30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Parkování v Brně 2017  (Přečteno 17877 krát)

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 092
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #15 kdy: 22 Září 2016, 21:04:50 »

Tak nějak to v rezervách ÚP má být - točna kdesi o kus dál, ale s prodloužením trati se moc nepočítá. Kapacita na jedné křižovatce je pro tramvaje zcela vyčerpaná  - Dornych x Křenová, jezdí přes ni linky směr Komárov, Líšeň a Juliánov, tu asi máte na mysli. Semafor na opačné straně přednádražního prostoru - dvojkřižovatka Nádražní x Husova x Hybešova x Nové sady - ještě nějaké rezervy má, i když to tak nevypadá. Takže by šlo posílit šaliny v úseku třeba Maliňák - kampus. Z Mendláku určitě ne, trojice semaforů Mendlák - Křížová x Václavská - Křížová x Poříčí je šalinově za hranou kapacity.

Hlavas- je to jasné jak zamračené nebe. Řekl bych, že nikdo nechápe, kdo co a proč chce a prosazuje, což je ideální stav pro zákulisní svinstva a velké malé domů. Občas se vypustí na veřejnost nějaká dezinformace, aby se to ještě více zatemnilo. Pokud se však rola přesune do původně plánované polohy, vyvolá to nutnost přepravit ty šílené davy, co to nyní z regionální vlakové dopravy hrnou do štatlu pěškybusem, přepravit šalinou, což bude katastrofa. Vychází to prý na 35 m obludy v intervalu okolo 4 minut s napojením další tramvajové větve do křižovatky Hybešova x Nové sady, která na takový přírůstek nemá kapacitu ani omylem - to by tam nesměla jezdit téměř žádná auta.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

x-bat

  • Příspěvků: 93
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #16 kdy: 23 Září 2016, 10:31:51 »

K té tramvaji - plán je takový, že osmička bude nově z Osové pokračovat ke Campusu a šestka na smyčku. Tzn. Dunajská a smyčka budou mít o linku méně. Kluci si jsou vědomi, že více tramvají na koleje nedostanou. Důvod pro linku do Campusu je ten, že se má Campus neustále rozrůstat a už teď je problém s dopravou - trolejbusy na Osovou kapacitně nedostačují. Co se chystá stavět a kdo to zaplatí je v linku od enzyma (https://www.brno.cz/strategickeprojekty/tramvaj-do-kampusu/).
Jsem zvědavý, co se plánuje na tom pozemku, kde má vyrůst zastávka Jihlavská. Protože starosta tvrdil, že ty pozemky Starému Lískovci nepatří a že jsou ohledně pozemku dost velké spory. Ale když má vzniknout zastávka v poli, tak tam časem určitě něco vyroste.
Co se týče parkovacího domu - bylo řečeno, že se bude jednat o možnosti postavit parkovací dům na parkovišti u Osové, které se díky nové tram lince výrazně zmenší.

Ale papouškuji pouze to, co zaznělo na sezení a co je napsáno v uvedeném odkazu.
« Poslední změna: 23 Září 2016, 10:34:32 od x-bat »
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #17 kdy: 23 Září 2016, 10:51:11 »

No tak že tam dostanou koleje je hezký, ale úzký hrdlo v podobě viaduktu zůstane, takže tam neprotlačí dost tramvají na to, aby to zvládlo ty lidi vozit. Nelze ani nasadit kapacitnější tramvaje, protože úvraťový konečný, což je v prdeli. Jediný semi-řešení je, že by skutečně vznila smyčka v Bohunicích, místo tam na to je, a třeba třetina tramvají by prostě nezajížděla až na Mifkovu, ale točila by se už na Novolíšeňské. Asi tak jak je to dneska v pražským metru, tam, kde bylo postaveno zcela dementně metro do pole (kam nikdo nejezdí a proto na takový místo nemělo metro nikdy vést, do má vést jenom tam, kde se přepravují obrovský kvanta lidí, jinak je to ekonomickej nesmysl), a protože se to nezaplatí, tak půlka vlaků končí už o X stanic dřív. V takovým řešení by se daly použít delší soupravy např. se dvěma standardníma a jedním vlečným vozem, nebo nějaký ty dvě zlamovací za sebou.

