264
« kdy: 24 Ledna 2020, 13:46:59 »
Všichni: NEROZPORUJI svoji chybu, že jsem nezaplatil pojistné. Dokonce to bylo tak, že jsem dlužil malou část, řádově desítky korun, protože došlo ke zvýšení pojisného a já neupravil trvalý příkaz. Problém byl v tom, že mne pojišťovna nijak prokazatelně neupozornila na vzniklý problém a první (obyčejný) dopis, který jsem od nich dostal byl, že mi pojištění skončilo. V tomto směru jsem zde nic nezamlčel.
Při telefonické rozpravě nad vzniklou situací operátorka přiznala, že žádný dopis NEposílali doporučeně (chtěl jsem podací čísla, abych mohl reklamovat doručení). Navíc, ten den, kdy mi přišlo vyrozumění o ukončení smlouvy, mi přišel e-mail s tím samým. Takže e-mail jako kontakt fungoval.
Možná od té doby zlepšili doručování a alespoň něco posílají doporučeně. Ale v mém případě (2018) všechny dopisy šly obyčejně, i ty s upomínkou. Jako bonus se v té době uvažovalo o zavření naší poštovní pobočky a pošta prostě nechodila. Doručovatelkám to bylo fakt u pr*le, včetně stížností k ČTÚ.