A protože jsem se zase musel rozčílit tak to musím doplnit.
Co udělaly všechny dosavadní vedení Prahy pro zlepšení dopravy což je současně zlepšení ovzduší? NIC.
Spousta lidí by "hlouběji" do Prahy vůbec nejezdila, ale kolik je na vjezdu do Prahy záchytných parkovišť? Nula nula nic! Myslím si že i to podzemní parkoviště, které bylo vybudováno v souvislostí s tunelem Blanka je dodnes zavřené! To je doslova trestuhodné! Povolují se nesmysly jako údajný carsharing pro parkování na modrých a fialových zónách, ale jsou to pouze běžné půjčovny, které zneužívají veřejné prostranství pro svůj zisk.
Míst na parkování ubývá, chudáci co bydlí v modrých zónách. K nim už nectějí ani přijet řemeslníci, protože není kde zastavit. V lepším případě zaplatíte navíc pokud to nezměnili 400Kč/2 hod za parkování na modré zóně.
další nesmysl je, že pražák nemůže přes den zastavit v jiné zńě. Proč jako? Vždyť uvolní místo tam kde stál předtím a můžou se "vyměnit" s tím, který zase potřebuje na chvíli zastavit u něj doma.
Ale my budeme řešit nesmysly. Navíc opravdu vidím brutálně kouřit více autobusů MHD než osobáků a tady je třeba říct, že ti lidé s těmi kouřícími auty nejezdí protže by nás ostatní chtěli nasrat, ale protože prostě na nové auto nemají.
A nepište mi tu v reakci, že se měli lépe učit nebo že nemají tolik chlastat a kouřit. Ekonomické "nůžky" mezi extra bohatými a extra chudými se stále více rozevírají. Ti obyčejní lidé, co třeba jezdí v tom kouřícím autě, jsou pro politiky dobří jen jednou za 2 roky když jsou komunální nebo parlamentní volby.