30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Informace o rozhodnutí soudu  (Přečteno 4319 krát)

moravastan

  • Příspěvků: 78
    • Zobrazit profil
Informace o rozhodnutí soudu
« kdy: 05 Března 2018, 10:19:45 »

Dobrý den,

zaujal mě jeden případ člověka, který udělal v roce 201* podvody a dnes si vesele dál svobodně chodí a pachá další pokusy o podvody. Myslel jsem, že na základě zákonu o informací mohu získat informace o tom, jak soud rozhodl a narazil jsem. Jsem v tomto tématu nováček. Jak je možné, že třeba Josef Klíma má rozsudky o vrazích a běžný občan nemůže vědět, jak dopadl soud s konkrétní osobou?

Soud mi žádost o poskytnutí informací odmítl (zamítl).

Máte někdo nějaké doporučení?

Že to v našem státě tak říkajíc moc nefunguje je mi docela jasné, ale sakra já když spočítám blbě daňovku byť o korunu, tak hned problémy a člověk, který okrádá má volnost?

Díky za rady zkušenějších.

Mor
IP zaznamenána

hh

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 6 312
    • Zobrazit profil
Re:Informace o rozhodnutí soudu
« Odpověď #1 kdy: 05 Března 2018, 10:47:58 »

Soudy rozsudky na základě infožádostí běžně poskytují, ostatně nic moc jiného jim s ohledem na § 11(4)(b) InfZ nezbývá. Poskytují se anonymizované (kvůli ochraně osobních údajů). Občas se nějaký soud kousne (běžná výmluva je např., že žadatel aktéry zná, tedy anonymizace nestačí a s odkazem na § 8a se žádost odmítne jako celek), ale to je u InfZ denní chleba žadatele.

Ukažte žádost a rozhodnutí o odmítnutí, pokusím se poradit.
IP zaznamenána

vvvvvv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 1 075
    • Zobrazit profil
Re:Informace o rozhodnutí soudu
« Odpověď #2 kdy: 05 Března 2018, 10:51:11 »