30kmhcz

Social networking => Nedopravní tématika => Téma založeno: Ftipalek 17 Ledna 2017, 21:02:31

Název: Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Ftipalek 17 Ledna 2017, 21:02:31
Zdravím,

rád bych zde otevřel diskuzi na téma ojebu automatizovaných prostředků - AP, jelikož obci a její opičky jsou línější a línější a automatizované prostředky BigBrothera nám na některých místech jenom kvetou. A tak jsem se rozhodl poškádlit své technické vzdělání a kreativního ducha.

Na stole mi leží rozpracovaný proof-of-concept jedné vychytávky. Jde o IR LED provozovanou tak, že rozhodí fotku z IR kamery používané automatizovanými prostředky. Idea za celým nápadem je jednoduchá. Přesvětlit tu fotku tak, že místo SPZ bude jen jedna velká bílá cenzura. Celou ideu popíšu bodově v základních myšlenkách. Nebijte mě, nejsem fotograf, pokud nějaké pojmy budu mít špatně :)

Předpoklady:
- kamera má pevně nastavenou ostrost na jedno místo protože s auto-focusem by nestíhala
- kamera má závěrku kolem 1/1000 sekundy
- kamera nepořizuje video, pouze fotí (video po kompresi by nemělo dobrou ostrost, OCR by se nechytalo)
- kamera je citlivá na světlo 850nm
- kamera automaticky upravuje světlost snímku v závisloti den, noc, světla vozidla

Teorie:
1. pokud kamera nastavuje světlost snímku, musí tak činit v delším časovém úseku, desetiny sekund
2. pro přeexponování snímku stačí během pořizování radikálně změnit světelné okolnosti během jeho pořizování

Jak na to:
- pole výkonnoých 850nm LED o výkonu několik desítek Wattů (ideálně tak 100W) v přední masce auta co nejblíže SPZ
- řízení pole pomocí MCU ve stroboskopickém módu s periodou minimálně poloviny času závěrky

Výsledek:
2 možnosti a to
  -> Kamera začne pořizovat snímek s jedním typem světlosti a do toho se rozsvítí démonský zdroj IR světla => přeexponování snímku
  -> Kamera začne pořizovat snímek s jedním typem světlosti a do toho démonický zdroj IR světla zhasne => snímek temný jak úřeníkovo svědomí.
Ve finále to vyjde na stejno. OCR selže, jelikož snímek bude tak na houno, že z něj nic nevyčte.

Praktický test:
 - zatím má testováno s 5W IR LED, že za tmy standartní bezpečností kamera prostě strobo efekt s poloviční periodou než je doba pořizování snímku moc nedává. V provozu netestováno. Přístup k reálnýmu systému na ozkoušení samozřejmně nemám.

A můj druhý nápad:

Laserový měření. Pracuje s IR laserem 904nm a frekvence 33MHz. Zde uplně nemám jasno jak měření probíhá, ale podle specifikace a nemožnosti toto měření pomocí detektoru radaru detekovat včas, očekávám následující:
 - Laserový měřič je pasivní do momentu stisku "spouště"
 - v moment stisku spouště vyšle sadu impulzů o frekvenci 33MHz a čeká než se vrátí a kdy se vrátí od měřeného vozidla
 - z návratu vyslaného signálu se vypočítá rychlost (Dopplerův jev?)

Nestačilo by tedy mít na předku auta emitory stejného typu signálu (904nm 33MHz) a těma zaplavovat vše před sebou? Vím, že rušičky laseru fungují podobně, ale tam se hraje s detekcí paprsku a následným zarušením... Mě spíš zajímá jestli rušičky laserových měřičů používají také laser, nebo zda by stačilo na ojebání laserovýho měřiče opět nějký monstrozní zdroj nepolarizovaného světla 904nm pracující na frekvenci 33MHz... dokážu si představit, že laserový měřič má na příjmacím čidle nějaký polarizační filtr, ale s dostatkem "palebné síly" by se mohlo něco protlačit...

Tak co myslíte? Má cenu se tímhle bavit? Zajímá mě to spíš pro to, že by to byla zajímavá blbůstka k nasírání některých orgánů, než pro reálný užitek neustálého využití. Podněty, nápady a kritika vítany.  ;D
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 17 Ledna 2017, 21:26:34
Laser nefunguje na principu Dopplerova jevu (tak funguje Ramer), nýbrž na opakovaném měření vzdálenosti vozidla. Měří čas, za který se impulz vrátí.

video (https://www.youtube.com/watch?v=9t5CZ5kFdmQ&t=562s)
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: vvvvvv 17 Ledna 2017, 21:31:49
Číkus nemá úplně pravdu, nejde o jeden impuls, musí být nejméně dva se známým časovým odstupem. Laserový měřič měří časy za který se impulzy vracejí a pak z rozdílů časů návratu vypočítá změnu vzdálenosti i rychlost.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 17 Ledna 2017, 21:33:09
Omlouvám se, "Opakovaně měří čas, za který se impulz vrátí."
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: dj-bobr 17 Ledna 2017, 22:08:06
33MHz opakovací frekvence u laseru zní dost nepravděpodobně. Co si pamatuju z manuálů od laserových měřičů, opakovačka byla tuším 200Hz.

Zahlušení laserového měřiče IR ledkama je možné a v pohodě realizovatelné, ale laserový měřič pak vyhodí chybu (E a číslo chyby) a pro PaCha to je signalizace, že se ruší a že z toho kouká potenciální cíl pro kontrolní kontrolu (+ vyslovení podezření na aktivní zařízení znemožňující měření atd.)

Osobně jsem se zajímal spíš o možnosti oslnění kamer na úsekovkách - nejlíp mi pro budoucí experimenty vyšla řada IR LED v nárazníku trvale svítících (ukecatelné třeba jako přísvit pro onboard kameru)
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Ftipalek 18 Ledna 2017, 15:38:47
33MHz mám z antiradary.net, kde to mají uvedené jako pásmo pro detekci laseru, přesněji: Laser 904nm, 33 MHz šířka pásma, 6KHz max

Pochopil jsem že 33MHz frekvence opakování. A u 6kHz jsem si nebyl jistý co tím myslí... teď mi to dává smysl, tak, že AR se vzorkuje na 33MHz a detekuje lasery max do 6kHz...

