Přestupek (dříve správní delikt) provozovatele (tzv. řešení osoby blízké) > Výzva provozovateli vozidla k uhrazení určené částky

Autoservis

<< < (2/3) > >>

hh:
Ano, případy se servisem se jeví být jako dělané pro aplikaci obecného liberačního důvodu, pár takových případů (jen na úrovni SO, ne u soudu) jsem už viděl. Bohužel pokud by se případy pirátících automechaniků při zkušební jízdě podezřele namnožily (nebo by si např. nějaký pan Kocourek otevřel autoservis, ve kterém by své klienty servisoval sedmkrát do týdne), nezůstalo by to ze strany SO bez reakce ...

john.hawk:
jo, ale já v tom vidím prostor než se přijme zákon nebo opatření proti piráticím mechanikům :)

asmodeus:
Předpokládám, že servis pokutu zatáhne (pokud na to SO nehodí bobek), aby neztratil zákazníka. Takže speciální antimechanický zákon netřeba.

pk202:

--- Citace: asmodeus  21 Dubna 2017, 11:50:30 ---Předpokládám, že servis pokutu zatáhne (pokud na to SO nehodí bobek), aby neztratil zákazníka. Takže speciální antimechanický zákon netřeba.

--- Konce citace ---
Tak z obchodního hlediska - dejme tomu ano. Nicméně podle mne z právního hlediska je servis nepostižitelný. Žádný servisprdelní zákon neexistuje a tak si může SO pouze vyžádat podání vysvětlení od servisu resp. jeho majitele či statutáru na což mu servis dlábne s tím že využije svého práva nevypovídat. No a  SO bude chtít překlopit na klasickou SPRDEL majitele, který se bude bránit liberačními důvody, protože v servisu nemůže ovlivnit kdo s autem pojede. Obávám se že odpovědí SO bude, že majitel má zaplatit a posléze vymáhat pokutu na servisu, případně mu poradí, že tak jako si vybírá osoby kterým zapůjčí vozidlo, tak si má vybírat servisy které nepřekračují silniční předpisy.

asmodeus:
Souhlasím.
V praxi servis napráším, přihodím fakturu a přejímací list a budu trpělivě čekat. V jednom případě se budu s SO kočkovat o liberačních důvodech a když to projedu, stavím se za ředitelem servisu a dojednám si pro sebe bonus. To má vzdělávací účel a v podstatě nemohu být tratný.
V druhém případě to SO nechá plavat a to znamená nulový edukační přínos a nic od servisu.

HC přístup je vyjednat si bonus v servisu a SO předhodit Helmuta....

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi