30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Změření MP o 18km/h v Obci  (Přečteno 19535 krát)

lift

  • Příspěvků: 11
    • Zobrazit profil
[?] Změření MP o 18km/h v Obci
« kdy: 08 Října 2015, 13:52:51 »

Zdravím jsem nováček a dnes mám jít podávat vysvětlení o překročení max. rychlosti v obci o méně než 20km/h. atd. - překročení nejvyšší dovolené rychlosti o 18km/h.

EDIT:

Moje auto jelo a bylo změřeno hlídkou, která ho nezastavila, protože stáli až dál od radaru a tak odbočilo jinam než k nim.

Jak nejlépe formulovat magickou větu o odmítnutí podávání vysvětlění?

Mnozí lidé z okolí mě straší, že mi můžou udělit pořádkovou pokutu pokud toto odmítnu, nebo předvolávat všechny známé a příbuzné.

Pokud odmítnu, jaký bude postup nebo další postih?

Všude se píše něco jiného a jediné toto fórum mě přijde jako rozumné s hromadou vlastních zkušeností.. Moc díky :)
« Poslední změna: 08 Října 2015, 19:39:51 od lift »
IP zaznamenána

burtonbell

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 564
    • Zobrazit profil
Re:Změření MP o 18km/h v Obci
« Odpověď #1 kdy: 08 Října 2015, 13:57:11 »

budu znovu ošklivý - odpovědi na všechny tvé otázky jsou zde na fóru, learn and fight. toto není bezplatná poradna, ale prostor na sdílení zkušeností. samozřejmě ti tu rádi poradíme, ale taky musíš něco udělat sám. kdybys tak učinil, víš už dávno, že podávání vysvětlení odpíráme, nikam nechodíme, protože s fízlama se nebavíme a vzhledem k tomu, že bylo měřeno opicajty, nelze sprdel, takže vlastně nemáš co řešit

IP zaznamenána

lift

  • Příspěvků: 11
    • Zobrazit profil
Re:Změření MP o 18km/h v Obci
« Odpověď #2 kdy: 08 Října 2015, 14:01:02 »