30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: František Dobrota 05 Března 2019, 17:04:46
-
https://www.novinky.cz/domaci/499015-novela-zakona-a-bodovy-system-tok-ma-reseni-pro-serii-nehod-na-zeleznici.html
Mne prijde ze se ten zmd smeje otevrene vsem do ksichtu.
-
https://www.novinky.cz/domaci/499015-novela-zakona-a-bodovy-system-tok-ma-reseni-pro-serii-nehod-na-zeleznici.html
Mne prijde ze se ten zmd smeje otevrene vsem do ksichtu.
Tak já bych zavedl i bodový systém pro ocyklence, když už, tak už.... ne vážně, Ťok je šílenec a v diskusi pod článkem není ku podivu ani jeden posting, který by tu jeho úchylnou myšlenku podporoval.
-
Správně, jen tak na ocyklence a získané body se budou odečítat až po získání ŘO. Takže absolvuje autoškolu a hned bude vybodovaný z dětských let, kdy řádil s koloběžkou. Aktem získání ŘO jej okamžite pozbyde. Možná bych pro odečet bodů povolil školu bezpečné jízdy na koloběžce/bicyklu na místním podle ISO certifikovaném dětském dopravním hřišti pod dozorem zkušebního orgána. Povinná výbava hřiště: semafor, cyklokrosový výjezd v bahně o převýšení 5 m, pískový úsek s hloubkou 10 cm o délce 20 m, smyková plocha, kočičí hlavy, mokrý litý asfalt.
-
A bodový systém na politiky.
-
Správně, jen tak na ocyklence a získané body se budou odečítat až po získání ŘO. Takže absolvuje autoškolu a hned bude vybodovaný z dětských let, kdy řádil s koloběžkou. Aktem získání ŘO jej okamžite pozbyde. Možná bych pro odečet bodů povolil školu bezpečné jízdy na koloběžce/bicyklu na místním podle ISO certifikovaném dětském dopravním hřišti pod dozorem zkušebního orgána. Povinná výbava hřiště: semafor, cyklokrosový výjezd v bahně o převýšení 5 m, pískový úsek s hloubkou 10 cm o délce 20 m, smyková plocha, kočičí hlavy, mokrý litý asfalt.
:-)
Pamatuju se, že za socíku cca 1985-87 jsme si dělali jakýsi řidičák na kolo na dopravním hřišti, myslím, že jsme to absolvovali během pár let 2x.... nejprve bylo školení, dopr. značky, přednosti, atd. Na vše "dohlížel" příslušník VB. Pak "jízdy", jelo se 2 x, pokud to někdo nedal na 1. pokus. Výsledkem byl jakýsi průkaz cyklisty. Retro optikou - bylo to lepší, než sedět ve škole pls aspoň jsem se naučil pár značek a jak se chovat na silnici na kole.
EDIT: ono to dokonce ještě existuje a to dopr. hřiště vypadá přesně, jako před 30 lety
http://www.malyjordan.cz/ddh/
-
No ale ono to je opravdu dost nevyvážené. Cyklista je účastníkem provozu, chodec taky, ač v menším a nikdo je netestuje, zda jsou schopni se účastnit.
-
No ale ono to je opravdu dost nevyvážené. Cyklista je účastníkem provozu, chodec taky, ač v menším a nikdo je netestuje, zda jsou schopni se účastnit.
Tak přinejmenším ten cyklista by měl projít nějakým přezkoušením z pravidel silničního provozu, pokud tedy jezdí po silnici. Kdo by zkoušky nedal, jezdil by po cyklostezkách.
-
Přesně tak. Tedy, pokud nemá ŘO/ŘP.
-
Zůstanou-li příjmy z pokut příjmem orgánů, které je uložily, můžeme se těšit na nové železniční rychloměry a následné postupné rušení železniční sítě, protože např. na většině území jižní Moravy už nebude nikdo chtít ani moci být strojvůdcem. ČD by totiž musely nutně zkrachovat, kdyby měly zaplatit všechny určené částky, a tak budou udávat vlastní zaměstnance.
A já si běžím koupit pár akcií té úžasné firmy SKANSKA, která je tak silná, že přežila i šéfování tohohle přetrhdíla.
-
Jé, my byli tuším ve třetí třídě na dopravním hřišti. Byla to u dvou třetin žactva příležitot k dělání ptákovin a jakési pirátské prvotině. Byla tam světelná křižovatka a dokonce na chvíli řídil provoz esembák. Byla to děsná prdel. Měli jsme tam spolužáka jehož táta byl pomocňák, co se znal a občas sloužil s tím esembákem, co tam prudil. Spolužák mě tomu esembákovi napráskal, že jsem ho předjel na kole přes plnou, když nekoukal. On totiž zdržoval provoz ve šlapacím moskviči. Eda, syn zasloužilého dálkaře z Česadu, to zase střelil křižovatkou na červenou. Do konce dopravní výchovy jsme pak museli dělat už jen chodce. Pak to druhý den mělo ještě dohru ve škole, tušim, že jsme museli něco 100x napsat. Jo, jo to už hodně dávno, ale tyto okamžiky se nezapomínají. ;D
-
Vy tu z toho mate srandu, ale kokotok to mysli nejspis vazne... Uz by ho meli politicky odstrelit.
-
Už tam byl Schling, Šimonovský, Řebíček, Slamečka, Vávra i můj oblíbenec Ahooojžák (tuším, že právě za jeho éry se stal ku pobavení odborné veřejnosti ředitelem ICT na MD legendární major Dastych), o němž jsem byl kdysi skálopevně přesvědčen, že zůstane navždy historicky největším idiotem mezi všemi českými ministry (kdo jiný by mohl trumfnout Grégra, že?). Jenže pak přišel Ťok, Marksová-Tominová, Valachová, Mládek, Venezuela, mihla se Malá opisovačka... Važte si Ťoka, ten další bude horší. Mně dnes už ani ten Tvrdík (relativně) nepřipadá úplně neschopný.
-
Správně, jen tak na ocyklence a získané body se budou odečítat až po získání ŘO. ...
Dovolim si nesouhlasit - lepsi bude zavest specialni skupiny RO pro kolobezkare, dalsi pro cyklisty - lze delit na podskupinu pro silnicni bicykly a podskupinu pro horske bicykly. Samozrejme pravidelne TK na veskere bicykly, kolobezky a podobne dopravni prostredky. A povinne ruceni. S bodovym systemem i systemem umazavani bodu skolou bezpecne jizdy jak naznaceno, bezvyhradne souhlasim.
Potom jsem ochoten uznat cyklisty na silnici za plnopravne ucastniky provozu.
(Myslim, ze to Toka brzo napadne)
-
celý problém je v tom - a sledoval jsem k tomu i nějaký ten diskusní pořad - že zatímco kamioňák nebo autobusák má kartu řidiče, kterou musí dát do tachografu, tak fíra se jen dobrovolně někam zapisuje
čili dopoledne můžete jezdit pro viamont, po obědě v metru a večer pro ČD
řešení je tak primitivní, že se jim asi nechce
jinak to nechápu
nebo asi tuší, že by jim fíra zastavil kilometr před nádražím, protože mu skončila povolená doba výkonu
-
:x
https://video.aktualne.cz/dvtv/expert-volvo-jen-do-180-km-h-rychlost-je-zabijak-ceske-ridic/r~0665b6d240da11e9819e0cc47ab5f122/ (https://video.aktualne.cz/dvtv/expert-volvo-jen-do-180-km-h-rychlost-je-zabijak-ceske-ridic/r~0665b6d240da11e9819e0cc47ab5f122/)
-
A je tu další bodový systém.
