Samozřejmě že to tak značkodárce myslel, ale nedomyslel. I když řidič na Zábělské náhodou ví, že při jeho minulé jízdě tam byla obytná zóna, neznamená to, že nejde o křižovatku. Pro něj je směrodatná přerušovaná čára a neexistence Z 11c/d/g. Nanejvýš by mohl vědět, že nemusí dávat přednost zprava, pokud tam obytná zóna pořád je.
Osvěžme si, co je křižovatka (a tedy co ukončuje platnost většiny DZ):
§ 2 písm. w) křižovatka je místo, v němž se pozemní komunikace protínají nebo spojují; za křižovatku se nepovažuje vyústění polní nebo lesní cesty nebo jiné účelové pozemní komunikace na jinou pozemní komunikaci. O obytné zóně ani písmenko. Tento výklad podporuje i
§ 23 odst. 1 Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě ....balabla.... po pozemní komunikaci. To platí i při vjíždění z účelové pozemní komunikace nebo ze stezky pro cyklisty nebo z obytné nebo pěší zóny na jinou pozemní komunikaci., kde je vedle účelové komunikace (jejíž vyústění není křižovatkou) vyjmenována obytná zóna (jejiž vyústění, pokud není zároveň účelovou komunikací, křižovatkou jest).
EDIT: pokud se řidič bude věnovat řízení ve smyslu zákona, existenci obytné zóny zjistí maximálně periferním viděním až těsně před křižovatkou. Znamená to pro něj, že by mu řidič z obytné zóny měl dát přednost. Pořád se však jedná o křižovatku.