30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Předvolání > nesedící popis události  (Přečteno 23144 krát)

pk202

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 4 895
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #15 kdy: 01 Února 2016, 22:17:24 »

Zejtra nic neřešit, vzít kopii spisu, anonymizovat a šoupnut sem. Podle toho co říkáte, by to mělo být vyargumentovatelné.
IP zaznamenána

pk202

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 4 895
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #16 kdy: 01 Února 2016, 22:21:39 »

A koukám, raději si sebou vezmi něco na data (flash disk) dá se pořídit za stovku (https://www.alza.cz/silicon-power-helios-101-green-8gb-d519430.htm?catid=18842861)
Kvůli té "PC simulaci"
IP zaznamenána

hh

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 6 312
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #17 kdy: 01 Února 2016, 22:52:17 »

He he, to mi připomíná nedávnou zkušenost, kdy jsem u jednoho nejmenovaného soudu vyvolal pomalu gremiální poradu kvůli kopii CD založeného ve spisu.

Bylo to klasické CD-R s nějakými fotkami. Chtěl jsem kopii, nabídli vypálení za poplatek. Souhlasil jsem. Zjistili, že jim došla prázdná média. Navrhnul jsem, že si to v notebooku zkopíruju sám. Pracovnice infokanceláře se musela poradit s předsedkyní senátu, pod který spis patřil. Ta byla mimo. Soudkyně která ji zastupovala se musela poradit s předsedou. Ten se šel poradit se soudním ajťákem. Ajťák odmítnul cokoliv rozhodnout bez vědomí ředitelky správy soudu. Ředitelka správy volala svému manželovi.

Vzpomněl jsem si na pohádku o kohoutkovi, co leží v oboře a nožky má nahoře a v nestřežené chvíli jsem CDčko zkopíroval a pak jsem to té radě starších, která se mezitím v infokanceláři shromáždila, oznámil. Řekli že OK a rozešli se zpět do svých kanceláří ...
IP zaznamenána

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #18 kdy: 02 Února 2016, 18:20:48 »

tak tady je kopie komplet spisu....
http://uloz.to/xSPEKQb5/spis-ven-rar
Heslo je 30kmh
....mám i fotky....ale ty by se celkem blbě anonymizovali.....:-/
Nakonec toho ve spisu asi moc není .......

Ještě sem dostal tip na  § 21 ......

Tady vidím problém v tom že každý ve výpovědi uvedl něco jiného..... výpověď otce (spolujezdec) dle pčr nemá vůbec žádnou váhu a provádí se jen pro úplnost........?

Edit:
§ 21 Odbočování
(1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.

Toto je info od nějakýho pána který provádí školení řidičů......
« Poslední změna: 02 Února 2016, 20:45:41 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #19 kdy: 02 Února 2016, 19:38:24 »

Pane Pepo, jaký manévr jste s vozem provedl po nehodě - pokud možno přesný a úplný popis. Ta malůvka je výstup z programu PC crash?

Jinak pro Vaši informaci: ten jakýsi § 21 je ze Zákona o provozu na pozemních komunikacích (361/2000), doporučuji jako povinnou četbu než opět vyjedete. Sice je to dost nezáživné čtení, nicméně v souvislosti se spisem jak jste ho sem poslal doporučuji Vaší ctěné pozornosti  § 17, zejména pak odst. (5) písmeno e)....já vím, on stál a neblikal, ale spis je spis.

Ve spise není animace nehody?
« Poslední změna: 02 Února 2016, 19:42:38 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #20 kdy: 02 Února 2016, 19:49:13 »

auto zůstalo stát v prostřed silnice (viz 5. na malůvce) a protože tam jezdí relativně dost aut ...mimojiné i autobusy tak první co mě v tom uvodním šoku (uznávám blbě) napadlo bylo uvolnit cestu aby nebránilo provozu..... auto bylo zatlačeno zpět a ke krajnici...... ( do kopce se auto tlačí blbě.......> proto směr  zpět)
Malůvka asi bude z programu PC crash > v pravém dolním rohu je popis PC c     
Animace ve spise žádná nebyla.....

Jinak pro Vaši informaci: ten jakýsi § 21 je ze Zákona o provozu na pozemních komunikacích (361/2000), doporučuji jako povinnou četbu než opět vyjedete. Sice je to dost nezáživné čtení, nicméně v souvislosti se spisem jak jste ho sem poslal doporučuji Vaší ctěné pozornosti  § 17, zejména pak odst. (5) písmeno e)....já vím, on stál a neblikal, ale spis je spis.
Není třeba nádech arogance.... o § 17 vím ..... ale jak sem uvedl... situace byla jiná.....nuže.... pokud je něco ve spisu tak proti tomu není obrany......?!

