30kmhcz
Ukončené případy => Parkování, zastavení, stání => Téma založeno: wshm 11 Ledna 2021, 10:22:31
-
Zdravím,
při placení parkovného přes webovou aplikaci jsem udělal překlep v SPZ a navíc GPS zalogovala sousední zónu (cca 10m vedle). Platba se tedy nespárovala s SPZ ani číslem zóny a přišla mi Výzva k uhrazení.
Ihned jsem volal referentovi, platbu dohledal a sdělil, že "mi to může asi odpustit, protože jsem zaplatil, ale příště si mám dávat pozor".
Začlo ve mě hlodat, jestli to takto telefonicky stačí (navíc "může odpustit") a nehrozí mi správní řízení. V průběhu hovoru řekl, že detaily můžu sdělit "teď" - asi nahrávání hovoru - důkaz?
Co byste mi doporučovali - počkat na dopis o zastavení řízení? Dnes mi mimochodem běží první den 15denní lhůty.
-
Pokud zatím přišla Výzva k uhrazení určené částky, tak zatím žádné řízení neběží, takže ani nepřijde dopis o zastavení.
Asi jim můžete situaci ještě zrekapitulovat emailem / dopisem "V návaznosti na telefonický rozhovor z ...".
-
Zkuste zjistit, zda tento konkrétní úřad jede tzv. turbo model. Pokud ano, bude optimální včas udat řidiče.
wshm> Pokud je vyřešeno, pochlubte se, jak to dopadlo. Jistě to bude poučné i pro ostatní uživatele.
-
Napsal jsem referentovi email a během 20min mi přišla odpověď:
Dobrý den,
Přestupek je připraven na odložení.
Platí vše, na čem jsme se domluvili.
--------------
Takže poučení:
1. Když platíte přes webovou verzi MPLA, zkontrolujte nově zadanou SPZ (pokud došlo k její vymazání z prohlížeče).
2. Ověřte, že automaticky vyplněná parkovací zóna souhlasí.
V tomto případě se jednalo o zóny na P4 - Braníku (ul. Na Mlejnku) v místě u křižovatky, kde sousedí dvě zóny s různým označením. Vše v kompetenci MČ P4.
přesouvám do vyřešeno