To jsou dobré zprávy s tím zahlušením, asi se na to podívám blíž. PaCh zastavit může, ale chci vidět jak leze kolem čumáku a hledá nějakou rušičku.  ;D A rozebírat auto u krajnice kvůli "podezření" nemají právo, nebo mě opravte. Na STK poslat můžou, ale STK taky snad taky nemůže rozebírat auta na dřeň. Vzpomeňme se, jak to bylo Pardubicích...

Ohledně těch IR LED na zahlušení kamer myslím, že strobo efekt bude lepší, jelikož kamera se na trvalé světlo dokáže přizpůsobit. Další věc, která by mě zajímala, jak by reagovali PaCh, kdyby proti nim jelo auta a na té jejich on-board kameře měli to auto vycenzurované díky přehlcený kameře... asi by je ta "neviditelná" světelná šou mohla zajímat.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 18 Ledna 2017, 16:49:16
To jsou dobré zprávy s tím zahlušením, asi se na to podívám blíž. PaCh zastavit může, ale chci vidět jak leze kolem čumáku a hledá nějakou rušičku.  ;D
A ty IR ledky jsou co, když ne taková primitivní "rušička"?

Citace
Ohledně těch IR LED na zahlušení kamer myslím, že strobo efekt bude lepší, jelikož kamera se na trvalé světlo dokáže přizpůsobit. Další věc, která by mě zajímala, jak by reagovali PaCh, kdyby proti nim jelo auta a na té jejich on-board kameře měli to auto vycenzurované díky přehlcený kameře... asi by je ta "neviditelná" světelná šou mohla zajímat.
A homologaci k instalaci do vozu máme?

U moderních rušiček jsou v části vozidla umístěna IR čidla, jenž stále "skenují" a při zachycení signálu laserového měřiče vyšlou zpět kód, takže měřič dostane spolu se signálem který vyslal kód, který se rovná "nezměřeno", nikoliv "rušeno" tak jako ve tvém případě. Navíc po "nezměření" dostane informaci i řidič (většinou zvukovým signálem) že je měřen a jeho úkol je zpomalit a vypnout čidla (tak, aby nebyl podezřelý) a nechat se změřit jak jede v limitu (protože nikdo nechce nechavat svy auto k dispozici fizlum ... dle platné legislativy je instalace ok (jelikož je to homologováno jako park. senzory), jen použití je zakázané ... a to se bude blbě prokazovat, když mě zastaví a vše je vyplé. Každopádně ramer lze detekovat, laser lze rušit ... jen na ty úsekovky jsme jako řidiči krátcí.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: hh 18 Ledna 2017, 17:03:35
Úsekovky jsou ještě jednodušší než ramery a lidary - stačí POI v GPS.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: ViktorN 18 Ledna 2017, 17:07:01
goyi: IR ledky nejsou žádná rušička (ani primitivní), ale přisvětlení okolí pro bezpečnostní kameru v autě…
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 18 Ledna 2017, 18:57:36
 ... §3, odst. 6, zák. č. 361/2000 Sb.

Citace
"Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, které znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen "antiradar")."

... a jsou se ty IR ledky homologované pro zástavbu do vozidla? Nebo je stačí mít na palubovce? Tam vidím problém v tom, že se bude snadno fízlům použití prokazovat.

Úsekovky jsou ještě jednodušší než ramery a lidary - stačí POI v GPS.

To ano, ale vzhledem k délce, výpadkům v tunelech a aktuálnosti databáze (kdy často málokdo ví, že je tam vůbec aktivní úsekovka, než začnou chodit dopisy nebo se nezapne infrapřísvit).
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Ftipalek 18 Ledna 2017, 19:16:52
A homologaci k instalaci do vozu máme?

U moderních rušiček jsou v části vozidla umístěna IR čidla....

Homologaci teoreticky máme... spíš si jí půjčíme. V podstatě by k těm LEDkám byl platný homologační a zcela reálný canc. Denní svícení například... jen s více vlnovými délkami  ::)

... §3, odst. 6, zák. č. 361/2000 Sb.

Citace
"Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, které znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen "antiradar")."

Ano, ale to by pak nesměli jezdit auta s adaptivním tepomatem, protože ten pracuje na stejném principu jako LIDAR a v Chorvatsku už přišli na to, že se to ruší, zejména LIDARům zavařují Mazdy a Volva... A tady vidím vcelku prostor... mám adaptivní tepomat. Vám se to ruší? To je mi líto...  ;D  ;D

Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: HelmMuth 18 Ledna 2017, 19:17:53
... §3, odst. 6, zák. č. 361/2000 Sb.

Citace
"Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, které znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen "antiradar")."

... a jsou se ty IR ledky homologované pro zástavbu do vozidla? Nebo je stačí mít na palubovce? Tam vidím problém v tom, že se bude snadno fízlům použití prokazovat.

Úsekovky jsou ještě jednodušší než ramery a lidary - stačí POI v GPS.

To ano, ale vzhledem k délce, výpadkům v tunelech a aktuálnosti databáze (kdy často málokdo ví, že je tam vůbec aktivní úsekovka, než začnou chodit dopisy nebo se nezapne infrapřísvit).

