>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.
@ironman tak o tomhle slysim prvne. Kamarad provozujici distibuci aut plechove prevozky (nebo jak se tomu rika) pouziva na vsechno mozne. Takove auto nemusi mit TP, ani TK. K tem znackam je knizecka, kam se musi zapsat vozidlo, na kterem znacky zrovna jsou vcetne vin. Ale nic vic. Tyhle znacky nejsou vubec levne a povinne ruceni je primo na ne (a taky pekne mastne). Ale prakticky to lzde dat na jakoukoli vrazdu a jezdit s tim.
staci si od nekoho pujcit platny servisni prevozky a napsat je na dane auto, pak neni ceho se bat, znacka je pojistena.
Nicméně bacha na to, aby letiště opravdu bylo opuštěné (hint: obecné ohrožení, obecně prospěšné zařízení ...).
AFAIK, co si pamatuju z pokecu se známým autobazarníkem:- POV se kalkuluje na nějaký objem motoru, následně pojištění platí pouze pro auta s motorem do tohoto objemu válců- plechová převozka (správně "trvale manipulační značka") sice znamená, že auto nemusí mít ME/TK, ale i tak nesmí být nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích (byl málem průser s tímto typem značky na autě s prasklinou na okně - bazarník s autem jel na přesklení a PČR ho prý docela zkoušela vykostit)- a mimochodem se k té značce vede kniha jízd
Tak samozrejme, ze vozidlo musi byt technicky zpusobile. Ale bez TK/EK se to blbe prokazuje a resi. To pak musi byt opravdu viditelne vady. Ale pokud se bavime o beznem provoznim vozidle, co ma vsechny casti karoserie, sviti, blika, brzdi a z vyfuku neslehaji plameny, policajti nemaji moc co resit.O knize jizd pisu.