30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: vyhrál jsem soud  (Přečteno 7290 krát)

signoflife

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 362
    • Zobrazit profil
vyhrál jsem soud
« kdy: 25 Ledna 2015, 00:16:34 »

omlouvám se, že je to trochu mimo, ale protože tady jsou dost velcí borci na právo, možná by někdo uměl poradit. Pro svého klienta jsem spolu s právníkem vyhrál spor o opravu zprasené podlahy přízemního bytu. Dával jsem do toho stavební stránku, právník zajišťoval proces. Jenže právník je zřejmě debil, protože nijak neuplatnil náklady a tak soud vypočetl náklady za nás. Jenže pro klienta je to docela díra, protože za posudky a přípravu sporu vysolil asi 80 litrů, právník chce 110 a soud přiznal necelých 60. Je to ve fázi vydaného nepravomocného rozsudku, protistrana se možná odvolá, i když jejich právník tvrdí, že jim to nedoporučí. Netuší někdo, co by s těmi náklady v tuto chvílo šlo dělat? Alespoň za znalecké posudky aby soud ještě přiznal, protože to co přiznal jsou pouze náklady řízení.
IP zaznamenána

Sadra17

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 278
    • Zobrazit profil
Re:vyhrál jsem soud
« Odpověď #1 kdy: 26 Ledna 2015, 23:06:41 »

odvolat se, možnost odvolání maji obě strany  ;)
IP zaznamenána

JJ

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 323
    • Zobrazit profil
Re:vyhrál jsem soud
« Odpověď #2 kdy: 27 Ledna 2015, 22:48:45 »

„Nijak neuplatnil náklady“ znamená že v žalobě nebylo v návrhu uvedeno že protistrana má zaplatit náklady? Nebo tam bylo těch 60 tisíc, které Vám soud přiklepl a vy jste až následně zjistili, že to je víc?