Zkuste Waze. Doporučují 9 z 10 pyrátů + D-Fens ;)
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: ViktorN 18 Ledna 2017, 20:14:18
„Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, které znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen "antiradar").“

Možná by to byla i otazka výkladu, zda-li radar užívaný za účelem výběru pokut JE skutečně zařízením určeným k dohledu na bezpečnost provozu. Stejně tak je otázkou výkladu, co je vlastně IR dioda. Podle mne je IR dioda součástka (a nikoliv zařízení), jež slouží pouze jako zdroj světla pro záznamové zařízení v autě a účelem tohoto není znemožňovat či ovlivňovat funkci technických prostředků… ale uznávám, že je to hodně tenký led.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 18 Ledna 2017, 20:32:53
Zkuste Waze. Doporučují 9 z 10 pyrátů + D-Fens ;)

Moje road "vybavení" je ... Waze + maps.me s offline mapovými podklady + aplikace Záchranka + cca 3 GB volného místa na záznam fízlů + kvalitní dashcam + Genevo One S Black + rušička ... a stejně mám platný zákaz řízení, LOL
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Jenyk 18 Ledna 2017, 20:36:36
Zkuste Waze. Doporučují 9 z 10 pyrátů + D-Fens ;)
To je dobrý. Ještě lepší je jezděte podle předpisů. A budou nahraní :-) (jen sy tak fťypkuju).
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 18 Ledna 2017, 21:04:15
To je dobrý. Ještě lepší je jezděte podle předpisů. A budou nahraní :-) (jen sy tak fťypkuju).

Bohužel na fígl "jezděte podle předpisů" našli už dávno patch, prostě si ty přestupky vymyslí. Zažito, odzkoušeno.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: paty 18 Ledna 2017, 22:09:53
Možná by to byla i otazka výkladu, zda-li radar užívaný za účelem výběru pokut JE skutečně zařízením určeným k dohledu na bezpečnost provozu. Stejně tak je otázkou výkladu, co je vlastně IR dioda. Podle mne je IR dioda součástka (a nikoliv zařízení), jež slouží pouze jako zdroj světla pro záznamové zařízení v autě a účelem tohoto není znemožňovat či ovlivňovat funkci technických prostředků… ale uznávám, že je to hodně tenký led.
Pokud jde homologovat "parkovací asistent", proč ne IR přísvit kamery zabudovaný na špicu auta do SPZ rámečku.
Tak mě napadá, je vůbec rámeček SPZ homologován, pokud má každý dealer svoje polepy na něm?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: pk202 18 Ledna 2017, 22:25:26
Zkuste Waze.

No to určitě, jako navigace těžce nepoužitelný (je to schopný vymyslet zajížďku po silnicích snad 10.třídy trvající 5x déle než původní přímá cesta krokem). No a taqk jsem to nechal už jenom zapnutý, na trase Plzeň - Olomouc - Jeseník a přes Polsko zpět jsem potkal snad 20 hlídek fízlů a ani jednu ten krám nehlásil. Kolem jedné hlídky jsem jel dvakrát a poprvé jsem ji nahlásil a napodruhé mi to stejně nevarovalo.
Je to aplikace k ničemu....

BTW: ani se mi nepodařilo nastavit, aby mne to nějak zvokově varovalo, že jsem překročil rychlost, jenom na displeji - ale na ten celou cestu nečumim....ale to jsem jenom možná nenašel to správný nastavení.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: HelmMuth 18 Ledna 2017, 23:08:17
Zkuste Waze.

No to určitě, jako navigace těžce nepoužitelný (je to schopný vymyslet zajížďku po silnicích snad 10.třídy trvající 5x déle než původní přímá cesta krokem). No a taqk jsem to nechal už jenom zapnutý, na trase Plzeň - Olomouc - Jeseník a přes Polsko zpět jsem potkal snad 20 hlídek fízlů a ani jednu ten krám nehlásil. Kolem jedné hlídky jsem jel dvakrát a poprvé jsem ji nahlásil a napodruhé mi to stejně nevarovalo.
Je to aplikace k ničemu....

BTW: ani se mi nepodařilo nastavit, aby mne to nějak zvokově varovalo, že jsem překročil rychlost, jenom na displeji - ale na ten celou cestu nečumim....ale to jsem jenom možná nenašel to správný nastavení.

Se vším respektem k vám mám zkušenost zcela opačnou. Waze, nejenže mě vodilo celé prázdniny (2x-3x týdně D1) spolehlivě mimo všechny kolony, i když jsem v podstatě věděl, že úsek Rousínov-Vyškov nemá v podstatě cenu jezdit jinudy, než mimo D1 (Komořany). Včetně aktuálního trafficu všude na frequentovanějších úsecích a průměrné rychlosti online automaticky. Ve městě, používám denně. Hlášení o nehodách, policii a stojících vozidlech + dalších informací samozřejmě záleží na uživatelích přímo úměrně. Pokud mám jen trochu čas a už jsem nějakou přínosnou informaci dostal, min. 1 přínosnou pošlu. Nevím, jaké úseky jste zrovna jezdil a jak dlouho aplikaci používal, než jste jí zavrhnul. Dejte jí ještě šanci. Ne nadarmo od ní Google bere informace o trafficu. Ne nadarmo ji používá D-F ;) (respekt) Není možné, pokud jste jel přes Polsko, že nebyly dostupné data? I když zrovna poláci jezdí o level výš, ti jedou CB i v osobácích (těch pár co znám), takže nepotřebují čumět a klikat do Waze, ale normálně si to řeknou přes vysílačky na kanálu, který mají nalazen všichni, tuším 28. To je oldschool sharing použitelný i u nás na D1 v polštině :D

BTW : zvukové nastavení : Spustit Waze, vyrolovat zleva (z mapy) panel, kde jsou poslední trasy, oblíbené, atd., Klik na ikonku nastavení vlevo nahoře (jsou tam 2:matička=nastavení, power off), rozbalí se menu nastavení, rolovat dolů, pod rozšířenými nastaveními je Tachometr, v tachometru 4 volby : Zobrazit tachometr, Zobrazovat rychlostní limit, Přehrát výstražný zvuk a Varování % nebo rychlost o..

