30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Magistrála je jako dinosaurus, do města nepatří. Některé její části by se mohly zbourat, ř  (Přečteno 18936 krát)

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil

Tady se desítky let každej prcá s každým pitomým barákem na náměstí, kterej nikoho krom pár památkářskejch magorů nezajímá.

Pod to bych se podepsal....

Souhlasím, zbourat starý baráky a postavit tam nový by bylo fajn, bohužel lukrativnější je logicky postavit na poli sklad nebo na komerčně zajímavém pozemku baráky
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World

Ale prdlačky, pozemky v centru jsou nejlukrativnější vůbec, ale když je na 20 let tahanic zbourat tam barabiznu a postavit něco novýho, co stejně ve výsledku musí být stejně vysoký a kdo ví co, protože hento „historický centrum“ nebo co, tak se to nehne nikam, a logicky se staví tam, kde to jde. Takže do šířky.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil

Dyt to říkám  ::) konečně jsme se dopracovali na stejnou vlnu
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World

Jenže časem se stejně bude stavět jak do výšky, tak do šířky, takže stavět se proti jednomu druhýmu je, jak by řekl OC, minimálně krajně nerozumné.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil

Z Neratovic do kladna určitě cestuje nějaký strašný množství lidí přes Phu (a eště přes Hradčany, co jako tady?), místo aby jezdili napřímo někde kolem Kralup, žejo. Makes sense…
Tak si najděte nejrychlejší cestu z Neratovic do Kladna.. přes Kralupy pojedete hlavně proto že Praha je většinou zasekaná.. a Praha je zasekaná právě proto že dokud není zasekaná tak je lepší jet přes Prahu..

Uvažovat v těchto souvislostech o píčovinách typu rušení páteřních komunikací, kde to jsme?

A někdo tu psal že chce zrušit magistrálu??

Já psal že měli bolševici místo magistrály postavit okruh a obchvat.. ale oni to pak i bolševici v 70. a 80. letech už věděli že to je blbost.. a proto místo 5 magistrál je jen ta II. severojižní.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World

Jo, minimálně ta bába z Dánska :D A okruh bez magistrály, to už by se dávno posrali všichni dvakrát :D

Vnitřní okruh je aktuálně zralej na rozšíření na tři pruhy po celé nynější délce a v exponovaných úsecích asi na 4+, než se někdy možná postaví severní část, tak už jich bude potřebovat tak pět. Barrandovskej most už by taky užil pár dalších pruhů navíc, hlavně odshora. A to se maj místo toho zavírat v rámci rekonstrukce  :x Největší prdel je v tom, že ten novej tunelovej průser už teď má vyšší než plánovanou průjezdnost, netuším, proč tomu neudělali tři pruhy v celé délce hned. To nikdo nemyslí dopředu, na zvýšování intenzity dopravy? SH komplex potřeboval tři pruhy taky už předevčírem, to mě zajímá, jak to hodlaj řešit tam…

Fakt mě baví, jak si všichni myslej, že nějakej okroužek se dvěma proužkama to spasí… ::)
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil

Dopravu ve velkých městech nespasí nic ale okruhy pomůžou a odlehčí centrum, funguje to v Brně, v H. Králové apod. a není potřeba ukončovat dálnici D1 uprostřed města na náměstí
« Poslední změna: 20 Dubna 2017, 14:43:26 od t4455 »
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World

To je jak u debilků  ::) Možná bych doporučil si nastudovat základy logistiky a takových věcí, pak třeba pochopíte, že nějaký maloměsta typu Brno apod. je jak srovnávat jabka a vagóny. To funguje úplně jinak.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

fu

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 201
  • Lidem bez naděje se lépe vládne.
    • Zobrazit profil

To je jak u debilků  ::) Možná bych doporučil si nastudovat základy logistiky a takových věcí, pak třeba pochopíte, že nějaký maloměsta typu Brno apod. je jak srovnávat jabka a vagóny. To funguje úplně jinak.

Mam ji vystudovanou, prosim vysvetlete, jak to vy/nevyresi, ale k veci.
IP zaznamenána
„Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ – Benjamin Franklin

fu

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 201
  • Lidem bez naděje se lépe vládne.
    • Zobrazit profil

Nerozumím otázce, zkuste to ještě jednou.

Pokud jsem sledoval dobre, tak se jedna o magistralu a vnitrni a vnejsi okruhy a reagoval jste na prispevek:
Dopravu ve velkých městech nespasí nic ale okruhy pomůžou a odlehčí centrum, funguje to v Brně, v H. Králové apod. a není potřeba ukončovat dálnici D1 uprostřed města na náměstí
timto
To je jak u debilků  ::) Možná bych doporučil si nastudovat základy logistiky a takových věcí, pak třeba pochopíte, že nějaký maloměsta typu Brno apod. je jak srovnávat jabka a vagóny. To funguje úplně jinak.
tedy nesouhlasite s s tim, ze vnejsi/vnitrni okruhy odlehci centru - zvlast by me to zajimalo, kdyz v praze konci ~8 komunikaci dalnicniho typu.

