V AT mají odpovědnost provozovatele. Něco jako místní tzv. sprdel (i když je to konstruováno právně jinak a nutno říct, že čistěji než v Kocourkově, dokonce kvůli tomu hrabali do ústavy). V DE je situace naprosto odlišná, tam je nutné stíhat řidiče, ale stává se, že vůči někomu je vydáno takové rozhodnutí a protože se nebrání (často i proto, že o tom vůbec neví), tak to pak tamní orgány vymáhají, a někdy to zkoušejí i přeshraničně (2005/214/SVV). Od vaší situace se to liší - odpovědnost provozovatele v HR podle všeho nemají (aspoň jsem to v tom jejich zákoně při rychlém průletu nenašel, můžu se klidně mýlit) a žádné rozhodnutí zatím nevydali. A že by to zkoušeli na dálku vymáhat je z říše snů (ono ani těm Němcům to moc nejde, navzdory tomu, jak to mají blízko, i své pověstné pečlivosti).