohlaví)
- polovina prosince 2020 doručena výzva provozovateli
- polovina ledna 2021 úřadu nabonzován Helmut, kontaktní adresa v zahraničí, provozovatel má k adrese přístup
- konec března 2021, pošta přinesla přiložený dokument (pošťačka dokument nepředala provozovateli ,ale příbuznému, nemá tedy ani číslo OP ani podpis provozovatele), reagoval zatím pouze Helmut tím, že se přiznal k činu a zažádal o vedení případu ve svém/cizím jazyce
má na dopis reagovat provozovatel? jakým způsobem? vyřeší případ přiznání se Helmuta? Jinak nekontaktnost Helmuta byla způsobena asi chabou úrovni poštovních služeb v zahraničí, dokonce ani avizo žádné nenechali...