Ale ty CB v každém autě by se mi líbily :) ať jsem zpátky u tématu : Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků

Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 19 Ledna 2017, 00:36:45
Ne nadarmo ji používá D-F ;) (respekt)

To je jen protože s tim ještě nejel 150km v mlze v noci po neznámé trase, za tu dobu to na mlhu upozorní asi 60x.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: pk202 19 Ledna 2017, 08:31:56
Díky za info. Nicméně mám rooming na data a přes to Polsko to byl jen kousíček (Jesník-Klodzko-Náchod). Jako navigaci jsem to zkoušel použít vícekrát - a téměř vždy to byl opruz - možná je to tím, že raději 10 minut počkám v koloně, než bych 8 minut se smrtí v očích řezal zatáčky někde po okreskách.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Mates 19 Ledna 2017, 09:20:50
Třeba v Praze Waze dost klame. Buď to maj zapnutý taxikáři, když kempujou  nebo nevím. Nicméně například Dlouhá červená jak nos našeho prezidenta a v reálu úplně prázdno. Případně třeba Novodvorská v půl druhé ráno hlásí pomalu jedoucí kolonu.
Na druhou stranu, když jsem jel na podzim na Slovensko, pěkně mne shodil z dálnice při příjezdu do Brna a  objel jsem stau, která byla na dálnici.
Já většinou zapnu Waze na takovouo povšední informaci o stavu na silnici. Jeslti mám jet jednou nebo druhou trasou.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Spocklw 19 Ledna 2017, 11:06:53
Praha a i Brno mají evidentně problém v tom, že si to zapínají děcka, které jedou tramvají nebo autobusem (a jinde třeba zase cyklisti, ale to nebývá tak časté). Takže v důsledku toho máte prázdnou dlouhou ulici, ale protože tramvají která staví každých pár set metrů projelo třeba x lidí se zapnutým waze, statisticky významně je to pro waze pomalá trasa... Jako dalo by se to samozřejmě řešit, ale vedení a vývojáři jsou bohužel takoví... značně nepružní... a upřímně tuhle nepružnost a nelogičnost mnoha řešení vidím jako hlavní příčinu, proč by to jednou mohl celý projekt padnout.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: paty 19 Ledna 2017, 12:32:23
Díky za info. Nicméně mám rooming na data a přes to Polsko to byl jen kousíček (Jesník-Klodzko-Náchod). Jako navigaci jsem to zkoušel použít vícekrát - a téměř vždy to byl opruz - možná je to tím, že raději 10 minut počkám v koloně, než bych 8 minut se smrtí v očích řezal zatáčky někde po okreskách.
Waze do úseků cesty ukládá průměrnou rychlost vozidel, takže náhradní trasu počítá na základě reálných průjezdů ostatních v dané denní době. Nestává se tedy, že na rozesraný silnici by tě navigace nutila jet max. povolených 90, abys stihnul dojet včas. Waze nabízí lepší alternativu pouze pokud ušetříš 5 a více minut, to nemusí být reálné, protože se toho pak chytnou ostatní wazeři a ucpou i objízdnou trasu, jelikož to používá ranec lidí.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: naftaman 19 Ledna 2017, 12:45:04
Napadlo ma prekryť časť (prednej) SPZ novinami/novinovým papierom, a prilepiť niečim lepivím, napríklad žuvačkou alebo nejakým maglajzom, nemusí to byť super lepivé ale aby to bolo autentické že sa tam prilepili za jazdy, držal by to nápor vzduchu. Obdobne by fungoval aj farebný mikroténový sáčik, a možno by ho proste stačilo zatrhnúť o nejakú medzeru v držáku alebo v nárazníku.
Pri kontorlnej kontole robiť blbého, poletovali nejaké noviny na ulici, asi sa to tam prilepilo, využitelné to vidím na nejakých dlhších cestách. Keby boli policajti moc aktívny myslíte že to taká argumentácia ustojí? Obdobne jak vypálená žiarovka o ktorej som nevedel
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Lexx 19 Ledna 2017, 12:59:40
Podle mě by to šlo, akorát tím teda zvyšíš pravděpodobnost kontrolní kontroly -> další oser ;D
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: éRooo 20 Ledna 2017, 22:46:22
já sem potkal už několik aut, která měla čísla na spz tak ošoupané, že nešla téměř přečíst na dálku vůbec, protože naní zbyla akorát bílá písmena bez černého potisku.. většinou se jednalo o zadní spz.. ale nikde není napsáno, že pokud mám spz ošoupanou např, z častého ježdění do myčky, musím jí vyměnit ne?  a úsekovky maj pak smůlu ?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Mike 21 Ledna 2017, 00:01:07
kdysi jsem se tím zabýval - tedy IR - a limitujícím byl malý vyzařovací úhel
čili jak to nastavit, aby to svítilo tam, kam má

druhý problém vidím v denním provozu, kdy okolní osvětlení bude výkonnější než IR

čili na úsekovku -podle mě - jedině "schovat RZ" nebo jet jako ovce
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: kverulant 21 Ledna 2017, 01:45:33
já sem potkal už několik aut, která měla čísla na spz tak ošoupané, že nešla téměř přečíst na dálku vůbec, protože naní zbyla akorát bílá písmena bez černého potisku.. většinou se jednalo o zadní spz.. ale nikde není napsáno, že pokud mám spz ošoupanou např, z častého ježdění do myčky, musím jí vyměnit ne?  a úsekovky maj pak smůlu ?
Nezáleží na tom, kdo, jak a čím Vám značku ošoupal, ale že je nečitelná. A to se dá zjistit mozkovým myšlením.
http://www.12bodu.cz/bodovany-prestupek-125c-1a-2.html
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 21 Ledna 2017, 22:00:45
Viděl sem i případy, kdy potisk byl OK, ale reflexní vrstva se už z půlky sloupala. Co se zaměřit na to? Bez reflexe to asi kamera nepřečte. Co to udělá když se to zapeče v troubě na 250+? :D
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 21 Ledna 2017, 23:51:26
Já zase přemýšlel nad variantou stříknout na RZ nějaké tvary tímto (https://www.4ms.cz/reflexni-spreje/albedo-100-permanent-metallic-200-ml/). Mohlo by to fungovat?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 22 Ledna 2017, 00:26:39
Fugovalo by to asi do doby, dokud by nejeli v noci za tou RZ, která by po osvícení měla reflexní fleky.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 22 Ledna 2017, 00:55:21
Jakým způsobem by to v tu dobu přestalo fungovat?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: paty 22 Ledna 2017, 01:55:40
Jakým způsobem by to v tu dobu přestalo fungovat?
Kolega podle mě naráží na nečitelnost a z toho vyplvající odpovědnost. Asi by to šlo obhájit, že ovčan mozkovým myšlením nebyl schopen tuto záškodnickou činnost odhalit.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 22 Ledna 2017, 02:12:07
Jakým způsobem by to v tu dobu přestalo fungovat?
Nečitelná -> zastaveno -> obhájeno. Po týdnu ježdění a 3mi kontrolami denně se to však nezavinění blbě prokazuje. Resp. nouzové dojetí by už nemusel být silný argument.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 22 Ledna 2017, 10:29:13
Já jsem zase přesvědčen o tom, že takový sprej čitelnost nesnižuje. Za běžného osvětlení je značka čitelná normálně. Podobně když v noci nasvítím běžný čitelný text na papíře 1000 lumenovou svítilnou, bude tak přesvícený, že nepůjde přečíst. Přesto se nedomnívám, že by "byl nečitelný".

