30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Výzva provozovateli vozidla ke sdělení totožnosti řidiče  (Přečteno 15018 krát)

Johan

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil

Dobrý den vespolek,

jsem amatér a začátečník v probírané oblasti. Přečetl jsem si fórum, ale mám z toho v hlavě zmatek.
Určitě zde můj problém byl řešen nesčetněkrát,  nicméně zkusím nastínit řešení a jen mi ho prosím odsouhlaste nebo zkritizujte.
Díky

Přišla výzva k uhrazení určené částky od městského úřadu, že mé auto hlídka MP nejméně po dobu 5 min viděla stát za značkou "zóna s dopravním omezením", s vyobrazením mimo jiné značky "zákazu stání", přičemž auto ještě stálo pravými koly a větší části svého objemu na chodníku (kraj chodníku je prostě jen tmavější odstín těch stejných kostek jako je cesta, ale i náměstí, ještě se tam podívám).
Výzvu jsem ignoroval.

Přišla výzva provozovateli vozidla ke sdělení totožnosti řidiče. Do 5 dnů udat, jinak 60 dní odložení a pak SPRDEL, píší.
A mě napadlo.
Udám Helmuta z EU. Korespondenční adresu dám tu, kde bydlím. Jsem tam čerstvě, nemám tam ani jméno na zvonku (hodil bych na zvonek helmutovo jméno) a trvalou adresu mám o 10 km jinde. Napíšou Helmutovi, helmut jim odepíše, že se přiznává. A potom zmizí ze zvonku, tudíž se odstěhoval. Takže budou mít viníka, ten se přizná, ale pak z ČR zmizí. Je to ještě platná taktika? Někde jsem to tady četl.
Problém, že nemáme na baráku poštovní schránky, takže poštu hážou dírou ve dveřích na chodbu a my tam jsme 3 rodiny, co se známe, takže poštu si pak rozebereme.

Díky za konstruktivní kritiku a shovívavost ze začátečníkem.


IP zaznamenána

kdo

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 358
    • Zobrazit profil