30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - enzym

Stran: 1 ... 118 119 [120] 121 122
1786
Vidím, že žádný matador na datum nereaguje, tak to zkusím já, když tak mě vyveďte jako začátečníka z omylu. Můj opatrný náhled na věc.
Termín 26.8. je zítra a je podle data vystavení (pokud to odešlo ten den) stanoven správně. Netuším, jak moc je předmětný správní orgán hustý, ale pouhým dopisem, odeslaným dnes poštou, bych si to v této chvíli netroufl řešit. Podání vysvětlení je akt osobní povahy http://zakony.centrum.cz/spravni-rad/cast-3-hlava-3-paragraf-137, i když písemné (ne)podání úřady zjevně berou. Buď datová schránka nebo zítra nahrávaný telefonát že nemáte důvodu tam chodit a (ne)podání vysvětlení posíláte poštou.
Nepodání vysvětlení se věnuje jeden díl D-FENSOVA seriálu http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014122801
Jinak opravdu jste v době, kdy si tam městapo vydělávalo na své platy, vozidlo řídil? Troufl bych odhadnout, že nějakou dobu již nikoli, patrně jste tam "pouze"
EDIT
zaparkoval nouzově zastavil vozidlo a sháněl telefonní budku/baterii/odtah.

1787
Rozjela se vozidla pro přímý směr, byl první na stopčáře = sedě zabořen do opěradla svoje návěstidlo na výložníku neviděl, základní vpravo je přes dva pruhy, patrně bylo zakryté někým jedoucím přímo/vpravo, z protisměru nikdo (což se na této křižovatce stane tak v neděli a ve svátek do 15 hodin, jinak je tam furt plno). Výsledek - v zamyšlení vtažen do křižovatky, není to až tak vzácný jev.
Bez obrazového záznamu situace dost dobře posoudit nejde.
Po shlédnutí fotek - tipl jsem to přesně, Rumun byl asi zamyšlen.

1788
Z diskuze na idnes:
Citace
Podle 4 Aps 9/2013 - 48 byla kauce dostatečně zdůvodněna již při jejím stanovení. "Z chování, jednání a vystupování řidiče na místě jsem pojal důvodné podezření, že se řidič bude vyhýbat správnímu řízení.“

Podle 7 As 273/2014 - 34 byla kauce zdůvodněna dodatečně do úředního záznamu, při jejím stanovení policista pouze uvedl "řidič nesouhlasí a odmítá podepsat oznámení o přestupku...", což jest podle NSS zcela nedostatečné zdůvodnění.

Můj osobní závěr (pokud si samozřejmě přestupku nejsem vědom) - raději asi záznam podepsat s tím, že s popisem přestupku nesouhlasím a trvám na postoupení do správního řízení.
Dotaz na matadory: Je ten osobní závěr diskutujícího rozumné doporučení? Jest to poněkud v rozporu se zásadou nemluvím, mlčím, nevyjadřuji se, nic nepodepisuji, kteroužto předmětný diskutér v několika předchozích příspěvcích mohutně zdůrazňuje...

1789
A kdo sakra vjíždí do křižovatky 48 sekund po červený?
Obecně to není nejlepší nápad, ale v té konkrétní situaci a v ten konkrétní den a hodinu to možné je docela dobře. Rozjela se vozidla pro přímý směr, byl první na stopčáře = sedě zabořen do opěradla svoje návěstidlo na výložníku neviděl, základní vpravo je přes dva pruhy, patrně bylo zakryté někým jedoucím přímo/vpravo, z protisměru nikdo (což se na této křižovatce stane tak v neděli a ve svátek do 15 hodin, jinak je tam furt plno). Výsledek - v zamyšlení vtažen do křižovatky, není to až tak vzácný jev.
Bez obrazového záznamu situace dost dobře posoudit nejde.

