30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Luban

Stran: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Jeff, opas> no a na tohle se fízlové právě zaměřujou (tim nemyslím tails, vpn a pgp +případně deauth wifi). Divný/jiný vzorec chování než ostatní je prostě rozdilný. Nejlepší je chodit do stejné kavárny/okolí v určitém časovém horizontu a neměnit hned po činu zvyk. Nicméně souhlas, že tohle bylo celkem diletantství.

17
+ odposlechy přes nativní appky google/facebook, který na jednoduchou žádanku daj statní moci veškerý záznam včetně historie účtu; smart tv s mikrofonem a skenováním připojených zařízení do sítě (hello samsung/LG) apod..

Člověk by si mohl naivně myslet že má i nějaký to soukromí...

18
Uplně vidím tu "krásu" jak je 90% populace nadšeno že zatočí s těma zločincema...
 
Automatické posílání pokut (výpočet ~ času mezi bránama), pokuta!
Vytěžení dat finančákem - poplatníku, tady ti nesedí kniha jízd s doklady, doměření daně, penále + pokuta!
Tahle jízda se nestala - nemáme ji v systému dle gps, doměření daně, penále + pokuta!
Dle pachové stopy jste byl na místě činu, vidíme to na kamerách že jedete tím směrem - vinen, odsouzen.

20
Nedopravní tématika / Re:celní peklo 120
« kdy: 23 Ledna 2020, 23:52:11 »
Celní úřad na poště 120 jsou jen dveře přes chodbu od Český pošty, takže že se to nedozví bych moc nesázel... Nicméně lze proclít i přes jiného dopravce, ale třeba DHL si účtuje cca 800-1000 Kč u jednoduchých zásilek (jako je třeba telefon/hodinky) a mezi 1300 - 2000 Kč u složitějších.

22
Tez> cokoliv co se rozbije :) Problémem pro automobilku je však výpadek příjmu z následné opravy, protože existuje hromada šikovných lidí co si to opraví buď sami nebo u neautorizovaného servisu. A to je ten hlavní problém, jak už bylo zmíněno výše.

Poruchovost nebyla myšlena čistě jen na elektro, ale ten trend je myslim hezky vidět někdy od roku 2010 - kdy už i základní řady wannabe luxusních aut nižší střední třídy jsou procpaný elektronikou, řídícíma jednotkama, automatama (tady to část populace aspoň chce). Viz třeba Cčko od Merglu, který už v tý době mělo 30 řídících jednotek na cokoliv. Z hlediska byznysu to dává samozřejmě skvělej smysl, ale pro běžnýho uživatele už to tak super není. Nemluvě o automatizaci výrobních procesů -> zlevnění výroby = vyššího profitu.

Jojoba> některé evropské automobilky po cca 3-5-7 letým cyklu onoho modelu prodávají raznice plechařiny přímo na secondhandovym trhu (s mírným poškozením, nepřesností z užívání apod). Přes 90 % odkupuje Asie, která to pak v rámci druhovýroby vrací zpět. Logování, párování sn# a různý locky na konkrétní ID auta, který dovolí jen výrobce budou běžnou realitou. Ostatně to se dějě už teď, když si člověk koupí nový auto a nejde mu carplay, sklápění zrcátek, notifikace předjíždějícího vozu - to vše lze za mírný poplatek 14 - 35 000 Kč/funkce aktivovat na počkání přes jednotku, ačkoliv z výroby tam je vše hw připraveno a v pořádku...

23
dj-bobr> ten gumový sajrajt je právě směs biosložky+vody/nečistot z nádrže benzínky...
Jinak i na 106oct je po pár měsících špatného skladování vidět degradace (vlastní zkušenost se sudem v polostínu) :/

Spíš mi na elektroautech vadí realná nemožnost opravy čehokoliv, protože rozebrat a složit spalovací motor je jako lego pro pokročilejší. Kdežto šahat do vysokýho napětí, hlídat řídící jednotky, úplné vybití a nevím co ještě, to prostě umí jen málokdo. Takže v tom vidím i snahu automobilek co nejvíc oprav řešit pomocí autorizovaných servisů. Prostě to jde krásně ruku v ruce.

24
Ty veterány se řešili tak 6/12 měsíců zpátky, ale je mi až podezřelý jak to utichlo. Stejně jako nedávnej návrh na double poplatků z dovozu při registraci vozu. Nejspíš čekaj na lepší načasování, až to nebude důležitý téma pro Novu, občany apod.

Jenyk> Jo, rozestupňování dle výkonu je taky príma věc, protože je jasný že ten kdo má 200kw auto tak samozřejmě musí víc bourat, je větší hovado a musí oprávněně víc platit. Protože přeci normálnímu člověku stačí 50kw...

25
Rozměrnější Škoda Octavia 1.5 TSI překračuje 140 gramů a poplatek rázem poskočí na 48 000 Kč. Stejně jako u rodinného Renaultu Grand Scénic, pokud se zaleknete zpráv o zákazu dieselů ve městech a zvolíte benzinový motor 1.3 TCe. Velký sedmimístný Ford Galaxy i na naftu překročí 150 gramů CO2, za což majitel zaplatí 96 000 Kč. Jen částečnou útěchou pak může být daňová sleva pro rodiny s více než dvěma dětmi.

Na stejně příkrý poplatek mají s více než 150 gramy CO2 zaděláno i manažerské sedany jako Opel Insignia. K němuž si mimochodem můžete pořídit pohon všech kol, čímž emise poskočí na 162 g/km a daň na 170 000 Kč. Ve stejné pasti se ocitají i dodávky střední velikosti jako Volkswagen Transporter. Ty větší jako Fiat Ducato a Mercedes-Benz Sprinter vykazují přes 170 g, což živnostníky přijde na 304 000 Kč.


https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/francouzska-dan-z-suv-dopada-na-bezna-rodinna-auta-vlade-chy


To by bylo, abychom tu ekologii nezachránili za každou cenu...

26
Zajímavé články z internetu / Re:Anti-Laser za pár babek
« kdy: 31 Prosince 2019, 10:47:48 »
fu> ten rozptyl diody by vadit nemusel ne? Však i komerční jammery jsou 1-2 řady diod skryté do krabičky a nedělám si iluze že by to bylo úzce profilovaný vyzařovaný pole.
 
Tady právě bude nejvíc fungovat ten bruteforce jamming, který zmiňuje ke konci toho videa - tj posílát signál každou 1ms (vůči intervalu 5 - xx ms), kdy se vozidlo bude tvářit že je těsně u laseru a v zásadě nejede.

27
Super, díky!

29
Sudaler> to je moc pěknej výstup, jak probíhalo dotazování? Přes 106tku nebo hovorovou žádostí? Díky

30
Zajímavé články z internetu / Re:Hlavně ekologicky...
« kdy: 07 Listopadu 2019, 14:32:32 »
Enene> nevim, jestli lze považovat cca 20-30k ročně za registraci v cizím státě na legitimní firmu, jako definici bohatosti. Nicméně souhlasím že nejvíce to pocítí chudší část obyvatelstva.
Odstupňovaná silniční daň vs daň z luxusního vozu v IT je něco jiného.

U nás platí limit 6 měsíců pro registraci. Nicméně dokazování u PO je věc druhá...

Více info https://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/registration/registration-abroad//czechia/index_cs.htm případně https://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/registration/registration-abroad/index_cs.htm

Stran: 1 [2] 3 4 ... 7