30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Michaela Řeháková

Stran: [1]
1
Chápu, že mne neveříte, nemám důvod lhát...
Nedalo mi to a volala jsem včera na Generali a mají od Kooperativy první komunikaci až v roce 2022.
Pořádek jsme si udělala, všechny dokumenty k tomu mám. projela jsme emaily, smsky, vše a nic.

V dopisu od Koop na mou stížnost se sami omlouvají, že reagují tak pozdě.

Nicméně, jak píšete vyžádám si všechny podklady, které tedy zaslaly.

Posílám zmiňovaný dopis...třeba jsem to vše špatně udělala já:-(


2
Děkuji za info, nevadí...děkuji. Já žádnou zprávu neviděla, tak proto jsme Vám pslaa znovu. nezlobte se
Mne žádný dopis 29.6 od Koop nepřišel. sama mi pojisťovna Koop psala dopis nekdy v dubnu, že se omlouvají, že likvidátor několikrát nereagoval. Má pojištovna generali , veškěré podklady poslala na Koop.
v servisu jsem podepsala, že vše řeší s pojištovnou a i kalkulaci řeší s pojitovnou. Je to smluvní servis pojistovny a pan likvidátor mi sdělil, že si to vyřeší spolu.

Chápu, že jsme asi postupovala špatně, ale vše na pokyny likvidátora a pojistovny.

Nemohla bych Vám zavolat, že byste mi to nějak vše vysvětlil a shrnul, prosím? Já psala a zaslala dokumenty které mně přišly, proto se idvím, že mne 29.6 psaly. Nemohli psát mé pojiťovně? Znovu prosčítám dokument, ale opravdu zde nestojí nic o dopisu z 29.6. Mohu klidně zaslat.

děkuji


3
jeje, těch rad je tady hodně a všechny jsem vyzkoušela, odpovídala jsem Cocomoon.
Každá rada je cenná.

Ale děkuji, požídám Koop o podklady, proc tak uznali vinu.

děkuji

4
Dobrý den,
popravě nevím co dál. Paní napsala čestné prohlášení, že je viníkem a Kooperativa, to stále neuznává. Stále jde o vinu 50:50.

Pokud máte jakoukoliv radu, budu ráda.

Děkuji

5
Děkuji za pečlivé shrnutí....nyní jsme moudřejší a uvidíme jak to dopadne. Přesně tak po bitvě jsme generál, co naplat.

Co se týče krycího listu....vubec netuším.

Kooperativa ted napsala omluvný dopis, že se omlouvají, že nereagovali na výzvy atd atd.

Všem moc děkuji

6
Děkuji za vysvětlení. Omlouvám se tedy, pokud jste ztáceli čas. Ale upřímně jsem žena a jednala jsme tak jak mi poradili. ted jsme toho nastudovala tolik, že příště, doufám, budu chytřejší.

Za mne je příběh stále stejný. Já opravdu chtěla jen radu, protože nevím co mám dělat. vím, že Vám je to asi jedno, ale doma 2 děti a ted chtějí zaplatit takovou částku?

O službě přímá likvidace nevím, prostě zavolali a vše se mnou řešili a já postupovala jak loutka dle toho co říkali.

Napínat síly musím dál a věřit, že to dopadne dobře.

7
Děkuji za odpověď. Chápete to správně.

Ted již budu chytřejší. Ale jak píšete neměla jsme důvěřovat Generali. Já se jich , ale na začátku hned ptala, proc to řeší oni a ne kooperativa , na to mi řekli, že si vše vyřeší.

To že mám zaplatit 50 % mi volali ze servisu. Oprava kolem 70 tisíc + půjčení vozu 14 tisíc.

S Kooperativou již řešíme. Servis od ledna já od cca února.
 

8
posílám vše co mám

9
Dobrý den,
poradíte mi jak sem nahrát ty soubory, nejlépe pdf?

Děkuji

10
Děkuji za rady. Nemám problém začernit a nahrát dokumenty sem. Píši vše co vím. Možná je někde něco co nesdí , ale já o tom nevím. Paní na aute má pouze prasklou odrazku. Protože k nehodě přijel její manžel automechanik, řekl že ji to za 200 stovky opraví.

Dlouhá doba byla kvuli čekání na servis a čekání na díly.

Míša

11
K nehodě doslo couváním, já vyjížděla z parkovacího místa, viděla jsem auto napravo, nechala ho přejet a když bylo po mé levé straně daleko, zacala jsem couvat, ale autoúpaní nenaslo/a volné místo na parkování tak začalo couvat na mě.

Po té co to obhlédl likvidátor jsme se domluvili na smluvním servisu na Černém mostě a já si měla zajistit opravu. Emailem mne přišel záznam- zápis o poškození motorového vozidla.

Dopis o neuznání viny byl odeslán7.3.2022.

12
Děkuji za info.
Proč až 7.12 ....bylo z duvodu dovolených během prázdnin (neměli v servisu volno) a pak se čekalo od rijna do prosince na náhradní díly. Proto tak dlouho.
S tím, že pojišťovna může rozhodnout jinak rozumím, ale myslím si, že by mne měli informovat dříve než se auto opraví. Nebo se pletu? V té době mne někdo mohl kontaktovat, že s tím nesouhlasí.

Pojistovna mne napsala: na základě šetřenía z doloženeho záznamu a dopravní nehode bylo zjistěno, že vozidlo protistrany nese na vzniku skody pouze castecnou odpovednost.

13
Dobrý den,
mám prosbu zda pojišťovna viníka může po opravě auta rozhodnout o vině 50 na 50?
Co se stalo?
9.6.2021 jsem byla nabaurana na parkovisti. Pani uznala vinu a nahlásila na pojistovnu jako viník. V prosinci 2021 se auto dala na opravu a na konci prosince bylo opravené. Aby mi ho vydali uháněla se pojistovna, ale v březnu 2022 mne volali ze servisu, že neuznávají 100% vinu a mám zaplatit 50 000 korun. Což se mne vůbec nelíbí a domnívám se, že mne měl někdo informovat předem.
Pojištona Generali se od té doby o škodnou událost nestará a nechce nadále danou vec řešit. Nevidím důvod, proc by danou událost nemohla dořešit, Pani nahlásila nehodu jako viník, tudíž si nemyslím, že lze zpochybnovat míru zavinění, když viník s vinou souhlasí.50% spoluúčast neodpovídá skutkovému stavu, který na místě nehody proběhl.

Nemáte prosím někdo zkušenost nebo nějakou radu?

Děkuji

Stran: [1]