58
« kdy: 17 Ledna 2017, 13:22:58 »
Potreboval bych poradit jake mam realne moznosti.
Zakoupil jsem zbozi v nemecku, prodavajici velmi dobre zabalil, odeslal, jenze nase mile prepravni spolecnosti maji vse na haku a zbozi dokazali rozbit. Tim jak se balik proletel nekolik metru pri dopadu se znicil roh. Rozbalovani natoceno na video, baleni velmi kvalitni, znacky krehke, nekolpit atd.
Odeslano bylo pres DHL.DE do baraku privezla PPL. Sepsana reklamace na PPL, 30 dni uplynulo, nic se nedeje a v podstate mne ppl vyfuckoval s tim, ze skodu ma uplatnit prodavajici a mne ji uhradit zpetne, coz je nesmysl, nemam na nej zadny kontakt a vzdalenost znacna. Jedna se o vec za cca 1000€. Ja mam za to, ze kdyz mne to dovezla PPL, je na tom stitek PPL, reklamaci prijala PPL, tak ze skodu ja budu uplatnovat u PPL a at si to s dhl vyridi sami. Mne vznikla skoda, ja pozaduji plneni.
Je tento nazor mylny?
Muzete mi nekdo prosim poradit jak se mam ucinne branit? Uz jednou si se mnou ppl vytrela prdel, stalo mne to 400€. Nechci to nechat vysumet do ztracena. Predem moc dekuji za radu ci napad ktery by mne pomohl domoci se adekvatni nahrady.
Toto mne po mesici odepsali z ppl.
Jedná se o zásilku, která byla odeslána z Německa, tedy zásilku do přepravy
převzala společnost DHL DE . Odesílatel má uzavřenu přepravní smlouvu se společností DHL DE, která použila naší společnost PPL CZ jako subdodavatele přepravy.
Za provedení přepravy a náhradu případné škody při přepravě však vůči Vám, jako příjemce zásilky, nadále odpovídá pouze společnost DHL DE.
Pokud došlo ke škodě na zásilce při její přepravě, máte samozřejmě nárok na náhradu škody vůči přepravní společnosti, kterou je v tomto případě společnost DHL DE.
Zápis o škodě spolu s fotodokumentací jsme společnosti DHL DE předali k vyřízení Vaší reklamace.
Nemáme však informace o tom, v jaké stadiu se vyřízení Vaší reklamace nachází. Je proto nutné, abyste se s dotazem obrátil přímo na společnost DHL DE.
S pozdravem