30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Parkování pod mostem / soukromý pozemek  (Přečteno 9054 krát)

SL

  • Příspěvků: 8
    • Zobrazit profil
Parkování pod mostem / soukromý pozemek
« kdy: 07 Září 2016, 03:55:51 »

Hezký den,

už nějakou tu dobu sbírám lístečky od MP, a myslím si, že mě neoprávněně pokutuj,í ale jelikož nejsem advokát ani odborník přicházím na radu za Vámi. Samozřejmě nic neplatím, jenom sbírám tickety :D.

mapa z katastru - http://www.imagehosting.cz/images/situace.jpg
majite pozemku 584 - http://www.imagehosting.cz/images/manip.jpg
situace - http://www.imagehosting.cz/images/situacozo.jpg

Parkuji buď pod mostem a nebo na soukromém pozemku č. 584 které je v katastru vedeno jako manipulační plocha (ostatní plocha).

a) Může mě policista pokutovat pokud stojím na pozemku č. 584 a neblokuji výjezd ani průjezd?
b) Může mě policista pokutovat pokud stojím na pozemku pod mostem 3 metry od značky?

Díky moc!
IP zaznamenána

Mates

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 683
    • Zobrazit profil
Re:Parkování pod mostem / soukromý pozemek
« Odpověď #1 kdy: 07 Září 2016, 08:07:02 »

A co Vám ti kluci ušatí píšou? Co jste, dle nich, porušil?
IP zaznamenána

fu

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 201
  • Lidem bez naděje se lépe vládne.
    • Zobrazit profil
Re:Parkování pod mostem / soukromý pozemek
« Odpověď #2 kdy: 07 Září 2016, 08:34:04 »

Parkuji buď pod mostem a nebo na soukromém pozemku č. 584 které je v katastru vedeno jako manipulační plocha (ostatní plocha).