30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Eric

Stran: 1 ... 32 33 [34] 35
496
[O.T.]

Jen malá obecná noticka k výše uvedenému. Jsou lidé, kteří mají určité poruchy myšlení. Nejsou zlí, jen svět vidí jinak, jakoby vybájeně, a nedokážou se s ostatními shodnout na elementárních skutečnostech. Setkání s nimi vyvolává dojem interakce s paralelním vesmírem.
Je prakticky nemožné jim poradit. I když jim vše připravíte, nedokážou to pochopit ani využít a dál konají zcela nelogicky. Bývají pak snadnou kořiští matrixu, zatímco správně by nejspíš měli mít opatrovníka. Spravedlnost je pro ně často nedosažitelná.
Řešení to nejspíš nemá a je třeba to brát jako fakt.

[konec O.T.]

497
Rychlost / Re:Praha - Brusnický tunel 70km/h prý byla 50km/h
« kdy: 01 Prosince 2021, 12:02:19 »
Mně by tedy velice zajímal ten záznam o lustraci "v dostupných agendových evidencích" a pokud budete fotit spis, přimlouvám se za vystavení zde, neb je to cenný materiál.
Pokud to ve spisu nebude, jedná se o kreativně-odvážný úřad.
Jinak se domnívám, že k tomu, aby cizinec s adresou v USA zde pobýval, nemusí mít za určitých okolností vůbec žádné povolení k pobytu.

498
"... se nebavíme."

499
1) Kniha jízd slouží pouze pro účely účetní a daňové. Jméno řidiče nemusí vůbec obsahovat. Některé subjekty žádnou knihu jízd nevedou, neb vozidla účtují jinak.

500
Kniha jízd není a nikdy nebyla povinná.

501
Díky. Vychází mi, že by se nejen neměl oznamovat řidič, ale ani by se teď nemělo nic sdělovat SO1.
Ohledně výkladu, na který upozorňujete, se mi nic najít nepodařilo, je otázkou, zda může SO1a "navázat" na úkony učiněné nepříslušným SO1, neb by tím mj. došlo k vypršení lhůt. Kdyby SO1 rozhodl, je to rozhodnutí nicotné, zda je však nicotný i jiný úkon nepříslušného SO, to nemůžu s určitostí říct.

502
Update: vozidlo skutečně stojí celé mimo zónu. Systém generuje přestupky bez ohledu na reálný stav.
Prosím pokud jste někdo na příjmu a dokážete najisto odpovědět: Jeví se, že věc bude muset být postoupena na jiný úřad (řekněme SO1a). SO1a po postoupení má nejprve poslat výzvu, tzn. postupuje jako když se nově dozvěděl, nebo se bude řídit jiným procesním postupem? Pokud bude postupovat výzvou, jeví se mi jako správné teď vůbec nereagovat, protože jakákoliv reakce pouze uspíší postoupení. I kdyby to spadlo do řízení, tvrzený skutek vzhledem k rozdělení kompetencí nelze u SO1 projednat, takže se mi to jeví pro provozovatele jako bezrizikové a zároveň se mi kvůli možným navazujícím krokům jeví, že výhodnější bude, když řidič zůstane zatím nesdělen. Naopak pokud by se sdělil, mohl by být rovnou předán na SO1a, což by významně ztížilo manévrovací prostor.
Nejsem si úplně jistý, ale myslím, že taková věc tady na fóru zatím nebyla. Dokážete někdo posoudit, zda v tom není chyba nebo jiné riziko, které teď nevidíme?
Díky.

503
Ne, působí to chybně :-) Možná čím víc člověk pracuje s jazykem, tím se jeho vyjádření mohou stávat komplikovanějšími.

U té výzvy ze stání, které nemuselo být stáním na čáře, ale v křižovatce, ani jedna lhůta ještě nevypršela. Abychom to jaksi mohli kvalifikovaně rozhodnout, potřebujeme mít spolehlivé informace. Pokud nám vyjde, že čára je vedle auta nebo skrz auto, je přestupek jasný, kvalifikace je správná a lze pak použít postupy uvedené zde na fóru podle toho, jak se kdo (provozovatel) rozhodne. Pokud ne, tedy to je jiný přestupek, tak máme podle Vás dělat co? Já bych vzhledem ke lhůtám a podle toho, co tady různě čtu, udal "řidiče" až před koncem 60 dnů, a řidič pak musí napadnout chybnou kvalifikaci přestupku v případném řízení, jinak to podle mě nejde. Nemůže teď během trvání výzvy napsat, orgáne oprav si to. To by se oslabila jeho pozice, jde přece o co nejpozdější postoupení a další věc je, že i kdyby se rozhodl někdy potom magistrátu zaplatit, vypadá to na nižší peníze.
(A tím jsem se vlastně vrátil k původnimu dotazu této větve, zda takovouto situaci někdy někdo řešil.)
Jakože to asi budeme potřebovat rozhodnout zítra přes den, jinak bych to tak nehonil. Já se spíš vyznám v jiných věcech, tohle je stále ještě ve fázi učení.
Díky.

504
Přidávám se k dotazu. Podle mě s tím asi nic než čekat dělat nejde. Ovšem podle úředníka to pořád někdo může zaplatit :-)

Jinak řidič se nakonec přece jen vzmohl a před chvílí byl dokumentovat situaci na místě (snaží se nasimulovat stejné podmínky) a zítra dojde nahlédnout do spisu sám. S tou vytištěnou temnou fotkou jsme zkoušeli různě manipulovat, ale obsahuje skutečně minimum obrazových informací, takže je na ní málo bodů, kterých se lze chytit.
Pokud bychom nakonec skutečně zjistili, že vozidlo v zóně nestálo a je to tudíž jiný přestupek, pak podle toho, co píšete, by naopak správná taktika byla udat řidiče, a to do 60 dnů (zatím je čas), aby se mohl hájit. Otázkou, na kterou jsem zatím nenašel odpověď, je, proč stání před křižovatkou v tom jiném případě přišlo z magistrátu - je to tak, že na takový přestupek je kompetentní jiný správní úřad, anebo to závisí na lokalitě?

