Jestli to správně chápu, zjištěná škoda spočívá v ohnuté tabulce RZ (kterou stačí narovnat) a prasklém čemsi uvnitř nárazníku (co patrně lze slepit/svařit a nebo taky nechat být). Že v příčinné souvislosti s tím opadá lak je zatím jen teorie.
Civilizované řešení bych si představoval tak, že nějak seženete toho řidiče (např. skrz vzkaz za stěrač) ještě před angažováním fízlů, ukážete mu tu prasklinu a nějak se domluvíte. To je teď pasé - v režii státu je „správným“ řešením, že vy dostanete pokutu za špatné parkování, řidič dodávky pokutu, body a (likvidační) zákaz za ujetí od nehody a pojišťovna vám dá kulový protože se neprokázalo, že ta výplň už nebyla prasklá (a jestli se vám to nelíbí, klidně kvůli pár stovkám jděte k soudu, kde jen na soudním poplatku a pozdravu u advokáta dáte víc, než je předmětem řízení). Upřímně za mě - dobře vám tak.
Touhu po krvi řidiče dodávky od některých diskutérů nechápu. Ano, měl nechat vzkaz za stěračem on, ale když tam nebylo viditelné poškození, tak ne že bych to schvaloval, ale dovedu pochopit, že to dále neřešil. Aby kvůli tomu musel skončit v práci mi nepřipadá přiměřené.