1790
Při dostatečně benevolentním přístupu úřadů ano.
Je to dohled nad bezpečností a plynulostí provozu? Asi ano.
Je kamera bez obsluhy automat? Nepochybně, je to v pricipu totéž, jako špionážní systém Camey.

1791
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Příkaz-Jízda na červenou
« kdy: 30 Července 2015, 05:11:18 »
Konečně jsem si to pořádně a pozorně přečetl celé - vjezd 48 s po začátku signálu Stůj. Tak z toho na faktickou neexistenci přestupku vybruslit nejde, já už ti nemám dál jak poradit. Nepochybuji, že na 1. máje tam bylo pusto a prázdno, neexistence materiálního znaku ale bude patrně dost obtížně udržitelná strategie sama o sobě.
Ještě by se tam dala najít nějaká pofidérní šance - pokud si ten Rumun pouze popletl pruhy a v levém jel přímo, je to sice prasárna, ale pod SprDel nespadá. Tam by však důkazní břemeno bylo na tobě a muselo by ze záznamu být vidět, že vozidlo jelo přímo, nebo alespoň poněkud neurčitě spíše přímo než vlevo.

Pokud něco smysluplného nevymyslí matadoři přímo ze spisu, skoro bych řekl, že dál se tomu věnovat je ztráta času - pokud ti ovšem nejde o získání praxe ve správním řízení.

1792
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Příkaz-Jízda na červenou
« kdy: 29 Července 2015, 20:55:13 »
Máš na mysli větu "v místě instalace indukčních smyček musí být komunikace prosta vyjetých kolejí a prasklin v povrchu"? Tudy cesta patrně nevede (resp.technicky určitě ne), to je podmínka pro instalaci smyček, aby se nerozpadly za pár měsíců. Jak silnice pracuje v čase, dobře udělaná indukční smyčka se dost dlouho přizpůsobuje bez vlivu na funkci. Až se konečně poruší/přetrhne/zkratuje, přestane fungovat najednou úplně, žádné mezistavy nemá.

Anonymizace pořád nedostatečná:
- číslo přestupku, pod kterým je veden u MP,
- číslo kulatého razítka, možná ho používá jediný referent/kancelář, nevím.

1793
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Příkaz-Jízda na červenou
« kdy: 29 Července 2015, 20:31:39 »
Za mě (tedy obrana neexistencí přestupku): Napřed co nejrychleji získat kopii kompletního spisu včetně obrazového záznamu, pakliže tento existuje. Anonymizovat a někam dát na stažení. Problém se mnou je, že teď budu týden absolutně mimo dosah, takže se na to technicky nepodívám. Pokud ty nebo někdo jiný nazná, že je to technicky bránitelné, odpor ano.
Pro tento případ bude asi nutné upozornit úřad, že trváš na ústním jednání, prý to není ve SprDeli zvykem. A nebo právě vhodnější mlčet a vytáhnout v odvolání, že nebylo nařízeno. Nevím, k tomu se musí vyjádřit matadoři.
Spis také může mít nějaké formální či procesní vady, zde jsem dokonale mimo.

Když jsem vyzval řidiče, kterému byl služební vůz svěřen v době, kdy jezdil celkem často přes tento semafor, aby zpytoval své svědomí, tak se přiznal, že několikrát patrně obdobný přestupek - nepřestupek udělal přesně z příčin, které popisuji. Dlouho tam však nejel (tak 4 až 5 let), v té tobě tam asi špionážní zařízení nebylo.

1794
problém je řízení těch přejezdů
kdysi to fungovalo tak, že světla blikala chvilku, pak šly dolů vjezdové závory, po vyklízecím čase i výjezdové a pak projel vlak
Také se to přestalo používat kvůli darwinistům, kteří aplikovali Sepešiho fintu.

