Podle toho, co rikal, tak na zacatku zavodu ztracel tlak v predni brzde, zpomalil a jel tri kola o 2s na kolo pomaleji. Pak "se to spravilo" tak za to zase vzal a pak za to vzal jeste vic, protoze se chtel dotahnout na spicku a v prvni zatacce, kdyz si chtel pribrzdit se mu ty kotouce z lokomotivy rozlitly.
Teorie je, ze ponevadz se Vinales vysral na optimalizovany setup Brembo primo pro Australii a jel "standardni" setup, zacaly se mu brzdy od zacatku prehrivat. Pak ubral, brzdy se ochladily a zacaly zase fungovat, tak pridal a dorazil je. Podle jezdce, ktery byl za nim, tak chvili pred tim, nez vystoupil a poslal motorku do plotu mu z ni litaly nejake cerne kousky.
Mimochodem, to "vystoupeni z motorky" jsem si poustel mockrat za sebou - to je velka frajerina :-). Parkrat uz jsem vystupoval taky, ale takhle elegantne to nedavam :-D.