Mezi panelákama je v sídlišti kolem Osové je parkovišť dost, stačí je zvednout do výšky. Není třeba stavět zrovna ani parkovací domy, klidně to zvládnou tyhlety rotační výtahy, pořízení je levnější než postavit v tomhle banánistánu cokoli z betonu, prostě se to píchne do země a zapojí do elektriky. Na druhé straně parkovací domy by měly vyšší kapacitu a umožnily by sem-tam nějaký parkoviště zrušit, místo toho by tam mohly vzniknout nějaký krámy nebo služby, protože v těch panelákách je to fakt tragedie. Je to vysoce zahuštěný bydlení a pro jakýkoli služby nebo zboží musí lidi neustále někam jezdit. Otázkou je, jestli po samosprávě něco takovýho chtít, protože většinou platí, že na co sáhnou, to zkurví.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 142
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #18 kdy: 23 Září 2016, 11:12:31 »

Já osobně jsem toho názoru, že polohu nádraží v Brně nechť si řeší majitel a provozovatel. To znamená ČD a.s.
Vůbec nechápu, jaký by měl být důvod přesouvat za peníze daňových poplatníků provozovnu nějakého podnikatelského subjektu!


IP zaznamenána

vvvvvv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 1 075
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #19 kdy: 23 Září 2016, 11:23:43 »

Já osobně jsem toho názoru, že polohu nádraží v Brně nechť si řeší majitel a provozovatel. To znamená ČD a.s.
Vůbec nechápu, jaký by měl být důvod přesouvat za peníze daňových poplatníků provozovnu nějakého podnikatelského subjektu!

Jde o SŽDC, státní podnik. Ale stejně nevidím důvod pro stěhování nádru (nejsem Brňan).
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #20 kdy: 23 Září 2016, 11:26:44 »

ViktorN: Tak ještě studujte, dráhy tam maj možná ten barák. Zbytek, hlavně ten kamennej viadukt z 19. století co protíná město skrz naskrz (z velké části dneska zasypanej, takže není vidět) bude nejspíš SŽDC. To ovšem nic nemění na tom, že to tvoří značnou překážku na dlouhým úseku skrz město a přitom to s nádražím kapacitně nedostačuje.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

hun

  • Příspěvků: 44
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #21 kdy: 23 Září 2016, 14:22:48 »

Referendum ve věci zachování/odsunu Hl. nádraží se bude konat 7. a 8.10.
Podezřelé, že na stránkách o referendu (http://www.nadrazivcentru.cz/) jsou mezi sponzorama snad všichni zelení devianti.

Jinak 13.10. je Den nápadů udržitelné mobility v Brně
http://www.mobilitabrno.cz/novinky/21-den-napadu-pro-plan-mobility
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #22 kdy: 23 Září 2016, 14:30:37 »

Kdo tam všechno hlasuje, obyvatelé centra, celýho Brna, nebo i okolních okresů? Do města dojíždí asi polovina stálého počtu obyvatel včetně studentů (ty přes AR tvoří tak třetinu obyvatel navíc), takže pokud se k tomu ti všichni nemůžou vyjádřit, je to úplně na hovno.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

hun

  • Příspěvků: 44
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #23 kdy: 23 Září 2016, 14:46:29 »

Žabka, co mě ten leták ve Skanzenu bez aut dávala do ruky říkala, že jen Brňané s trvalým pobytem.
Na těch stránkách ve FAQ tvrdí to samé.
A ano, odsun více zasáhne pracující do Brna dojíždějící, než trvale bydlící.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #24 kdy: 23 Září 2016, 14:58:04 »

Očekávaně. Voni to referendum totiž dlouhodobě protlačují hlavně ti, co to tam chtěj nechat, bez jakékoli rozumné koncepce. Vono to je technicky proveditelný, aby nádraží zůstalo kde je, ale aby fungovalo, tak by se muselo zvednout tak o pět metrů víc do vzduchu, včetně kolejí (tak jako je v Praze ten přivaděč např. kolem Florence vysoko nad zemí). Anebo zakopat pod zem. Celý nádraží a hlavně koleje zabíraj mrtě místa a tvoří zeď pro pohyb lidí skrz celý město (do několika směrů). Akorát že na to Brno nikdy nebude mít prachy.

Nejde jenom o to, že to zavazí, ale hlavně že to už tomu provozu nestačí (já tam jezdil leta a vím, co to ve špičce bylo za onanii s umisťováním vlaků, a že stačilo jedno zpoždění nějakýho EC a celý se to sesypalo jak domeček z karet). A teď už není kam expandovat!
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

Šmarjá Josef

  • Příspěvků: 629
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #25 kdy: 23 Září 2016, 20:00:12 »

