ČKP to bude posuzovat podle registru, to je jejich primární zdroj dat. Tedy problém nenastane.
Kdyby náhodou nastal, tak skutečně, jak napsali předřečníci, povinnost uzavřít POV stíhá vlastníka (tj. toho, komu skutečně náleží vlastnické právo k autu, což nemusí být vždy ten, kdo je jako vlastník evidován - i když je přepis poctivě proveden, až na výjimky skutečný přechod vlastnického práva a přepis v registru neproběhne současně).
Od kdy přesně jste vlastníkem musíte vyčíst především ze smlouvy. Odkazovaný § 2160 OZ se týká prodeje zboží v obchodě, což na rozprodej majetku společnosti v úpadku insolvenčním správcem moc nesedí (nešlo-li shodou okolností o prodejce aut). Patrně tedy platí obecný režim dle § 1099 OZ, tedy že vlastnické právo přejde už účinností smlouvy, pokud, což je klíčové, nebylo ujednáno něco jiného.
Účinnost smlouvy (uzavřené v rámci nějaké formy soutěže o nejvhodnější nabídku) nastane doručením akceptace vybrané nabídky, opět pokud nebylo ujednáno něco jiného. Tedy ve vašem případě už 19. 5. 2020, resp. v okamžiku, kdy jste se o tom dozvěděl. Velmi časté vedlejší ujednání je výhrada vlastnického práva až do uhrazení kupní ceny. Pokud je součástí smlouvy, přešlo by vlastnické právo až zaplacením. Další obvyklé ujednání je právě přechod práva současně s předáním (tedy totéž, co platí o prodeji v obchodě, a co platilo obecně do účinnosti NOZ).
U prodeje auta je asi nejlepším možným řešením, které nijak nezvýhodňuje ani jednu stranu a předchází řadě problémů, ujednání ve smlouvě, podle kterého vlastnické právo přejde zároveň s přepisem v registru vozidel.