Muzete to tedy nejak objasnit za jakych podminek to ne/plati a proc? Diky.

IP zaznamenána
„Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ – Benjamin Franklin

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil

Jsem přece jen pamětník. V době, kdy se v Praze začaly plánovat kapacitní komunikace, v motoristicky vyspělých zemích roštový systém opouštěli, lépe řečeno zachovali pro krátkou vnitroměstkou dopravu, pro delší vnitroměstskou stavěli „vnitřní“ okruhy a pro tranzit vnější okruhy. U menších obcí opouštěli systém průtahů a začali s obchvaty, u nás se začaly budovat „kapacitní“ průtahy. Ne, že by to bylo úplně z cesty, na aktuální i plánovaný stupeň motorizace v horizontu + 30 let to mohlo docela fungovat. Blíže http://mestskyokruh.info/system-nadrazene-site-komunikaci/historie-nadrazene-komunikacni-site/historicky-vyvoj/, http://www.pp21.cz/temp/mapy-praha/rostovy-system/, https://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1kladn%C3%AD_komunika%C4%8Dn%C3%AD_syst%C3%A9m.
Správnou cestou se vydala Ostrava a to již od začátku, dopraváci téměř ideálně zkombinovali okružní a roštový systém. Praha si také zavčasu (70. - 80. léta) uvědomila velikost hrozícího průseru, z roštového systému se nevybudovalo téměř nic, bohužel z okruhů za komančů z KSČ díky nedostatku peněz a stavebních kapacit, za komančů z OF a jeho pohrobků díky ekoteroristům a úspěšnému lobbingu zahrádkářů také téměř nic. Rošt se v Praze dodělával pouze v logické vazbě na plánované okruhy. Perličkou je Brno, které si rošt stavělo ve velkém ještě v 90. letech (Sportovní, mělo to pokračovat Drobného – Ponávka – Koliště).
Pořádný průser nastal až po plyšáku, kdy se nejen prudce zvedal počet registrovaných vozidel, ale ještě prudčeji se zvedal počet najetých km jedním vozidlem.
K dopravě ve městě nad 1 mil. stručně – sebekapacitnější komunikace prostě nepomohou a nikdy stačit nebudou. Odstrašujícím příkladem budiž Seattle (mnohaproudé dálnice, po většinu dne víceméně nevyužité, 4 hodiny denně zácpa), komunikace včetně parkovacích ploch údajně zabírají 40 % plochy města, řídká hustota obyvatel -  socka nemá smysl. Jde pro mne o zprostředkované informace, nikdy jsem tam nebyl, ale jsou z několika nezávislých zdrojů včetně odborných konferencí, tak snad by se to dalo brát za přibližně odpovídající skutečnosti. Řešení je jediné – zahustit a kdo aspoň trochu může, tak do socky, která je rychlejší, než IAD (nemusí to být nutně metro, viz např. šaliny v Amsterdamu).
Velmi nepříznivě se projevuje dementní snaha oddělit oblast bydlení od oblasti pracovních příležitostí. Pokud bydlí 50 000 zaměstnanců někde a pracuje jinde, musí se ráno přepravit tam (socka zpět prázdná) a odpoledne zpět (socka tam prázdná). Pokud by byly dvě lokality s 25 000 zaměstnanci a 25 000 pracovními místy, a všichni pracovali na opačném konci, stačí polovina spojů socky a jezdí vytížená tam i zpět. Totéž platí pro nutnou kapacitu komunikací pro zatvrzelé vyznavače dojíždění do práce vlastním samohybem.

Stačilo, ukojil jsem své grafomanské ego, tak teď do mě. Jen do mě nestřílejte podnikatelskou dopravou, to je jiná kategorie.
« Poslední změna: 20 Dubna 2017, 15:52:39 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World

Pokud jsem sledoval dobre, tak se jedna o magistralu a vnitrni a vnejsi okruhy a reagoval jste na prispevek:
Dopravu ve velkých městech nespasí nic ale okruhy pomůžou a odlehčí centrum, funguje to v Brně, v H. Králové apod. a není potřeba ukončovat dálnici D1 uprostřed města na náměstí
timto
To je jak u debilků  ::) Možná bych doporučil si nastudovat základy logistiky a takových věcí, pak třeba pochopíte, že nějaký maloměsta typu Brno apod. je jak srovnávat jabka a vagóny. To funguje úplně jinak.
tedy nesouhlasite s s tim, ze vnejsi/vnitrni okruhy odlehci centru - zvlast by me to zajimalo, kdyz v praze konci ~8 komunikaci dalnicniho typu.

Muzete to tedy nejak objasnit za jakych podminek to ne/plati a proc? Diky.
Nevim co Hradec, tam jsem byl obvykle v době, kdy to jelo. Oproti Pze ale i Brnu je to ale (v globálním měřítku) maloměsto, tak vůbec nevím, co to sem kdo plete. Až bude mít Hradec tolik lidí, jako Brno v sezóně, tj. kolem 400k a 100-200k dojíždějících, tak se tam poserou taky, okruh-neokruh. V Brně odlehčený nic není, ve špičkách je to tam zasekaný pořád a ježdění do centra je o nervy. Druhá věc je, že v Pze a okolí už je tak asi trojnásobek obyvatel co v Brně. No a jaksi s lineárním růstem obyvatel ovšem potřeba dopravního výkonu roste rozhodně nelineárně, takže na 3× víc lidí je potřeba udělat mnohem víc přepravního výkonu, než trojnásobek. Proto porovnávat větší vesnice s Prahou je úplně mimo mísu.