Samozřejmě to tam nastříkal nějaký vtipálek v době, kdy bylo auto na parkovišti. Řidič před jízdou provedl kontrolu vozidla a vše bylo v pořádku.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Ftipalek 22 Ledna 2017, 11:43:30
kdysi jsem se tím zabýval - tedy IR - a limitujícím byl malý vyzařovací úhel
čili jak to nastavit, aby to svítilo tam, kam má

druhý problém vidím v denním provozu, kdy okolní osvětlení bude výkonnější než IR

čili na úsekovku -podle mě - jedině "schovat RZ" nebo jet jako ovce

Ono by to asi takový problém nebyl. Spousta IR LED má docela rozumný vyzařovací úhel a pokud je dost výkonu, tak by to zahlušit mohlo. Poslední roky jde technologie LED velmi dopředu a paleta na výběr je velká.

S denním provozem vidím taky problém, ale na druhou stranu, ve dne je provoz tak hustý mnohdy, že pirátit nějak výrazně nad limit nejde, tak aby to zajímalo úsekovky. Běžně jezdím cca 10 nad limit v úsekovkách a zatím nikdy nic nepřišlo. Mám pocit, že tak uplně všechno neřeší, jinak by se z toho pos***i.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 22 Ledna 2017, 11:47:02
čili na úsekovku -podle mě - jedině "schovat RZ" nebo jet jako ovce
Nebo jet jako Helmut.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: swenak 22 Ledna 2017, 15:33:22
Takto?;)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170122/98336d7039dd2da4991c0753a185e839.png)
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: cyklista 22 Ledna 2017, 18:24:23
Kovaný Němec by možná napsal Helmuth   :)
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 22 Ledna 2017, 19:46:05
swenak> Spíš jsem myslel úsekovky a podobné automatizované nesmysly zcela ignorovat a v případě, že bude orgán prudit, udat Helmuta.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: kverulant 22 Ledna 2017, 22:30:04
Budu brzy upgradeovat auto, co mi provozuje oblíbený bezdomovec, tak bych s Helmutí značkou mohl někdo poprasit. Ale mám problém, že se ke mě nedostanou ty kousky, co se naprováděl a jezdit někam do Domažlic jezdit číst nástěnku obce se mi nechce. Uvažuji, zda by mi obec mohla poskytnout dle InfZ nějaký přehled přestupků, které napáchal konkrétní provozovatel s konkrétním vozem nebo zda je to příliš osobní údaj.   
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 22 Ledna 2017, 22:35:30
kverulant> Plná moc od bezdomovce by nepomohla?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: kverulant 22 Ledna 2017, 22:46:28
Asi ano. Nejlépe s ověřeným podpisem na tom úřadu, kde ho mají hlášeného.  :)
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 00:17:46
No, otázkou je, jestli má smysl bodat do vosího hnízda. Já mám dojem, že voni to automaticky whitelistují a když vidí pobyt na úřadě, tak ani neposílaj obsílku. Teda snad krom nějakejch debilů jako sou ti v Brně. Ale když se do toho bude rejpat…

No asi bych měl aktualizovat, kdyby něco, mám dojem, že už pomalu doběhla stará verze  :P
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 23 Ledna 2017, 00:49:44
No, otázkou je, jestli má smysl bodat do vosího hnízda. Já mám dojem, že voni to automaticky whitelistují a když vidí pobyt na úřadě, tak ani neposílaj obsílku.
Mám kamaráda s pobytem na úřadě a obsílky posílají. A bezdomovec to není ani zdaleka.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 08:22:53
A co z toho přesně mají když na 384 předchozích papírů nikdo nereagoval a ani na ty další nebude?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: hh 23 Ledna 2017, 09:03:54
Mají z toho, že se jim ty zásilky fikcí doručí a následně rozhodnutí nabydou PM, postupně pak uplynou i objektivní lhůty, kdy by se to ještě dalo nějak zvrátit (např. roční podle § 41(2) SprŘ). Pokud adresát je reálný bezdomovec, tj. bez majetku a zabavitelných příjmů, tak z toho úřad skutečně nemá nic (nepočítáme-li zvrácené metody, kdy jsou bezdomovci stíháni např. za maření rozhodnutí o zákazu pobytu a v x-tém kole i reálně do lochu odesláni, což je samozřejmě pro stát fiskálně ztráta, ale pro lokální zmrdnici win).

Pokud ale adresát není reálný bezdomovec a zároveň nefunguje v nějakém důmyslném stealth módu vůči státu (jako že vše má v zahraničí či v nějaké k němu nedohledatelné struktuře) a tím, že má adresu na úřadě, si myslí, že na někoho vyzrál, tak si to skutečně jen myslí. Exekutor si už jeho majetek bez větších problémů najde.

