Tez: ono daným úsekem, kde jsou 2 přechody v časovém úseku 6:55 až 7:00 přecházelo silnici x chodců, přojelo y aut, a různě se motalo z cyklistů. Přičemž číslo Z bude několikanásobně nižší než čísla X a Y. Vzhledem k tomu, že v našem okresním městě je terén pro tzv. dojížděcí cyklistiku velmi nevýhodný, tak těch cyklistů v tuto denní dobu je opravdu málo. Prostě jezdit tu do práce na kole je volovina. Daným úsekem projíždím každé ráno ve stejný čas a na základě svých pozorování mohu spolehlivě vyslovit hypotézu, že ti dva piráti na kolech bylo nejméně 40% veškerých cyklistů, co se tam v daném časovém úseku mohlo vyskytovat. A teď si představte, že k tomu ještě bude nejméně ve 40% aut sedět za volantem podobný bezmozek a nejméně 40% chodců si bude myslet, že jsou nesmrtelní. To bude Carmagedon.
Ze včerejška mám zajímavý pumpičkářský upgrade: Včera jsem byl na odtahu a z Lipska jsem táhl na brýlých nepojízdný náklaďák. Délka soupravy cca 20m, lámatelná cca uprostřed ale ve velmi malém úhlu. Odbobočení v pravém úhlu nebo přejetí kruháče znamená značně omezit ostatní účastníky silničního provozu. Převoz byl pochopitelně na majákách a z 95 % po dálnici a silnici 1. třídy. Takže celkem na pohodu. Jen opět pár metrů před cílem (v našem okresním městě) při odbočování doprava tři pumpičkáři za sebou měli asi pocit, že jedem moc pomalu a moc prostředkem, tak je nenapadlo nic chytřejšího než začít podjíždět soupravu zprava. Podotýkám, že na vlečeném vozidle byla zdvojená, dobře viditelná a funkční zadní světla a magnetický maják. Zašlápl jsem to a oni tam zůstali zavření na pravoboku a cosi gestikulovali a zřejmě čekali, že couvnu , aby mohli dokončit předjíždění zprava. Je zajímavé, že ostatní účastníci silničního provozu správně pochopili můj záměr odbočit vpravo a udělali místo a umožnili mi to. Tak nevím, není těch náhod už nějak moc. Nejsem odpůrce cyklistiky!