No tak že tam dostanou koleje je hezký, ale úzký hrdlo v podobě viaduktu zůstane, takže tam neprotlačí dost tramvají na to, aby to zvládlo ty lidi vozit. Nelze ani nasadit kapacitnější tramvaje, protože úvraťový konečný, což je v prdeli. Jediný semi-řešení je, že by skutečně vznila smyčka v Bohunicích, místo tam na to je, a třeba třetina tramvají by prostě nezajížděla až na Mifkovu, ale točila by se už na Novolíšeňské. Asi tak jak je to dneska v pražským metru, tam, kde bylo postaveno zcela dementně metro do pole (kam nikdo nejezdí a proto na takový místo nemělo metro nikdy vést, do má vést jenom tam, kde se přepravují obrovský kvanta lidí, jinak je to ekonomickej nesmysl), a protože se to nezaplatí, tak půlka vlaků končí už o X stanic dřív. V takovým řešení by se daly použít delší soupravy např. se dvěma standardníma a jedním vlečným vozem, nebo nějaký ty dvě zlamovací za sebou.
Mezi panelákama je v sídlišti kolem Osové je parkovišť dost, stačí je zvednout do výšky. Není třeba stavět zrovna ani parkovací domy, klidně to zvládnou tyhlety rotační výtahy, pořízení je levnější než postavit v tomhle banánistánu cokoli z betonu, prostě se to píchne do země a zapojí do elektriky. Na druhé straně parkovací domy by měly vyšší kapacitu a umožnily by sem-tam nějaký parkoviště zrušit, místo toho by tam mohly vzniknout nějaký krámy nebo služby, protože v těch panelákách je to fakt tragedie. Je to vysoce zahuštěný bydlení a pro jakýkoli služby nebo zboží musí lidi neustále někam jezdit. Otázkou je, jestli po samosprávě něco takovýho chtít, protože většinou platí, že na co sáhnou, to zkurví.