30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - lc81

Stran: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 51
511
Souhlasím. Výhody budou ubývat. A kdyby teoreticky nebylo žádné danitelné palivo na auta, státy přijdou s jakousi "daní z mobility", aby byly na svém či ještě výše.

Jinak k nájezdu 1200km, to mám někdy také, akorát že za den (když se to sejde). Přes všechny dnešní nevýhody dieselů, hlavně vůči starším dieselům (složitost, dražší servis, vyšší poruchovost, často překvapivě vyšší spotřeba), prostě pro své potřeby není alternativa. A to nemám problém dát 3m za auto, byť jsem dal aktuálně 1,2m a jsem zcela spokojen. Ale dát 3m za auto je rozdíl, jestli to člověk nasype za s-kládu/a8 nebo teslu. Pořád je to rozdíl mezi autem a "studentským projektem" pro zbohatelé hypstery. Bohužel vodík není o nic dále.

512
Ropa tu věčně asi nebude, ale minimálně 50 let ano. Od strašení, že dojde, se pomalu ustupuje, je jasné, že asi tak rychle nedojde, aby se ovce dali ždímat. Takže od strašení oil peekem se ustoupilo (tuším, že to bylo docela žhavé téma někde přes 15 tématy), už jsem to dlouho neslyšel. Teď se jedou jiné debility ala Gréta a extinction rebelion s teplením. A čím více zblbnou lidí, tím později ropa dojde. Takže předpokládám, že to není třeba teď řešit, když nám není dneska 20, tak s tím dožijeme.

E85-pokud vím, tak to docela zamávalo potravinami ve světě, suroviny z Brazílie atd. Ale kdysi to byla velká móda ve Švédsku. Tam byly stojany na každé pumpě (tak 2007-8)

513
Za mně se přikláním k tomu, že budu spalovák časem klidně považovat za luxus, za který mně budou nadstandardně dojit. Ale jelikož nepěstuji jiné předražené koníčky, tak na to dlabu. Ale dokud to půjde, budu se držet spalováku. Teď stejně pro moje ježdění není alternativa, a je zcela fuk, jestli něco jiného ujede "už dokonce" 400 nebo 600. A tak uvažuje dost lidí. Kamarád byl v Německu na interní prezentaci MB na téma elektro a sami si z toho dělají prdel, že to nemá aktuálně smysl, ale tlačí je tam politika. Prý klíčový systém elektra je v současnosti navigace, která počítá dojezdy a možnosti nabíjení. Takže pro ně je levnější to nabízet a prodělávat než to nenabízet a platit ještě větší flastry. Tolik k "výhodám" co to přináší.

514
To ale není kompliment.

515
Vypadá to jednodušše, ale kdysi už se to tu řešilo. Druh pozemku v KN nehraje roli, jde o to, jestli je pozemek veřejným prostranstvím. To je obvykle v nějaké vyhlášce obce. Na to, aby se dalo volně parkovat, musí být oplocen (pak totiž není veřejné prostranství). Jiná by to byla, kdyby to byl majitel nebo někdo se souhlasem majitele-to omezení ve prospěch veřejného prostranství nesmí omezit vlastnická práva.

516
Ono by to hlavně mělo odradit lidi od používání těch hnusných aut, protože to je fuj-fuj. Smrdí to nejen výfuky, ale hlavně něčím individuálním a to do dnešního světa co? No...přece nepatří. Všichni se máme usdílet, používat hromadné prostředky atd. Co čekáme od zelených kryptokomunistů?

517
@asmodeus: Pochopil jsem Váš post. Nešlo mi o něj, ale o obsah toho plánu. Ty menší celky jsou asi ok, pokud člověk zkousne podstatu zón obecně (mně vadí celá podstata zón).

518
Nevím, zda si uvědomují dlouhodobé dopady nebo zda doufají, že naše generace vymřou/přestanou jezdit a nastoupí mladí green vymaštěnci. Za mně už teď vybírám cíle, kde lze parkovat. Naštěstí většina mých zákazníků jsou v průmyslových zónách, ale na druhou stranu už jsem pár městských bez parkování odmítl a už vůbec nemluvím o dodavatelech a krámech, kde nakupuji. Jak nelze autem, vůbec o tom neuvažuji. Když to tak bude dělat více lidí, co v zónách zbyde za business? Neziskovky? Ouřadi?

519
ic81 - záleží, jak to myslí ve smyslu "více zón". Já bydlím na osmičče, a můžu si vybrat celou prahu 8 za 1200,- ročně (uvažuji první vozidlo fyzická osoba), nebo si pořídit zvlášť Karlín, Kobylisy nebo Ládví, podle toho, kde bydlím, za 600,- ročně. Proti tomuhle asi nelze namítat nic.

