Ahoj, bohužel se nemůžu dovolat do klubu, kde mám registrované historické vozidlo, tak si dovolím se zeptat zde - zítra chci absolvovat STK + emise. Před rokem jsem si nechal auto otestovat jako historické vozidlo, tzn. bez "V" značek, jen razítko v TP. A dělal jsem to, mimo jiné proto, že jsem měl informaci, že by na mě měli být hodnější při měření emisí na STK. Tam jsem dnes volal a technik mi sdělil, že vlastně nic neví, že by si to musel nastudovat. Prý tam s HV nemají zkušenost. To mě trochu zarazilo a tak se chci raději zeptat někoho, kdo tu zkušenost má. Absolvoval jste, prosím, někdo zde v poslední době měření emisí s veteránem? Jak by to tedy mělo správně probíhat, popř. na co se odkázat v případě sporu/nesrovnalostí? Pochytil jsem vícero info, od "Emise se vůbec neměří", přes "Emise se měří, ale motor se nesmí vytáčet" až po "Vše je jako u normálního/novějšího auta". Rád bych v tom měl jasno, nerad bych odjel s nepořízenou. Před 2 lety, ještě bez testace, mi na STK řekli, že už je to "tak tak" a že mi to tedy dají s přimhouřenýma očima. Jenže od té doby se zase zpřísnily normy a metodika měření. Tak chci vědět, jak se nenechat vyhodit...
Díky!