Budete i nadále sdílet Vaše legendární odvolání a další podání, které jsou výborným odrazovým můstkem k nalezení té správné cesty individuální procesní obrany? Dále zrušující rozhodnutí/rozsudky správních orgánů/soudů (samozřejmě jak odvolání, podání, tak rozhodnutí/rozsudky v anonymizované podobě a po domluvě s klientem)?
Jinak co se týče obchodních podmínek, omlouvám se za mojí pohodlnost, ale ještě jsem si nevyčlenil čas na jejich důkladný pročtení a ve zkratce jsem to na webu nenašel. Kdy tedy nastává samotná kompenzace 1.500,- za každý bod, po zamítavém rozsudku NSS? Jak řešíte zákaz činnosti, je za něj taky nějaká kompenzace, třeba po měsících? Např. na jedné nejmenované službě mi vždy vadilo, že minimálně (pokud se zažádá o odložení účinků pravomocného rozhodnutí do rozhodnutí soudu) od rozsudku KS do rozsudku NSS je ono rozhodnutí pravomocně vykonavatelný (sprostý obviněný má zákaz a po zákazu body a pokuta musí být uhrazena), ale než rozhodne NSS, tak nastává "mrtvá zóna", kde žádná kompenzace za body ani úhrada pokuty není, toto nastává právě po zamítavém rozsudku NSS.
Taky by mě zajímalo, jestli obrana funguje na základě zastupování nebo pouze vytváření podání, které klient sám odesílá, a tak má kontrolu nad současným stavem (z webu o fungování služby jsem nabyl pocit, že se jedná o zastupování na základě plný moci). V opačném případě - nebylo by od věci vést nějakou "datábázi", kde by pod heslem zaslaným klientovi vyběhlo v jaké procesní situaci se právě nachází, jaké byly učiněny podání, případně i jejich uploadovaný jejich obsah. Dočetl jsem se pouze, že klient bude informován o každém rozhodnutí.
A ještě z trochu jinýho soudku: hodláte vyvíjet aktivitu nad rámec smlouvy? Odpovědnost správních úředníků, fikce doručení, bodový systém, objektivní odpovědnost, nezákonné kauce a mnoho dalšího...