Ano ted už to tam vypadá jinak.Hledám zde na fóru nejaké podrobnosti k vytyčce ale nemužu nic najít. Nemá někdo nějaký odkaz ?
Měřicí blok se směrově nastaví tak, aby byl dodržen předepsaný úhel měřeni 22° k okraji
vozovky (po povolení aretačního šroubu). Vzdálenost od okraje vozovky nebo od střední
linie jízdního pruhu k ose zaměřovacího zařízení se změří metrem, který je součástí
zařízení v kufru. Vzdálenost k okraji jízdního pruhu smí být min. 1m. Ve vzdálenosti cca
10 m od zařízení se metrem svisle vytyčí stejná vzdálenost od okraje jízdního pruhu.
Využíváme mířidla na horní ploše krytu v poloze odpovídající měření z levé či pravé
strany. Po nastavení provedeme zpětně aretaci měřicího bloku. Schematicky je celá
situace při měření jak z pravé strany vozovky, tak i z levé strany zobrazena na
následujících obrázcích. Současně lze provést kontrolu vertikálního úhlu svazku.
Změříme výšku v níž jsou umístěna mířidla a vyznačíme na výtyčce ve vzdálenosti 10 m.
Pohledem přes mířidla na výtyčku s vyznačenou naměřenou výškou zjistíme, zda není
svazek zamířen příliš dolů nebo nahoru. Kontrola je zatížena chybou nerovnosti terénu.