Ja po zkusenostech z predloni a lonskyho jen upozornim na dost markantni prodlouzeni ukonu vymeny znamky.
Snad jeste v 2012 (nebo urcite 2011) to byla v podstate vymena kus za kus na poste.
Nasledne pritvrdili a posta jen prijme pozadavek na vymenu, kterej s vama zpapiruje a odesle na SFDI. To ma pak zase nejaky super lhuty (tusim 14 dni) na vyjadreni - naposled se nam to treba po nejakejch trech tejdnech (+- tyden nez to dostal na stul nekdo na SFDI, pak skoro dva nez to odbavil a poslal zpatky, pak to jeste dostat do rukou) vratilo k doplneni, protoze ackoliv postak instruoval o nalezitostech (co z TP potrebuji) tak SFDI informovalo, ze tahle cast TP nestaci a chce to doplnit.
Nasledovalo dalsi cca dvoutydenni cekani a pak teprve clovek dostal dopisem rozhodnuti z SFDI, ze jako ok a vymena se muze provest. S tim pak nasledne na postu a tam teprve clovek proti papiru od SFDI dostane novy kus.
Z ukonu, ktery i s cestou na postu trval tak 40 minut se tedy stala zalezitost na nejakych minimalne 15-20 dni, kdyz to jde a klidne mesic ci mesic a pul, kdyz se to nejak zadrhne.
(nevzpomenu si ted presne co jim chybelo, nicmene doporucim asi rovnou poslat kopii celyho TP, aby to clovek urychlil)
Kdyz mi letos v unoru zvandalizovali celni sklo a ja dlouho resil jeho vymenu, tak jsem tam znamku ani nevylepoval, protoze mi bylo jasny, ze zakonny narok na vymenu sice bude, ale ze jakmile prijdu o stare sklo a znamku, tak pak budu bud min. mesic jezdit na kratkodoby a nebo uplne bez ni. Takze prilepeni izolepou, v aute kopie PCR protokolu a provadeci predpis o vymene a kupodivu i zabednenci v pomalovanejch autech vec pochopili. Respektive rekli, at si to radsi sundam a celnikum (anzto PCR znamky moc nezajimaji, akorat kdyz chtej cloveka zbuzerovat a hodi se jim k tomu stara vylepena) ukazuju znamky vytazenou z gloveboxu (samozrejme vyplnenou).
Rok se s rokem sesel a mam to tak doted.
Asi tak dojezdim i leden, protoze sklo jsem dosud nemenil a planuju to az ted nekdy v zime.