505
Za celkovou bramboračku se omlouvám. Máte pravdu, řidič by si to měl rozhodout. Taková situace ale zatím nenastala.
Nahlížeč bohužel propadl dojmu, že úředník je sympatický chlapík, který se snaží to nějak zjednodušit, takže ze spisu přinesl pouze jednu temnou fotku. Naprosto neefektivní úsilí. Nemůžu ale každého vodit za ruku. Znova to ukazuje na to, jak je pro osoby bez patřičné výbavy kontakt s matrixem nebezpečný.
Ty věci jsou tři, ale když je přesně označím termíny, myslím, že překročím hranici rozeznatelnosti případu (viz upozornění výše). K těm dvěma výzvám, které jsou v přílohách (časově poslední je Magistrát), přibyla úředníkem vylovená záležitost z podzimu, která v přílohách není, to bylo zastavení s poruchou vozidla. Tehdy tam řidič zašel a něco vyprávěl, ale nepodepsal.
Já osobně bych MHMP nechal zatím vyhnít, ten loňský rok bych nechal spadnout do řízení a rozporoval jako zastavení z důvodu nezávislého na vůli řidiče, a současnou věc bych nechal opravdu na řidiči, protože bez spisu těžko něco vymyslím. Pokud zaplatí, odpadne starost (i společné řízení).

506
Dnešní info: vzhledem k tomu, že nahlížeč dostal jen vytisknutou černobílou tmu, ze které vysvítá jen SPZ, se studiem důkazních materiálů jsme se nikam nepohnuli. Prý na monitoru ta čára vidět je, tvrdí.
Co se týče onoho zaplacení za tu starší věc (podzim 2020), pak to, co tvrdí úředník, by znamenalo časově neomezenou možnost platby, kdy lhůta stanovená výzvou by neměla prakticky žádný význam. Nemyslím si, že je to pravda.
Dále úředník tvrdil, že to starší je ve správním řízení, ale sprostého podezřelého nikdo s ničím takovým neobeslal. Prý mu hrozí tři tisíce, když to nezaplatí, a prý že to slučuje. Nejsem si jistý, že zákon něco takového umožňuje.
Zdá se mi, že úředník zachází s pravdou značně úsporným způsobem.
Nicméně opět vyvstává otázka, co teď :-)

507
Díky za komentáře. Zde upřesnění:
Fotky jsou dvě s časovým rozdílem asi 5 hodin, vozidlo samozřejmě stojí na obou stejně. Tím se aspoň potvrdilo, že paranoidní vozidlo jezdí fotit i v noci.
Nevedení spisu je samozřejmě značný problém, nicméně nahlížeč nebyl osoba s patřičnou právní výbavou, vzhledem k časovým okolnostem jsme rádi, že se nechal přemluvit, je to řidičův kolega z práce, tudíž ani audiozáznam, ani jiný úřední záznam nevznikl. Nicméně nejsem si jistý, zda by to byla použitelná argumentace pro SO2 či soud.
K loňskému roku - tam řidič, byv tehdy naprosto neznalým, udělal tu chybu, že zašel (ve lhůtě) za úředníkem. Vozidlu začal vynechávat posilovač, což řidiče polekalo a zastavil na nejbližším místě mimo silnici, začal pobíhat kolem vozidla a za chvíli projel kolem fízlvůz. Na fotce samozřejmě pobíhající osoba vedle vozidla nebyla. Já osobně bych to řešil jako zastavení vozidla nezávislé na vůli řidiče, myslím, že řidič se něco takového snažil i vysvětlit, čímž určitě udělal ohromný dojem, nicméně od návštěvy (úředník si údajně cosi poznamenal, tipuju, že řidičovy údaje) se vůbec nic nestalo. Písemná reakce nevznikla.
A ano, o účtu, ani variabilním symbolu se nikdo nezmínil :-)

508
Nahlížeč se nakonec našel. Především musím opravit základní myšlenku. Přestože řidič se dušoval, že na to dával po minulé zkušenosti pozor, na fotce pořízené za tmy vozidlo stojí - podle nahlížeče - z větší části na modré čáře. Je-li tomu tak (uvidím až večer), pak vlastně akce z většiny ztratila smyslu a stalo se z toho  "obyčejné" stání.
Je tedy vidět, jak lidská mysl dokáže být nepřesná.
Nahlížeč vše dostal vytisknuté a s tím přinesl i několik úřednických výroků, které pro úplnost přidávám.
Podle úředníka spis neexistuje, protože spisem je prý pouze to, co vytiskl. Nic jiného prý není potřeba.
Druhak, k dotyčnému vozidlu evidují ještě jedno stání z loňska. To prý teď půjde do řízení a hrozí mu několik tisíc. Ale když prý do dvou dnů (původní lhůta na zaplacení toho, o čem zde píšeme) zaplatí tisícovku, tak se to prý spláchne a nic se řešit nebude.
Tolik tedy historka z gubernie.

509
Pozor, nedokonalá anomymizace.

510
Dobře, ale řidiče máme oznámit do lhůty pro zaplacení, anebo do těch 60 dnů od oznámení?
Problém je, že zatím nemáme nikoho, kdo by zašel nahlédnout do spisu. Potřebujeme vědět, jestli je tam vidět čára. Pokud vozidlo na modré nestojí, měla by to být zjevná chyba úřadu.

Stran: 1 ... 32 33 [34] 35