Upřesňuji-myslel jsem více zón ve smyslu zavedení tam, kde dosud nejsou, aby se snížila možnost úniku

520
To jsou zase sračky. Jenom jsem to prolítnul, ale hlavním cílem je samozřejmě více prachů-tedy více zón a více kasírovat...nedalo se nic jiného čekat. Zatím se platbám aktivně vyhýbám, protože mně tento systém sere z principu (protěžování cyklobuzen a dalších nesmyslů), ale když se přitvrdí, tak holt se začnu vyhýbat těmto zónám. Když to tak udělá více lidí, jsem zvědav, jak moc si místní firmy vydělají. Bohužel to odnesou a kromě pár večerek a pajzlů to bude mrtvé město, protože nikdo rozumný tam nebude mít firmu/krám/kancl apod. Nedovedu si představit, že ty green new chcípáci, co tohle chápou a podporujou, dokážou udržet místní business nad vodou svými výdaji, až my postarší tam přestaneme jezdit a nakupovat.

521
lc81: Ale málokdy někdo "jede do Prahy" a je mu jedno kam do Prahy..


To je fakt, ale vycházel jsem z příspěvku, kde si autor vlastně i vybírá MČ. Tedy pochopil jsem, že cíl není až tak důležitý (ve finále asi by to byl častý parametr "poblíž metra" či tak něco)

522
Tak zatím ještě někde zóny nejsou, pokud je cíl plošně Pha. Na druhou stranu těch částí už moc není. Na netu se dá dohledat, od kdy budou další (tuším P10, Letňany atd)

523
Zajímavé články z internetu / Re:Karma existuje :-D
« kdy: 08 Června 2020, 17:06:21 »
To je běžné, ono se jim to líbí, jak psal dfens, hodně jich to bere stylem "dejte mi pokutičku nebo se vybourám", to je to samé

524
Nedopravní tématika / Re:Černé ovce - Stavební úřad v Kuřimi
« kdy: 03 Června 2020, 15:57:36 »
Tak s tím nesouhlasím. Já se naopak držím hesla, že moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného.

Takže pokud by mi soused chtěl postavit nějaké vysoké monstrum a tím mi zastínil půlku pozemku, tam rozhodně jeho svoboda končí, protože zasahuje do mých práv.
Stejně tak pokud na mojí stranu dá klimatizaci s výkonem XX kW.

Ouřadovy by to chtělo pro jistotu prolustrovat účty, jestli tam nejsou nějaké podivné transakce. Protože se mi neche věřit, že někdo postupuje tak liknavě, aniž by pro to měl nějaký důvod.

Stejně tak se tady ukazuje druhá strana mince a není to nic neobvyklého. Že než se srát s ouředníkama, tak je lepší to postavit načerno a pak si zažádat o dodatečné povolení.

Pokud to byla reakce na můj post, tak si to přečtěte ještě jednou. Ano, souhlasím s Vámi, nejde o omezení majetku někoho jiného (proto jsem psal příklad s bungalowem a bytovkou). Tam je třeba to řešit. Ale 90% staveb tento problém nemá, prostorově se to vejde, sousedovi neškodí (nestíní, nehučí). Prostě soused je kokot, tak dělá problémy (obvykle závidí), starosta je kokot, dělá problémy (obvykle nedostal nasypáno) atd. Tedy bylo by třeba vzít vítr z plachet těmto potížistům, co dělají problémy, kde nejsou, jenom nějakými fiktivními obstrukcemi. Sám s tím mám zkušenosti. Sousedovi se nelíbila příjezdová cesta, chtěl ji posunout o metr, tak ok, posunul jsem o metr a byl klid. Ale problém byla obec a starosta.

525
Nedopravní tématika / Re:Černé ovce - Stavební úřad v Kuřimi
« kdy: 03 Června 2020, 13:42:30 »
To souhlasím. Tam šlo obojí. Ale je pravda, že ten ouřada byl na dělo. Na druhou stranu u stavění mám osobně problém s tím, že vůbec kde jakej vocas má co kecat do mýho majetku. Tím myslím zejména stát, obce atd. Kurva jednou je to moje, zaplatil jsem za to, platím z toho daně a stejně si s tím nemůžu dělat, co chci. Pochopil bych nějaký nadstandardy, jako že vedle bungalowu někdo vytáhne bytovku a je ve stínu, ale o to běžně nejde.

Stran: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 51