Je samozřejmě možné, že adresa na úřadě bude do jisté míry fungovat jako repelent a bude tam obecně chodit o něco méně zásilek, než kdyby šlo o adresu reálnou. Což ale neznamená, že by se o to, co už tam přijde, neměl adresát zajímat.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 09:29:22
Exekutor už se dneska taky zdaleka tak nepředře, náklady stále stoupají zatímco odměny jim skrouhli…
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: t4455 23 Ledna 2017, 10:32:17
Z vlastní zkušenosti potvrzuji co píše hh, vzhledem k tomu že mám DS a bankovní účet tak adresa trv. pobytu nehraje roli, mám jí tam z důvodu že nechci nikomu sdělovat kde jsem osobně k zastižení (čekání fízlů před barákem až vyjedu autem, návštěvy fízlů doma za účelem předvedení apod.). Kolik mi chodí zásilek na ohlašovnu nevím protože mě to nezajímá ale než jsem měl DS šel jsem se tam jednou podívat zda mi něco nepřišlo, byla mi dána do ruky 15 kilová krabice s výzvama a dopisama celýho města (těch co maj pobyt na ohlašovně) a že se prej mám podívat, tak jsem to ani nezkusil a od tý doby jsem jednou za 14 dní zavolal na poštu zda tam něco nemám. Platím normálně i poplatky za odpad, nedlužím nikde nic. Je to celkem dobrý. Od tý doby co mám DS tak jsem naopak velice rád když mi tam něco pošlou pozemní poštou.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: hh 23 Ledna 2017, 11:03:04
Behemot: Chápu, že potřebujete mít poslední slovo, ale vsadit si vlastní majetek na to, že se exekutor nepředře ...

Aktuálně ventilované snížení odměn je jen divadýlko pro veřejnost. Exekuce zejména proti solventním dlužníkům vždy byly a i budou výhodným byznysem. Náklady s postupující elektronizací klesají. Exekutor má přímý on-line přístup do KN, jediným dotazem zjistí existenci bankovního účtu u libovolné tuzemské banky a obdobně se dostane i k dalším evidencím typu registr vozidel, plavební rejstřík atp. Dotazem na ZP, OSSZ a ÚP zjistí, zda a odkud máte nějaké příjmy, u podnikatelů si najde obchodní partnery. Reálné bydliště také většinou zjistí bez vyvinutí nějakého většího úsilí, obvykle tak, že některé z výše zmíněných institucí (pojišťovna, banka, zaměstnavatel, škola, úřad) sám povinný skutečnou adresu sdělil. A to vůbec neřeším, že při dnešní míře exhibice na sociálních sítí lze obvykle o majetku a poměrech povinného zjistit od stolu lecos i bez pravomocí, kterými exekutor disponuje. Tohle všechno vyřídí nějaká nepříliš dobře placená pracovní síla zvládající základní administrativu, řada dílčích agend zeména u větších úřadů půjde automatizovat.

Těch pár alternativních jedinců, kteří nejsou nemajetní a přitom jsou pro stát a jeho prodloužené ruce neviditelní, systém opravdu nevytrhne.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: opas 23 Ledna 2017, 11:08:56
A nemůže si bezdomovec založit datovku a dát ti přístup? To mi přijde jako vrcholná verze Helmuta.
Helmut existuje, je v registrech a při výzvě do datovky se ochotně přizná.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: t4455 23 Ledna 2017, 11:13:01
Tak rovnou udělej provozovatele svýho auta bezdomovce jako to má jeden nejmenovaný pán z tohoto fora.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: fu 23 Ledna 2017, 11:33:23
Neni moc bezdomovcu co ma RP.

Medved: pres provozovatele urcite mate pravdu
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: medved 23 Ledna 2017, 11:39:00
fu> provozovatel motoroveho vozidla RP k nicemu nepotrebuje.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 23 Ledna 2017, 12:10:18
Pokud by ochotný bezdomovec s datovou schránkou obsloužil více pirátů, ti by mu třeba mohli i pronajmout nějaký byt (samozřejmě by tam nebyl psán) a dávat mu i nějaké "kapesné", ne?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Jan Novák 23 Ledna 2017, 13:13:13
Pokud by ochotný bezdomovec s datovou schránkou obsloužil více pirátů, ti by mu třeba mohli i pronajmout nějaký byt (samozřejmě by tam nebyl psán) a dávat mu i nějaké "kapesné", ne?
Hypotetický bezdomovec, co bude za úplatu provozovat několik vozů je sice ideální, ale to znamená, že to nemůže být úplná troska, ale někdo kdo má v pořádku doklady a umí normálně mezi lidmi fungovat. A pokud to tedy bude jakž takž fungující člověk, tak tímto si zcela uzavírá vrátka do normální existence. Bude mít na krku tolik pravomocných rozhodnutí a exekucí, že už nemůže nikdy nic oficiálně vlastnit a nikde pracovat.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: fu 23 Ledna 2017, 13:56:43
Zato si muze zit z nekolika vozidel ((50--200)x(1000--2000) rocne), jako kral... pokud se neupije k smrti a nebude nosit moc hotovosti u sebe.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: t4455 23 Ledna 2017, 13:58:27
Kdyby se upil bylo by to ještě lepší ne? Mrtvola jako provozovatel  :D
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 23 Ledna 2017, 14:07:53
Já bych byl spíš pro variantu bezdomovce s DS než bezdomovce jako provozovatele, to by komplikovalo např. následný prodej vozu.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: 2M 23 Ledna 2017, 14:36:39
Prodej by to nekomplikovalo.. a když vlastník už nechce bezdomovce tak jen nahlásí změnu provozovatele..
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Číkus 23 Ledna 2017, 14:38:55
Ale potřebuje k tomu ověřenou moc od bezdomovce provozovatele, ne?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 14:43:09
Stačí další krabičák nebo ekvivalent.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: .qoyi 23 Ledna 2017, 14:49:18
Stačí další krabičák nebo ekvivalent.
Problém vidím spíš ve spolupráci s tím bezdomovcem. Už ste někdy zkoušeli nějakého cíleně najít?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 15:30:48
Já to mám zařízený, na mě se nedívejte  :o Já do toho jen plkám vám ostatním :D
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: 2M 23 Ledna 2017, 15:52:54
Ale potřebuje k tomu ověřenou moc od bezdomovce provozovatele, ne?

Možná ne.. ale v praxi jsem to nezkoušel tak nevím..
ale o změnu vlastníka/provozovatele může žádat současný vlastník nebo provozovatel a je nutný souhlas vlastníka..
podle toho to asi vlastník může udělat i sám.. když přinese doklady od vozu..