Nechápu co se kurwa furt řeší!! Ten barák je víc jak sto let starej a na tohle prostě nestačí!! Makal jsem tam skoro celé prázdniny a měl spoustu času na pořádnou prohlídku. Absolutně žádná koncepce!! Tři prdele stánků, každý pes jiná ves, rozprcaných všude možně. Trdelníky, kávička, zelenina, obalované oříšky, občerstvení, stánek s párky v rohlíku, vietnamci... a skřínky na věci jsou kdesi v prdeli mimo halu. Výpravčí lítají po budníku zpocení aby nějak ukormidlovali špičku. Průvodčí na peronu nevidí na mašinfíru aby mu pískli odjezd, protože nástupiště je do oblouku. Nástupiště rozdělená na sektory, takže z jednoho odjíždějí klidně dva vlaky, ale každý na jinou stranu. Záchody kdesi v podchodu, infotabule mají dva metry, ale důležité texty 5cm. Přes prázdniny se vrazilo víc jak 90 000 000,- do oprav dvou nástupišť a podle fotek nepoznáte rozdíl předtím/potom. Protože nedotačuje technologické zázemí bude se stavět nová technologická budova v místě jednoho z parkovišť. Skoro žádný vlak nejede na čas!! . . . . . ... .
 Udělejte si tři hodiny čas, zkuste oprskle všude vlézt, pomalu celý areál projděte, klidně dvakrát a pak si udělejte názor.  :x
 
IP zaznamenána

fu

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 204
  • Lidem bez naděje se lépe vládne.
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #26 kdy: 23 Září 2016, 20:22:13 »

Jak konkretne souvisi vnitrni usporadani stanku a obchodu s budovou? 

Vypraskat stanky, obchod, pekarnu a udelat zazemi pro cestujici a ne zakazniky a neni treba nic stavet.
Hladovych oken je na hlavaku, jak maku a za lepsi ceny. Nadrazi slouzi k preprave(nakup listku,  cekani na prijezd, toaleta, odjezd), neni to vykrmna prasat. kdo ma hlad se muze najist v jidelnaku.

To usporadani tam meni uz 20 let stale a s tim jsem nemel nikdy, az takovy problem a ze by na novych nadrazich to bylo nejak lepsi si tedy nemyslim.

Jezdil jsem tam  uz pred 20 lety a vzdy se dojizdelo na nastupiste krokem, kvuli nevyhovujicimu zeleznicnimu svrsku, kde to drnca i pri 20km/h vic, jak nez na D1- takze jen ty 3 km trvaly vzdy 10 min - to same odjezd.

Takze na obsluhu jednoho vlaku potrebujete cca 20-25 min a spozdeni jsme nabrali vzdy hlavne posledni 2-3 km.
IP zaznamenána
„Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ – Benjamin Franklin

mosquitoe

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 447
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #27 kdy: 23 Září 2016, 20:28:32 »

Já jsem žil v domnění, že 30 na viaduktu je kvůli statice viaduktu, který by se mohl rozpadnout …
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #28 kdy: 23 Září 2016, 20:35:01 »

Šak je taky z konce 19. století…

Ta budova je stará taky hodně přes sto let a už po pár desítkách let bylo jasné, že je nevyhovující. Že i po dalším století se pořád jenom mele hubou opravdu ukazuje tragikomičnost současné společnosti. Skutečně u nás vyrostla dagegen generation. Udržovat ten skanzen při životě nakonec bude stát víc, než kdyby se to dávno přesunulo. A čím dýl se bude čekat, tím to bude horší, protože pozemky se rozprodaj a zastaví…
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 142
    • Zobrazit profil
Re:Parkování v Brně 2017
« Odpověď #29 kdy: 23 Září 2016, 22:03:20 »

Behemote, Josefe — kdy jste naposledy jeli vlakem? Jaká je dnes obsazenost vlaků? Já už plný vlak nezažil, ani nepamatuju! Každoročně klesá počet vlakových spojů!

A znovu opakuji — není jeden jediný důvod, aby daňoví poplatníci se finančně podíleli na přesunu provozovny soukromé společnosti!!! Pokud dráhy (a je jedno, jestli to bude ČD či SŽDC) se rozhodnout vzdor celosvětovým trendům nádraží odstunout z centra města (a tím to zabít zcela totálně), tak ať si to železobetonovou rychlokvašku postaví za své a koleje taky za své natáhnou. A zablokování veškeré dopravy v městě ať pěkně zacálují, jako každý jiný, co si u baráku postaví lešení a zablokuje chodník!

Víte jaký je celkovový rozpočet celéí téhle akce? Víte to?
To není jen 20 miliard za novou budovu nádraží, to je fakt prkotina!

Proč si myslíte, že i slavná socialistická EU od toho dala ruce pryč a nic nepomohlo nasazení podvodníka „euroDuchoně“ do Bruselu.

Jop, přesun nádraží o 800 m za nějakých 60 miliard bude fakt tím správným „impulsem pro Brno“… ;D
IP zaznamenána