1795
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Příkaz-Jízda na červenou
« kdy: 29 Července 2015, 15:17:08 »
Radit nedokáži ani si netroufám, nicméně
- na první straně odůvodnění o tom Rumunovi píší, že ho obesílali 2x a 2x se zásilka vrátila jako nevyžádaná (co se tím dá podniknout, netuším; posílat znovu bonzační dopis je asi zbytečné; navíc po zahájení SprDele nelze vrátit správní řízení na stav proti konkrétnímu řidiči),
- neúplně anonymizováno (čj.  i spisová značka, jednou dokonce celá RZ - na poslední straně),
- anonymizovat též variabilní symbol pro zaplacení.

Pokud to nepůjde jinak, tak bych za příznivých okolností šel po faktické neexistenci přestupku. K tomu je podstatné zjistit, v kolikáté sekundě červené ten pyrátský Rumun projel a zda se v pravém pruhu vyskytovalo nějaké vozidlo, které zastínilo návěstidlo pro odbočení vlevo na stožáru. Pro odbočení vlevo z Českobratrské do Sokolské k radnici jsou návěstidla na výložnících, a na stožáru vpravo. Princip obhajoby: návěstidlo na výložníku v takové výšce (spodní okraj cca 6m na úrovní vozovky, 5 m nad úrovní hlavy řidiče, červená o další téměř metr výše) je vidět za jízdy maximálně ze vzdálenosti 12 až 15 m, blíže již nikoli; návěstidlo vpravo nebylo vidět, někdo tam právě projížděl. Pokud se Rumun pohyboval rychlostí 15 km/h (4,16m/s), protože před ním jel pomalu trolejbus, tak ve vzdálenosti 15m od stopčáry byla ještě zelená, ale stopčárou projížděl za 3,6s, tedy již v době červené. Dá se s tím ještě všelijak pracovat (reakční doba), ale lze uhrát maximálně 2. sekundu červené, do 3. sekundy to již takto do autu uhrát nejde. Stejně by to bylo nejspíš na posudek od znalce podle typu auta, výšky řidiče a rozhledových poměrů směrem nahoru.
Nemám v tomto směru s úřady/policajty žádnou zkušenost, vede mně k tomu geometrie, fyzika a znalost uspořádání návěstidel v místě.

Třeba matadoři poradí něco schůdnějšího.

1796
Jsem zde nový, něco jsem však stačil nastudovat.
Správní orgán je příslušný úřad, MP/PČR jsou represivní a buzerační orgány, pracují v nich orgáni. Tito tě mohou pouze předvést.
Nedostavení se k vysvětlení bez omluvy pod pokutou je pouze u správního orgánu.
Blíže se spoustou podrobností a s vysvětlením kdy, kde, co a proč (ne)dělat http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014122801.
Navíc tobě žádné předvolání k vysvětlení nebylo doručeno, takže zatím nemáš o svém domnělém přestupku (přesně řešeno o přestupku, který spáchal řidič tvého auta) ani potuchy. Úřad ti pošle možná něco smysluplnějšího a možná se to poště podaří doručit tobě.

1797
Vztah mezi šířkou přejezdu a intervalem mezi začátkem výstrahy a spouštěním závor není náhodný, ale je dán rychlostí chůze.
Celkem pochopitelně, i když mírně zjednodušeně, je to podáno zde http://www.datovazurnalistika.cz/jak-funguje-zeleznicni-prejezd/. Doporučení na zkratování kolejnic či vybíjení žárovek jsou ale nesmysl, dostatečně jest objasněno v diskuzi pod článkem.

1798
Jiné / Re:Přikáže nebo dovolí
« kdy: 28 Července 2015, 19:05:40 »
U nás se to řeší trvalým ročním stálým příkazem všem na všechny vozy (anžto máme OA resp. N1, tak ŘO není problém). Ten má každý u sebe.