Ale není problém když bezdomovec bude podepisovat změnu provozovatele na něj tak aby zároveň podepsal ukončení zápůjčky a plnou moc na změnu provozovatele zpátky.. bez data..

Jen asi před prodejem by bylo dobře zjistit jestli bezdomovec ještě žije.. plná moc ze záhrobí by mohla být komplikace..
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: PVS 23 Ledna 2017, 17:05:28
...
Pokud ale adresát ... nefunguje v nějakém důmyslném stealth módu vůči státu (jako že vše má v zahraničí či v nějaké k němu nedohledatelné struktuře)...

Přesně takto jsem si to po cca 5 letech boje s Kocourkovem postupně zařídil a doporučuji i všem, kteří nechtějí být ovce a kteří na to zároveň mají kapacity (mozkové i finanční): adresa v ČR na obecním úřadě, trvalá adresa v zahraničí, o které samozřejmě nemám povinnost informovat české parazity (v případě nátlaku na osobní přítomnost někde se hodí na ni příslušný orgán anonymizovaně upozornit), DS aby člověk věděl co se děje, pár českých společností vlastnících auta, telefony, počítače a veškerý movitý majetek, který člověk reálně k životu potřebuje, tyto české společnosti jsou vlastněné zahraniční společností, která je zároveň statutárním orgánem, firemní bankovní účty v ČR, soukromé bankovní účty v zahraničí...
To jen tak jako inspirace případným zájemcům, že něco takového v reálu existuje a funguje...



Hypotetický bezdomovec, co bude za úplatu provozovat několik vozů je sice ideální, ale to znamená, že to nemůže být úplná troska, ale někdo kdo má v pořádku doklady a umí normálně mezi lidmi fungovat. A pokud to tedy bude jakž takž fungující člověk, tak tímto si zcela uzavírá vrátka do normální existence. Bude mít na krku tolik pravomocných rozhodnutí a exekucí, že už nemůže nikdy nic oficiálně vlastnit a nikde pracovat.
Zato si muze zit z nekolika vozidel ((50--200)x(1000--2000) rocne), jako kral... pokud se neupije k smrti a nebude nosit moc hotovosti u sebe.
Já bych byl spíš pro variantu bezdomovce s DS než bezdomovce jako provozovatele, to by komplikovalo např. následný prodej vozu.
Problém vidím spíš ve spolupráci s tím bezdomovcem. Už ste někdy zkoušeli nějakého cíleně najít?


Co takhle česká a.s. s anonymním vlastníkem (stále reálně lze, i když si ovčané myslí, že už ne), předseda představenstva bezdomovec, vypíše generální plnou moc k zastupování... Tato a.s si pak může pronajímat vozidla...
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: kverulant 23 Ledna 2017, 18:45:24
Nebyl jsem tu celý den, takže jsem nereagoval na plodnou diskuzi. Behemot využil mé schéma, takže skutečně nekecá a nějaké parkovací lístečky nebo automatizované měřiče ho nemusí vzrušovat. Nechci to veřejně úplně obnažovat, ale mohu jenom nastínit okrajové podmínky :
a) inteligentní člověk, co zkrachoval a zůstal viset bance směnkou za mnohamilionový úvěr, který nesplatí ani osobním bankrotem
b) vyhozen z bydliště, zaregistrován na obecním úřadu
c) koupí si Vaše auto, na které mu půjčíte a zajistíte si to smlouvou o věcném břemenu zapsaném ve VTP + bianko prodejní smlouvou a Plnou mocí k převodu (stačí doplnit datum)
d) uděláte z něj společníka ve Vaší zahraniční firmě (má z čeho žít) nepodléhající českým pitominkám a nemusí řešit navýšení dluhů v řádu stotisíců.
e) bydlí jako spolunájemník s legálně registrovaným Slovákem

Nemá děti, manželku ani DS, neplatí VZP a SP a má na háku, co mu kdo posílá. Občas vymění mobil za nový. Existuje mimo systém, dokud ho zdraví neskolí. Ideální provozovatel s objektivní zodpovědností. 


 
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: dj-bobr 23 Ledna 2017, 22:25:00
Naskýtá se mi pár postřehů, na které by bylo dobré znát odpověď:

- v případě smrti provozovatele se děje něco zásadního, co se dozvím při první následné silniční kontrole? (u vlastníka by to bylo asi jasné - nejspíš by se stalo vozidlo předmětem dědického řízení, popř. by propadlo státu jako odúmrť)

- v případě, že provozovatel bude nekontaktní (a tudíž ani sprdele na něj nedosáhnou), bude uznán viným z přestupku/sprdelu, dojde to třeba k exekuci.. když pak to vozidlo PaCh zastaví - samozřejmě s řidičem neshodným s provozovatelem - dozví se o tom PaCh při lustraci? (potenciál zvýšení pravděpodobnosti uložení kauce)

- jde teoreticky "pojistit" vozidlo proti zabavení (třeba exekutorem, státem atd.) tím, že si od někoho půjčím jakoukoli sebemenší částku peněz a vozidlo bude předmětem zástavy s umožněním jeho užívání? - ten zápis do VTP by mě zajímal.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 22:39:17
Vod nějakejch novel se zápis nedělá, takže jenom zástavní smlouva.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: kverulant 23 Ledna 2017, 22:46:42
- v případě smrti provozovatele se děje něco zásadního, co se dozvím při první následné silniční kontrole? (u vlastníka by to bylo asi jasné - nejspíš by se stalo vozidlo předmětem dědického řízení, popř. by propadlo státu jako odúmrť)
Dozvím se v rámci dní a zařídím převod na základě antidatované Plné moci nebo nechám expirovat smlouvu o půjčce a uplatním zástavní právo.

- v případě, že provozovatel bude nekontaktní (a tudíž ani sprdele na něj nedosáhnou), bude uznán viným z přestupku/sprdelu, dojde to třeba k exekuci.. když pak to vozidlo PaCh zastaví - samozřejmě s řidičem neshodným s provozovatelem - dozví se o tom PaCh při lustraci? (potenciál zvýšení pravděpodobnosti uložení kauce)
Tak daleko ještě nejsme. Spíš připadá v úvahu celostátní pátrání. Lze sdělit adresu provozovatele na adrese zahraniční společnosti.

- jde teoreticky "pojistit" vozidlo proti zabavení (třeba exekutorem, státem atd.) tím, že si od někoho půjčím jakoukoli sebemenší částku peněz a vozidlo bude předmětem zástavy s umožněním jeho užívání? - ten zápis do VTP by mě zajímal.
Zástava má přednost. Věřitelé se uspokojují v pořadí zástav. Bez toho by úvěry od bank nefungovaly.
Zápis zástavního práva třeba zde : http://www.mesto.luhacovice.cz/24873-zapis-a-vymaz-zastavniho-prava-k-vozidlu-na-zaklade-smlouvy-nebo-rozhodnuti-o-zrizeni-nebo-zruseni-zastavniho-prava . Nevím jestli je nezbytné, ale mám to tam.

Jedná se o starší vágn, takže případné riziko patří do přijatelných ztrát za ten pocit dobře odvedené kverulantské práce.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 23 Ledna 2017, 23:04:49
Jak řikám, po novelách už se to nezapisuje, odmítaj to dělat.

Jediná možnost jak to zapsat NĚKAM je - existuje další z mnoha desítek veřejnejch registrů vo hovně, v tomto případě registr zástav. Jako obvykle do toho zapisuje tak akorát notář. Takže pro klid duše se dá obětovat pár Palackejch a zapsat to tam. Já se na to vy, jedná se o wagen ještě menší účetní hodnoty a živit takový příživníky co někam naklepou řádku za tyhle prachy nebudu, to nakonec taky popírá celou ideu státu uzmout u držky. Faktická tržní hodnota sice časem poroste, ale zatím to nemá smysl řešit.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Mike 25 Ledna 2017, 22:16:02

S denním provozem vidím taky problém, ale na druhou stranu, ve dne je provoz tak hustý mnohdy, že pirátit nějak výrazně nad limit nejde, ...
bohužel lze
Holešovičky snad v kteroukoli dobu, JS taktéž, tunely a za chvíli mi k tomu přibude ulice Na Stráži, kde je pro sichr 30kmh...
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: msk 26 Ledna 2017, 13:01:48
Zaujima ma ta moznost zapisu provozovatele ako zahranicnej spolocnosti - fakt je to mozne? U fyzickych osob bola nutna podmienka aspon prechodneho pobytu v CR. Pokial by to bolo mozne a naklady na prevadzkovanie takejto mrtvej spolocnosti by boli rozumne, mohla by to byt moralne cistejsia alternativa voci chudakovi bezdomovcovi ...
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: opas 26 Ledna 2017, 14:30:23
Nelze. Musí mít sídlo v ČR a tedy i datovku.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 26 Ledna 2017, 14:34:32
Myslim že teď s tou nehodou, jestli byl ten co mu to hodili na krk fakt nepojištěnej, tak bude další bezďák na holení. Protože jeho život finančně skončil.
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: t4455 26 Ledna 2017, 17:55:20
No výhoda je v tom, že takto banální přestupky by s člověkem který je ve vazbě a hrozí mu 15 tak by ani nezkoušeli vymáhat.

EDIT: Trvalý bydliště už je taky známo
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/445998/temna-minulost-vybrzdovace-z-dalnice-ktery-zabil-miminko-vzdycky-byl-sigr-rikaji-sousede.html

"Doručenou korespondenci si ale nevyzvedával, podle pracovnice radnice snad ani jednou."

Ale já do toho nejdu
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: Behemot 26 Ledna 2017, 17:58:49
Nebyl naivní :D
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: paty 29 Ledna 2017, 03:24:33
Zaujima ma ta moznost zapisu provozovatele ako zahranicnej spolocnosti - fakt je to mozne? U fyzickych osob bola nutna podmienka aspon prechodneho pobytu v CR. Pokial by to bolo mozne a naklady na prevadzkovanie takejto mrtvej spolocnosti by boli rozumne, mohla by to byt moralne cistejsia alternativa voci chudakovi bezdomovcovi ...
Jak by se registr popasoval se situací, kdy ovčan přihlásí auto, a pak zruší TP? Nějaké nápady, kromě toho, že registru vozidel rupne v bedně a zanikne versmír (registr vozidel)?
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: kverulant 29 Ledna 2017, 19:23:44
Zaujima ma ta moznost zapisu provozovatele ako zahranicnej spolocnosti - fakt je to mozne? ......
Byly to 2 nesouvisející informace : bezdomovec provozovatel (českého) auta + bezdomovec společník (zahraniční) firmy
Auta se zahraniční značkou se již řešili - https://www.30kmh.cz/index.php?topic=1949.0
Mít auto s českou spz lze dosáhnout přestěhování společnosti - http://is.muni.cz/th/393152/pravf_c/LLM_zaverecna_-_J_Pazdera_-_Freedom_of_establishment.pdf
Název: Re:Techický tlachání aneb ojeb aut. prostředků
Přispěvatel: dj-bobr 30 Ledna 2017, 09:53:06
Jak by se registr popasoval se situací, kdy ovčan přihlásí auto, a pak zruší TP? Nějaké nápady, kromě toho, že registru vozidel rupne v bedně a zanikne versmír (registr vozidel)?
Bez problémů, testováno. Problémy nastávají až v okamžiku, když v registru chci něco měnit (pobočky registru vozidel nepřijímají cestovní pas jako doklad totožnosti a občankou nonTP lidi zpravidla nedisponují, i když to teoreticky lze).

Bez TP jsem jezdil autem, jehož jsem vlastníkem, a žádná kontrolní kontrola (a že jich bylo) neměla nikdy jiný problém než ten, že zkoušeli občas tvrdošíjně vyžadovat občanku (a já jim vysvětlil, že ji nedostanou a pas jim pro prokázání totožnosti prostě stačit bude)

Zrušení TP triggeruje jiné zábavné věci - třeba kontrolu z živnostenského odboru (zánik provozovny atd.)