Přitom ČEPRO (EuroOil) prodává svůj mez biosložky v omezené míře ale bez problémů.
Tohle už bude možná nějaká Urban Legend, protože Čepro je totiž zároveň největším odběratelem Preolu (výrobce MEŘO). Takže pokud v Čepru disponují naftou bez bio, protože je to nafta z hmotných rezerv, tak je dost možný, že mají raději domluvené s různými spedičními firmami, že jim ji budou dodávat na jejich čerpačky, co mají tyto firmy ve svých areálech. A k benzinkám pro retail se pak tato nafta nedostane. U benzínu to bude asi jiné, protože ten se spotřebovává téměř výhradně v osobních autech a tak pro něj asi neseženou velkého odběratele, který by ho bral. Proto se možná benzín bez lihu na benzinky dostane.
Ale bez mobilní laboratoře to potvrdit nelze. A dohledat z veřejných informací taky ne, protože ČOI sleduji při dozorech kvality jiné ukazatele.
asi neni důvod, proč by to tam někdo dobrovolně přimíchával.. je to sračka a prodražuje to palivo jako takové..
Tak tady se v tuto chvíli strašně mýlíte. Při dnešních cenách PHM je totiž ta bio složka pro obchodníka s PHM už bezpečně levnější. Počítejte (ceny uvádím vč. DPH), když koupím litr MEŘO za 45,80, přimíchám ho do nafty a na pumpě ho vlastně prodám za >50,- Kč. Tak jsem brutálně vydělal, protože čerpačka má většinou jen tak 1,- na litru (při ustálených cenách). Takže tím, že se biosložka vlastně díky ceně nafty stala její levnější náhražkou, očekávejte, že budete tankovat naftu možná i s větším obsahem bio, než před válkou.
PS: Na benzín se mne neptejte, neznám ceny bio-lihu přimíchávaného do benzinu.