To, jak u nás funguje mi přijde totálně na palici, že se pojišťuje auto a nikoliv řidič, mě prostě vede k tomu, že auto se jednoduše nepůjčuje.
Druhý problém je, že jsem si vybral pojišťovnu podle toho, aby měla funkční hotline, přehledný web, nabízela rozumné služby. A ve finále, když mi někdo způsobí nehodu, řeším to s nějakou shitoidní pojišťovno dědka, co chtěl ušetřit, takže se nikam nedá dovolat, nic zjistit a pojišťovna klidně týdny nekomunikuje.
A pak teda samotné vyřizování událostí. Vlastně tohle je moje první pojistná událost v životě. Nedávno do mě na parkovišti dědek najel, a i když si toho byl vědom (svědci), urychleně zmizel. Bohužel byl na kamerách a policajti ho dohledali. Odnesl to více méně jen nárazník, auto opraveno a ve finále zlikvidováno. Hodiny telefonování, čekání, papírování a cestování mě ve finále na čase stálo víc, než kdybych z toho parkoviště rovnou odjel a nechal to přestříknout u kámoše v garáži. Pojišťovna nabídla při plnění možnost náhrady ušlého zisku, což mi dávalo perfektní smysl, prostě jsem vzal svoje DP za minulý rok, podělil na pracovní dny a hodiny a vynásobil časem strávením jebačkama okolo. Se k tomu vyjádřili, že "Plnění za náhradu času stráveného s vyřizováním pojistné události nelze poskytnout, neboť tento nárok nespadá pod rozsah náhrady škody."
A já se ptám, k čemu ty pojišťovny kurva jsou? Dodatečně teda, dá se s tím něco dělat? Hledám nějaký precedens, ale nedaří se. Máte případně nějaké vtipné pojišťovací storky?