Ministerstvo neprůjezdných dálnic představilo další bodový systém
Bodový systém by mohl připravit maminky s kočárky o jejich ratolesti. Dosud mohou asociální pracovnice odebrat dítě pouze v případech, kdy se jim nelíbí rodiče, uvedla ministryně asociálních věcí Jana Madurová na webu barnevernet.cz. Na silnicích a v jejich okolí se v poslední době stalo několik nehod, často jsou za nimi chyby maminek, které používají kočárek jako jakýsi bezpečnostní periskop, pomocí jehož nastrčení do vozovky zjišťují, zda je bezpečné přejít.
O zavedení bodového systému pro maminky v úterý hovořil ministr dopravy Pan Gek v odpovědi na dotaz, proč nelze jezdit po českých dálnicích. Maminky by tak po vzoru bodového hodnocení řidičů v silniční dopravě dostávaly trestné body za přestupky spáchané při jízdě s kočárkem. Při nasbírání určitého počtu bodů za opakované nebo závažné chyby by jim asociální pracovnice mohly pozastavit právo jízdy s kočárkem, případně dítě odebrat.
Příprava bodového systému je zatím na začátku, do několika týdnů by mohl být představen první návrh. „Musíme obodovat jednotlivé mimořádnosti a zamyslet se nad pozastavením práva jízdy s kočárkem nebo odebráním dítěte, případně možností mimořádných přezkoušení maminek.“, popsal poradce ministryně Madurové, odborník na práva dětí Marc Dutroux. V současné době podle něj zákon podobný nástroj, který by trestal časté chyby řidiček kočárků, nezná.
Podle prvních návrhů paragrafovaného znění novely se maminkou řídící kočárek rozumí osoba přímo ovlivňující rychlost a směr jízdy dětského kočárku, a to bez ohledu na národnost, náboženské přesvědčení, politickou příslušnost, obsazenost kočárku, výšku, věk, hmotnost a pohlaví. Otázka, jakým způsobem budou za bezohlednou jízdu s kočárkem plným harampádí odebírány děti bezdětným bezdomovcům, zůstává zatím nezodpovězena.
“Bezpečí dětí je na prvním místě. Odstraněním maminek s kočárky z veřejných komunikací zcela odpadne základní argument pro existenci bodového systému hodnocení řidičů, což by mohlo způsobit ohrožení tisícovek pracovních míst správních úředníků a taky té ... bezpečnosti. Proti tomu budeme samozřejmě - jako konstruktivní opozice - zasadně protestovat.”, uvedl místopředseda lobbistického sdružení CELTA Vít Österreicher. “Snížení bezpečnosti a propuštění správních úředníků by se pak samozřejmě negativně podepsalo na rozpočtech mnoha obcí”, dodává dopravní expertka PaedDr. Potměkradová, starostka jihomoravského městysu Hustoměře, který dlouhodobě sluje schopností vybrat na pokutách více, než dokážou všichni jeho obyvatelé dohromady vydělat.
-
Šmarjá Josef> Dopravní expert Roman Budský z platformy vize 0? To se reportérka mohla zeptat raději toho zábradlí, dostala by podobně fundované odpovědi.
kdo> Městys Hustoměře je dokonalý!
-
Jméno Roman Budský si pamatuji. Téměř jistě se jedná o správního úředníka z Poděbrad, jenž se ukázal být zcela neschopným prokázat mojí manželce překročení nejvyšší povolené rychlosti kdysi v r. 2011. Výrokovou čast rozhodnutí měl na dvojku, ale odůvodnění nebylo za čtyři ani kdybych si obě oči umhouřil.
-
Jméno Roman Budský si pamatuji. Téměř jistě se jedná o správního úředníka z Poděbrad, jenž se ukázal být zcela neschopným prokázat mojí manželce překročení nejvyšší povolené rychlosti kdysi v r. 2011. Výrokovou čast rozhodnutí měl na dvojku, ale odůvodnění nebylo za čtyři ani kdybych si obě oči umhouřil.
https://www.platformavize0.cz/cz/kontakt
Bc. Roman Budský, MBA
předseda expertní rady
budsky.roman@volny.cz
-
Co to je “MBA”? Méně Bystrý Absolvent? Čeho?