1799
Rychlost / Re:JE TO TADY ZASE ! PŘIŠLA NOVÁ VÝZVA za 1000 Kč :-/
« kdy: 24 Července 2015, 18:58:50 »
Vikingu, jsem tady nový, ale mám dojem, že do tohoto místa vkládáš naprosto nereálné naděje. Pokud jsem to dobře pochopil, tak zde to funguje jako poradna pro ty, kteří jsou ochotni strávit několik desítek až stovek hodin studiem ukončených případů, odvolání, rozsudků NSS a potenciálních chyb úředníků a obsah těch materiálů pochopit a přetransformovat na svoji situaci. Rozhodně nelze očekávat, že je zde online připraveno několik špičkových právníků, kteří postiženým ovčanům zdarma povedou prsty po klávesnici, jak zaručeně usmažit správní orgán. Takhle to nefunguje a fungovat nemůže.
Jako vzor akceptovatelného postupu může sloužit pravděpodobně pajik77, který se dostal do na první pohled zoufalé situace po obdržení rozhodnutí, pilně studoval, již napodruhé napsal sám téměř dokonalé odvolání a má obrovskou šanci na to, že odvolací orgán případ smete ze stolu a jistotu, že v nejhorším případě se správní řízení rozjede znovu od nuly, respektive nařízení ústního jednání. Tam to smete ze stolu on a úředníkovi nedá sebemenší šanci. Blíže http://30kmh.cz/index.php?topic=1690.0.
Radu, jak ve tvém případě nejlépe postupovat, jsi od zkušených borců tady dostal. Teď je na tobě, abys zapracoval a předestřel svoje řešení tobě na míru, matadoři se k tomu určitě vyjádří. Např. tvůj dotaz na to, zda budeš potřebovat plnou moc od zaměstnavatele svědčí o tom, že jsi toho zatím tady moc nenačetl a nenastudoval.
Pokud nejsi toto ochoten či schopen postoupit, tak jsi na špatné adrese, zkus přímo nějakého profesionála, třeba nezaplatim.cz.
Abych pravdu řekl, docela mě překvapil velmi malý počet příspěvků v tomto vláknu, možná je to dovolenými, možná tím, že ostatní přítomné verzálky v předmětu tématu odpuzují ještě více, než mě a do vlákna raději ani nejuknou. Zde se prostě nekřičí.
Za sebe bohužel nemám jako ti fakticky poradit i když bych velmi rád, zatím se v tom snažím zorientovat a když uvážím, kolik času je nutného k nastudování správního řádu (předpokládám, že Zákon o provozu na pozemních komunikacích + vyhlášku k němu máš v malíčku, jako zde všichni ostatní), vytvoření solidní strategie, přípravu taktiky na jednání a vedení řízení s úřadem a následně tvorbu dostatečně vyargumentovaného a dlouhého smysluplného odvolání včetně souvisejících citací z rozsudků NSS, tak mi přijde nabídka pro ad-hoc případy na nezaplatim.cz za 7 500 Kč ještě celkem zadarmo. Potřebný přípravný čas na solidně vedené první správní řízení bez fatálních chyb svépomocí odhaduji na nejméně 120 hodin studia a možná jsem v tomto směru ještě velký optimista.
Další možností je zůstat i nadále wohnoutem a platit pořád dokola odpustky. Pokud reálně hrozí dva či tři odpustky za rok, je to nejlevnější řešení v případě, že do ceny započítáš i svůj čas, který bys mohl strávit příjemněji. Vzhledem k tomu, že jsi zatím ve stadiu výzvy k odpustku (=správní řízení nezačalo) a co jsi doposud zaplatil za jiné smrtelné hříchy, případně uvaž místo časově i intelektuálně náročného studia roční pojištění za 3 000.

1800
Odhaduji, že za tohoto právního stavu by už mělo význam aktivovat kouzelníky z nezaplatim.cz i pro občasné přestupce ad hoc, pokud by byl domnělý přestupek likvidovatelný jinak, než pouhým AMTS a pro běžného ovčana velmi těžko zvládnutelný svépomocí.

Stran: 1 ... 118 119 [120] 121 122