30kmhcz
Poradna => Potřebuji poradit - rychlost => Téma založeno: tomasmaladd 24 Června 2014, 10:25:07
-
Zdravím pánové,
neměl by prosím někdo uložený návod k obsluze k zařízení Polcam? Děkuji :)
-
Návod přikládám. Nicméně máte podle mého názoru právo trvat na tom, aby jej opatřil správní orgán a aby byl vložen v rámci správního řízení do spisu - on totiž dokazuje, že PolCamem není rychlost v souladu s §79a zákona o provozu na pozemních komunikacích Policií ČR měřena, ale odhadována.
Vyplývají z něj následující skutečnosti:
- Tento „kontrolní rychloměr“ neměří rychlost měřeného vozidla, ale rychlost vozidla měřícího (tj. vozidla policejního) – str. 16 návodu, bod 9 – Rychloměr (vlastní rychlost).
- Tento „kontrolní rychloměr“ neměří vzdálenost mezi vozidly, ale pouze ujetou dráhu a plynoucí vzdálenost měření str. 16 a 17 návodu, body 4 a 14.
- Výsledná rychlost není výslednou aktuální rychlostí měřeného vozidla, ale průměrnou rychlostí vozidla policejního - str. 16 návodu, bod 9 – Rychloměr (vlastní rychlost) a str. 17 návodu – bod 16.
-
Moc děkuji :)
s tím že mám právo na to aby to orgán opatřil souhlasím ale chci mít na prostudování dost času...
Pro ostatní přikládám odkaz na ramer 10 - http://ulozto.cz/xCSooGMB/navod-rar (ma to 50 MB tak jsem to nemohl nahrat sem)
Není těžké si to opatřit ale nějakou dobu to trvá... tak ještě jednou děkuji a lovu zdar
-
Zajímavé je ta nutnost kalibrace po výměně pneu. Když policajti mění pneumatiky, zapisuje se to někam do nějakého deníku nebo protokolu?
-
Rychlým výpočtem - pokud se zařízení nekalibruje během životnosti pneumatik, pak s ojetým vzorkem pneumatiky policejního auta o 5 mm (10 mm na průměru) ukazuje o cca 1,5 % vyšší rychlost, než s novým vzorkem (a tedy vyšší, než je skutečná rychlost).
Ta kalibrace by mě stejně zajímala, protože dynamický poloměr pneumatiky (za provozu) je jiný, než statický a záleží i na zatížení vozidla a hustění pneu (měří tlak kalibrovaným měřičem tlaku?).
-
Tady přece nejde o fyziku, ale o papíry. Pokud se musí kalibrovat, pak z kalibrace musí být papír. Pokud by po výměně nebyl papír, tak nelze dokázat, že byly dodrženy podmínky měření a dodržen návod na použití. Čili bylo zařízení používáno v rozporu s návodem a neexistuje jistota správného výsledku.
-
Tak či tak je polcam pořád jen o rychlosti měřícího vozidla a nevzdělanosti darmožroutů. Jak se ověřuje subjektivní pocit nekalibrovaného opicajta, že na začátku je stejná vzdálenost mezi vozidly, jako na konci? ;D
-
No počítají pixeli přece:D viz Beran.
-
Škoda, že Polcam nezobrazuje vzdálenost od měřeného vozidla. Údajně mně natočili a chtěl bych vědět, jak daleko byli od měřeneho vozidla, ale bylo to počítám pár set metrů, kdy ani není patrná tovární značka, je to prostě jenom vůz bílé barvy. Taky je otázka, co měření v zatáčce a jak se to vyrovnává s otřesy měřícího vozidla, kdy skokově může proběhnout něajaká změna.
-
Návod přikládám. Nicméně máte podle mého názoru právo trvat na tom, aby jej opatřil správní orgán a aby byl vložen v rámci správního řízení do spisu - on totiž dokazuje, že PolCamem není rychlost v souladu s §79a zákona o provozu na pozemních komunikacích Policií ČR měřena, ale odhadována.
Vyplývají z něj následující skutečnosti:
- Tento „kontrolní rychloměr“ neměří rychlost měřeného vozidla, ale rychlost vozidla měřícího (tj. vozidla policejního) – str. 16 návodu, bod 9 – Rychloměr (vlastní rychlost).
- Tento „kontrolní rychloměr“ neměří vzdálenost mezi vozidly, ale pouze ujetou dráhu a plynoucí vzdálenost měření str. 16 a 17 návodu, body 4 a 14.
- Výsledná rychlost není výslednou aktuální rychlostí měřeného vozidla, ale průměrnou rychlostí vozidla policejního - str. 16 návodu, bod 9 – Rychloměr (vlastní rychlost) a str. 17 návodu – bod 16.
Ten zaznam nebyl Vami nijak upravovan?
Chybi tam totiz jednotlive snimky xxx47x v prubehu zaznamu, pokud to je original, tak bych to napadl s tim, ze se souborem bylo manipulovano.
-
Pokročilo kočkování ? Mám osobní zájem o rozšíření teorie o praxi ..... očekávám dohledně 3 body >:(