-
To si udelate, kdyz jste neschopny nymand.
Jinak nemam vubec nic proti lidem bez VS, mira dosazeneho vzdelani nema nic spolecnho s tim co clovek umi.
-
To si udelate, kdyz jste neschopny nymand.
Tak nějak. Hanba by mě fackovala, dát si za jméno MBA. Ostatně to platí i o Bc. To je s trochou nadsázky doklad o tom, že dotyčný nemá vysokoškolské vzdělání...
-
MBA už je okoukané, ale poslední dobou se ve veřené správě rozmáhá epidemie MPA, to je teprve síla ...
-
A to je co? Městský Pokutový Ansámbl?
-
Jinak nemam vubec nic proti lidem bez VS, mira dosazeneho vzdelani nema nic spolecnho s tim co clovek umi.
S tím souhlasím, znám řadu vysoce inteligentních a schopných lidí bez VŠ. Fascinuje mě ale ta snaha státních ouřadů, fízlů, atd., dělat si distančně různé pofidérní rádobyvysoké "školy" s obvyklým výstupem "Bc" a platit si nesmyslné kurzy typu MBA. Podobně DiS (kdysi jsem jednu úřednici ze srandy oslovil "vážená paní diplomovaná specialistko"...) apod. A celkem nechápu lidi, co mají potřebu psát si na vizitky třeba Mgr. et Mgr.
-
A to je co? Městský Pokutový Ansámbl?
Master of public administration :-)
-
To je hezké. Oprávněná úřední osoba Bc. et Bc. Jeliman Přetrhdílo, MPA et MBA. Nebo RSDr. Bc. et Bc. Megera Budižkničemu-Vřískavá, DiS. et DiS. et DiS.
Pro mě nicméně navždy zůstane ultimou všech titulů PaedDr. Chápe někdo, proč držitelé licence na tento prefix nepoužívají raději neutrálnější Mgr., tedy titul, který obvykle mají a který může působit dojmem, že něco opravdu vystudovali?
-
Proc je bodovy system na zeleznici naprosta hloupost: http://dfens-cz.com/zapiste-mi-body-nebo-vam-ten-vlak-rozbiju/
-
Co to je “MBA”? Méně Bystrý Absolvent? Čeho?
já to znám jako
Mladý
Blbý
Ambiciózní
většinou to souhlasilo
-
:-)
Pamatuju se, že za socíku cca 1985-87 jsme si dělali jakýsi řidičák na kolo na dopravním hřišti, myslím, že jsme to absolvovali během pár let 2x.... nejprve bylo školení, dopr. značky, přednosti, atd. Na vše "dohlížel" příslušník VB. Pak "jízdy", jelo se 2 x, pokud to někdo nedal na 1. pokus. Výsledkem byl jakýsi průkaz cyklisty. Retro optikou - bylo to lepší, než sedět ve škole pls aspoň jsem se naučil pár značek a jak se chovat na silnici na kole.
EDIT: ono to dokonce ještě existuje a to dopr. hřiště vypadá přesně, jako před 30 lety
http://www.malyjordan.cz/ddh/
Díky za skvělou vzpomínku. Na tomhle dopravním hřišti jsem si udělal řidičák na kolo v půlce devadesátek :)
-
Tak se priznejte, kdo propaguje tento server mezi firy? https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/zeleznice-nehoda-vlaky-drazni-inspekce-federace-strojvudcu.A190307_154101_eko-doprava_cfr
-
Tohle si v upravené formá má dát každý zrámovat, dát na display telefonu a monitoru, na stínítko v autě a nevím, kam ještě.
"na každém nádraží visí oznámení, aby strojvedoucí nevypovídali před drážní inspekcí a nejdříve se spojili s právníkem".