Jojobo, mrzí mě, že máte takovou zkušenost, ale již několikrát je zde popsané, jak byli cajti rozcupováni během svědecké výpovědi stran neznalosti návodu k Rameru. Je možné udělat reverzní analýzu snímků, je to sice experimentální metoda, ale úřad se s tím musí vypořádat. Faktem je, že se prostě někde postaví a fotí, kdyby pokaždé měli sundavat radarovou hlavu a tahat výtyčku, tak nic nevyberou. Když to náhodou neměří tak, jak má, zvednou citlivost. Jestli změřili, poté se rozjeli a za nějakou dobu zastavili, pořád je zde varianta, že mohlo dojít k záměně řidiče a úřad to musí nade vší pochybnost prokázat. Takové malé detaily vydělají na 10 stránek odvolání a úřad se s tím musí vypořádat.
Neříkám, že na tomto se to dá vyhrát, ale jsou to jedny ze základních kamenů, na kterých to stavět. Je třeba úřadu samozřejmě nasypat do soukolí co nejvíce písku a uvařit ho i na procesních záležitostech, kreativitě se meze nekladou. Měření ramerem je duchařina a úřady to moc dobře vědí. Troufám si tvrdit, že tak jeden ze dvaceti úředních zmrdů má technické vzdělání, proto jsou schopni tvrdit, že když existuje fotka, tak je to jasně prokázané. Leda hovno. Tady jde o papíry a tvrdit, že argumentace stran měření a zastavení je bezvýznamná hned z patra bez znalosti dalších souvislostí, je odvážné. Stejně to bude řešit úřad a případné školné ve výši poplatku za SŘ a možnost eventuelního odložení papírů v čistírně na vhodnější dobu mi přijde jako dobrej obchod. Stanislav může, když už nic jiného, tak získat cenné zkušenosti.