Úplně nejdůležitější ale je, že systém zásobování Prahy je nastaven výrazně centrálně, kdy všechny sklady jsou okolo Prahy a jezdí se dovnitř. S ohledem na obecnej zákaz vjezdu kamionů za vnitřní okruh se to navíc vozí mnohem menšíma autama, takže je jich o to víc. S ohledem na omezenou kapacitu se jedná výrazně o jízdy systému spoke-hub, nebo point-to-point. Zatímco výrazně menší sídla jako Brno si můžou dovolit i systémy typu milk run, případně je spousta skladů poměrně hodně blízko centru, už jen proto, že to je mnohem menší, takže se jede kousek a vo nic nejde.

S osobama je to ostatně obdobně, všechny ty kanclbaráky (novostavby stále větší a větší a ještě větší) se plní lidma ze širokýho okolí (mnohdy i za hranicí Prahy), kteří musí tam přijet a večer odjet. Případně jet z jedné strany města na druhou, protože holt bydlí jinde. Co jezdí do širšího centra tak to jsou IMHO dohromady statisíce lidí, takže asi tolik, co v celým Brně bydlí. To není nic co by jezdilo kolem Phy a dál, to má všechno cíl někde uvnitř. Okruh tomu pomůže přesně nijak a na to samozřejmě musí existovat vnitřní páteřní propoje, už jen proto, že jak jsem říkal, nikdo soudnej nebude jezdit 5-10× dál za několikanásobek času, jakej to přesně dává smysl?
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil

nikdo soudnej nebude jezdit 5-10× dál za několikanásobek času, jakej to přesně dává smysl?

Dál to je, ale časově to je často kratší.. na obchvatu Prahy je rychlost 130 a i přes den se tam dá tolik jet.. po magistrále když si vyberete špatnou denní dobu tak je to pomalejší než běžet..

A jak chcete u magistrály navýšit kapacitu.. zbourá se Hlavní nádraží nebo Národní muzeum?? A nebo vůbec magistrálu na tom Václaváku udržet.. neříkám že obchvat Prahy se staví nějak rychle.. ale aspoň se občas něco postaví.. magistrála se jen omezuje.. a zbourat něco v centru Prahy kvůli zvýšení kapacity magistrály.. to není vůbec myslitelné..
IP zaznamenána

swenak

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 678
    • Zobrazit profil

Pro začátek by možná stačilo zrušit pár přechodů.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World

nikdo soudnej nebude jezdit 5-10× dál za několikanásobek času, jakej to přesně dává smysl?

Dál to je, ale časově to je často kratší.. na obchvatu Prahy je rychlost 130 a i přes den se tam dá tolik jet.. po magistrále když si vyberete špatnou denní dobu tak je to pomalejší než běžet..

A jak chcete u magistrály navýšit kapacitu.. zbourá se Hlavní nádraží nebo Národní muzeum?? A nebo vůbec magistrálu na tom Václaváku udržet.. neříkám že obchvat Prahy se staví nějak rychle.. ale aspoň se občas něco postaví.. magistrála se jen omezuje.. a zbourat něco v centru Prahy kvůli zvýšení kapacity magistrály.. to není vůbec myslitelné..
Člověče, máte vůbec základní školu? Takže já tady dal konkrétní případ pěti kilometrů. Po vnitřním okruhu, KDE TO JEZDÍ MAXIMÁLNĚ 80, COŽ JSEM TAKY JASNĚ PSAL, to je 40 kilometrů. A vy tady vytáhnete VNĚJŠÍ OKRUH, po kterým to zaprvý ani nejde, protože neexistuje, a i kdyby to šlo, tak to bude asi tak 80 kilometrů? Tak jste už vopravdu vadnej? To by bylo rychlejší těch 5 km jít pěšky, než objíždět celý město v poloměru zhruba 10 km.

Už jsem jasně uvedl, že řešením je například zvednout to do dvou pater celý. Osobně samozřejmě nemám problém se zbouráním těch šílenejch činžáků a podobnejch věcí kolem, stejně každej kripl co tam zrestituoval byt vříská jakej je tam hluk (orly?), tak to prodaj a všichni budou spokojení. Tak to totiž normálně vždycky fungovalo: stará výstavba udělala místo nové. Když už se bude bourat, tak se to dá vzít šmahem a postavit ty baráky trochu vyšší než 4-5 pater, to je dneska výsměch.

Vono to tak nakonec dopadne, možná to bude trvat 50 let, možná sto, ale dopadne to tak. Dneska tu máme tu všobecnou kdemohkradcii se všema těma ziskovkama, tak je to proteď zapauzovaný.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky