30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Behemot

Stran: 1 ... 169 170 [171] 172 173 174
2551
Potřebuji poradit - ostatní / Nehoda & šetření
« kdy: 29 Listopadu 2013, 08:32:06 »
Tak mi volali opicajti, že se mám vrátit na místo nehody :D Pro informaci, v době nehody jsem lítal s raketama přes 200 km od místa. Ukázalo se, že opicajt byl aktivní a našel si dle bydliště telefon, pravděpodobně dle mé fakturační adresy, akorát mám s otcem stejném jméno, že ::)

Každopádně je to sice chaotické, ale začínám se lehce orientovat…klepli se s nějakou bábou zrcátkem, poté, co ta trvala na šetření dopravkou a ti po dvou hodinách dojeli se dožadovali jeho přítomnosti, protože nad ránem ve tmě po noční jaksi neměl náaldu tam zůstávat a odjel domů. Tak se teda znovu dostavil, opicajti sepsali nějaký hrubý záznam s tím, že zatím nic neví a bude další setření. Někam tam na kus papíru načmárali něco o podání vysvětlení. Abych si to tedy ujasnil:

1. opicajti započnou klasické řízení a když naznají, že došlo k přestupku (velmi pravděpodobně), předají klasický záznam místnímu odboru a proběhne klasické správní řízení, je tak?
2. má smysl přímo k nim vůbec chodit podávat vysvětlení? většinou se doporučuje na to u (zdánlivých) přestupků dlabat dlabat, nicméně tady je možná trochu jiná situace a je fakt, že psali do záznamu nějaké divné čmáranice a podezřele velké poškození na druhém vehiklu a tam už by se mohlo dát nahlédnout do jejich spisu?
3. pokud se orgán z jakéhokoli důvodu nedobere k viníkovi (čemuž budu samozřejmě aktivně napomáhat v příapdě, že se budou pokoušet hodit vinu na otce), tak čistě z hlediska pojišťovny, jak se to řeší? když není viník, tak se nedá čerpat z povinného ručení, ne?

2552
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Pásy+světla
« kdy: 27 Listopadu 2013, 15:06:36 »
No já jen doufám, že to nakonec poslal, poté, co jsem mu osvětlil, že poplatek náhrady výdajů řízení se platí jen jeden, protože i odvolání na kraj je pořád to jedno řízení…

2553
Komerční služby, advokáti / Re:Doplneni povinne vybavy vozidla
« kdy: 26 Listopadu 2013, 23:37:25 »
Je samozřejmě vhodné to tam mít, ale pro 95+ % lidí je bezpečnější se s nima vůbec nebavit, než se tam pokoušet s nima handrkovat. Chce to jistou finesu jako např. http://www.youtube.com/watch?v=AvQCr3Ce1tk, tedy klást správné dotazy správným směrem a následné bláboly, které budou vykládat a které budou zaznamenány, jim následně otřískat o hlavu ve stížnostech, žalobách apod. Ještě vyšší level je pak totálně je zdrtit jako např. http://www.youtube.com/watch?v=zIS_qLt4A5s, ale to už člověk vopravdu musí vědět co dělá, což běžný člověk neví a výsledek by mohla být eskalace a pdostatné zhoršení situace.

2554
Nazdar admix, long time no see  :P

V podstatě se nezdá, že byto někdo zatím zkoušel, respektive pokud ano, tak se nepodělil. Je to tedy neprozkoumané teritorium, nicméně obecně, nedával bych jim víc munice, než je třeba, a prostě nepsal že to nejde projednat dle xyz. Voni se pak kdyžtak ozvou…

Cesta je ještě přes správní žalobu v případech, kdy jim sice udáš osobu vzdálenou, ale oni se vyserou na to vůbec ji zkoušet kontaktovat a překlopí to do SPRDELe hned. Náročnost vyšší, výsledek nejistý, ale možný, je to na dlouho.

2555
Opicajtovi a úřeníkovi věřit jen ve speciálních případech kdy toho člověka velmi důvěrně znám a vím, že se na něj dá spolehnout…takováhle akce je velmi riskantní a zavání průserem.

Jinak pokud jezdíte tolik a je to pro vás důležité, určitě zvažte minimálně do budoucna např. Řešení pokut. Nabízí za úplatu i řešení případů zpětně, kdy jste nebyl klient, možná by rovněž stálo za to se obrátit na ně.

2556
Tak, pošlete je do análu s tím, že to není kompatibilní se 125f. Vůbec nemusíte říkat důvod, pokud to jsou kreténi, zase se ozvou jak ta potrefená husa a budete mít munici na další jednání, mezi tím ovšem uběhne dalších pár měsíců…nebo to dost možná nechají tak, jestli teď napsali po dvou měsících, asi mají dost jiných ovcí.

2557
Potřebujete to, protože když je dokopete k tomu, že křižovatka ruší platnost značky, tak se zadrhnou na tom, co je to křižovatka.

Dle katastru je zapsána jako „ostatní komunikace“, tedy sice je to druh účelové komunikace, nicméně je ve vlastnictví státu, je upravena asfaltovou vozovkou do podoby silnice, je veřejně přístupná - vjezd není omezen. Dle zákona o silničním provozu to tedy není křižovatka, ale dle nadřazeného zákona o PK to křižovatka je.

2558
Řeší se to stále a trochu to vázne na tom, co je vlastně komunikace…nicméně po nastudování v tom lze udělat pořádek, není třeba hned hledat rozhodnutí soudu, jak se ke značkám chová křižovatka je napsáno přímo v zákoně.

Citace
13/1997, § 7

Účelová komunikace

(1) Účelová komunikace je pozemní komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků..

Účelovou komunikací není přímé napojení sousední nemovitosti na PK. Samostatná stezka pro cyklisty je podle své povahy a umístění buď místní komunikací IV. třídy, nebo účelovou komunikací.

Takže při posuzování, zda něco je nebo není účelová komunikace, se uplatní následující:

- je to PK
- spojuje jiné nemovitosti mezi sebou
- může se napojovat na jinou PK, ale nesmí se jednat o přímé napojení nemovitosti na PK s ní sousedící

2. Křižovatka

Křižovatka je místo, v němž se pozemní komunikace protínají nebo spojují; za křižovatku se nepovažuje vyústění polní nebo lesní cesty nebo jiné účelové pozemní komunikace na jinou pozemní komunikaci."

ale

§ 10 odst. (1) Pozemní komunikace lze navzájem připojovat zřizováním křižovatek nebo připojovat na ně sousední nemovitosti zřízením sjezdů nebo nájezdů.

=> napojení účelové komunikace je křižovatka, protože zákon o PK je v tomto případě nadřazen zákonu o provozu na PK.

Vyhláška k zákonu o PK dále stanoví že:

Křižovatkou není úrovňové připojení
a) polní nebo lesní cesty,
b) účelové komunikace, která není veřejně přístupná,
c) zastávky osobní linkové dopravy, čerpací stanice pohonných hmot, motelu, motorestu, parkoviště, odpočívky apod.,
d) sousední nemovitosti na silnici nebo na místní komunikaci.

2559
Já to neřek, mě necitujte :D

2560
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Pásy+světla
« kdy: 13 Listopadu 2013, 15:47:15 »
Myslím že příslušníci mají nějakou vyhláškou ministerstva vnitra povoleno porušovat předpisy, pokud "je to nezbytné k plnění služebních úkolů" nebo nějaká podobná úplně gumová definice. To jim taky slouží jako obhajoba k tomu, že v Prassatech při lovbě dělaj to samý, co oběti.

Narazil jsem na to a mělo by se to týkat explicitně rychlé jízdy bez majáku, na všechno ostatní maják.

spapanek: díky, je to rovněž moje premiéra, tak jsem zvědav :D

2561
Přesně můj kamarád…necháme to domluvou za to a támhle za to, já vám body nedám…pak se lidi hrozně divěj dkyž koukaj na výpis, kam jim nedal body opičák, ale ouřada  :D Jinak taky si teď právě zřizoval živnostňák, tak jsem zvědav, jak by po Praze jezdil šalinou.

2562
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Pásy+světla
« kdy: 13 Listopadu 2013, 03:32:28 »
Ještě mě napadlo, jak jsem to začal štípat, soudruzi uvedli, že kontrolní stanoviště měli na zastávce MHD. Ještě si to nechám potvrdit obviněným, ale není to náhodou závadné? Na zastávce je zákaz zastavení. Pokud pro soudruhy příslušníky neplatí nějaká speciální výjimka že můžou obsadit zastávku (přičemž vím jedině o té, že by zasahovali, tedy měli rozsvícené majáky; žádná značka dávajícím jim extra oprávnění tam není), tak to by mohla být další drobnost pro kladení k tíži soudružce - dopouštěli se protiprávního jednání a tedy měli zájem na tom, aby se z toho udělal zásah, který by ospravedlnil jejich jednání. Co?  ;D

EDIT: rozšoupnul jsem se, zde je celý text k přečtění http://brambory.sinuhetcloud.net/Svetla_pasy/odvolani.doc

Stále je čas, pokud tedy jsou nějaké zásadní body co změnit a co tam přidat (čti: jak to natáhnout a vůbec zhoršit tak, aby se tím ouřada ani nezabýval a nechal to radši vyhnít; ty odkazy myslím působí velmi dobře :D), jsem jedno ucho.

2563
Onehdá D-F postoval celkem zásadní rozsudek NSS kde je jasně řečeno, že samotné oznámení nemá žádnou váhu, je toliko informační a vodítko orgánu k tomu, jak dále postupovat, na co se ptát atd., tudíž šance je. Nicméně ne hned tak, protože ouřadníci to stejně rádi ignorují a zahrnují oznámení mezi důkazní materiály.

2564
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Pásy+světla
« kdy: 12 Listopadu 2013, 16:54:17 »
Což se dohledat jistě dá, dneska už je čárkový systém veřejné tajemství. Jistou váhu mají určitě i výpovědi lidí, kterým toto opicajti řekli. Kdyby to byl jeden, jo, ale takových lidí jsou už kvanta, takže na tom jistě něco bude…minimálně tolik, aby to zavdalo pochybnostem :)

2565
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Pásy+světla
« kdy: 11 Listopadu 2013, 15:22:07 »
Což nemá žádnou oporou v ničem, naopak, případů, kdy si opicajti vymýšleli a lhali je (zdokumentováno) stále víc, stále víc se mluví o čárkovém systému a nakonec, jednou už to u soudu rozstřeleno bylo. Neříkám, že to je jasná věc, ale šance tu je.

Stran: 1 ... 169 170 [171] 172 173 174