To je sice pravda, ale pokud ten Slovák zde žije, pracuje/podniká a obecně navazuje nějakou interakci s tuzemskými úřady, tak může být vcelku snadné (i pro tupého úředníka odboru dopravy) prokázat, že provozovatel naplňuje podmínky § 6(1). Jde tedy o to, zda to vozidlo splňuje podmínky pro výjimku dle odst. 2 (tj. je zde sice provozováno, ale ne "déle než 6 měsíců v kalendářním roce", ať už se to vykládá jakkoliv). A to sice nikdo neprokáže při náhodné kontrole, ale stanete-li se někde známou firmou a nějakému úřednímu zmrdovi šlápnete na kuří oko, není to prokazování zase takové sci-fi. Zejména pokud to auto neprovozuje Brownův pohyb, ale chová se aspoň částečně deterministcicky (např. existují nějaká místa a časy, kde obvykle parkuje), může ho třeba pravidelně v rámci svých dlouhodobých "úkolů" fotit MP.
Nebo např. v mém venkovském sídle se dlouhodobě pohybuje jakýsi křáp, který jezdí s americkou značkou (navíc vpředu s Floridskou a vzadu Kalifornskou, zda jsou pravé a pokud ano, zda byly přiděleny tomuto vozidlu, netuším). Kdyby někdo chtěl, tak prokázat, že je zde toto auto dlouhodobě provozováno, by šlo i svědecky, stačilo by pár náhodných z okolí domu, kde provozovatel bydlí. Jiná věc je, že v tomto konkrétním případě je provozovatel součástí systému, a dokud nevypukne nějaká lokální válka policajtů, je mu tento výstřelek tolerován (asi něco jako služební benefit).