1) pokud by situace byla tak jak popisoval on pak nevím jakou rychlostí bych musel jet abych "dohnal" mezeru která mezi námi byla po odbočení ze státní silnice > dole musel stát tak jak sem to popsal já i otec
2) uvádí že ke střetu došlo když byl kolmo proti silnici......> podle mě není možné aby mělo auto takový rejd aby se dostal do kolmého směru k vozovce z průhu ve kterém měl podle něj jet v úrovni protisměru kde ke střetu došlo, což opět potvrzuje moji verzi že stál odstavený v krajnici......!
« Poslední změna: 02 Února 2016, 20:00:55 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #21 kdy: 02 Února 2016, 20:07:17 »

Tze pokud je něco ve spisu tak proti tomu není obrany......?!
Na pitvání spisu jsou zde jiní borci, nepochybně se ozvou - najít něco ve spise není až tak jednoduché, já jsem spíše na technickou a materiální stránku dějů. Já osobně to vidím z hlediska vnějšího pozorovatele jako tvrzení proti tvrzení a důkaz provedený programem PC crash.
Přihoďte ještě fotky, třeba tam něco uvidíme.
Podle mého názoru byste měl požadovat animaci nehody a vstupní údaje pro nehodu (poloha, hmotnost a rychlost vozidel), tam bychom objevit něco, co by ten důkaz buď zpochybnilo nebo úplně přetočilo. Na první pohled tam však nic velmi výrazného nevidím, nicméně jistou šanci vidím v rozporu účastníků, odkud vůz č. 2 začal odbočovací manévr. Vy tvrdíte, že zčásti zpoza krajnice, on tvrdí, že odprostřed. V okamžiku srážky by v každé situaci měla auta vůči sobě jiný úhel a podle vstupních údajů by měl znalec zjistit, jaký ten úhel byl. Na mě to na první pohled (pouze pohled, stačí malý rozdíl v hmotnostech či rychlostech a je vše jinak) připadne, že úhel byl tak velký, že musel vyjet od krajnice. Navíc Váš vůz po nehodě směr pohybu téměř nezměnil, z čehož vyplývá, že byl velký rozdíl v rychlostech a srážka byla téměř tečná. Jsou to však zatím pouhé spekulace.

EDIT
Není třeba nádech arogance....
Kdepak arogance, tu uplatňuji jinde a jinak. Pouhý sarkasmus, který bych si nedovolil, kdybych si myslel, že se trefuji do černého. Zaujal mne ten "jakýsi § 21", docela mne pobavil. Ještě jsem uvažoval, že napíši jakýsi Zákon o provozu.....
« Poslední změna: 02 Února 2016, 20:12:51 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #22 kdy: 02 Února 2016, 20:31:55 »

EDIT
Není třeba nádech arogance....
Kdepak arogance, tu uplatňuji jinde a jinak. Pouhý sarkasmus, který bych si nedovolil, kdybych si myslel, že se trefuji do černého. Zaujal mne ten "jakýsi § 21", docela mne pobavil. Ještě jsem uvažoval, že napíši jakýsi Zákon o provozu.....
Slovo jakýsi sem použil protože jsem chtěl o tom sem napsat hned a až potom sem se díval o co přesně jde....
Opravdu si napamatuju paragrafy ....

Ale k věci....
Foto http://uloz.to/xHm7dFBz/spis-dddss22683-rar heslo opět 30kmh

Rozdíl v rychlostech byl opravdu poměrně velký....a i hmotnost vozidel je bych řekl dost rozdílná.

Nicméně díky za každý podmět a radu.....tady mi zatím příjde že nemám šanci se dovolat pravdy......
Taky proto už sem si koupi do auta kameru...ale na tohle je trochu pozdě.... :-/
« Poslední změna: 02 Února 2016, 20:49:43 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #23 kdy: 02 Února 2016, 21:03:28 »

Po zatím nepříliš podrobném studiu fotek je podle mého názoru obrovská šance to celé překlopit, tedy zcela znevěrohodnit tvrzení řidiče Fordu. Podle poškození Fordu šlo o téměř kolmou kolizi, do té pozice se nemohl dostat jinak, než otáčením z krajnice.
Pro Vás domácí úkol: poloměr otáčení Fordu a geometricky stanovit, z jakého místa by se musel začít otáčet plným rejdem, aby v místě kolize (počátek smykové stopy zadního kola Fordu) měl vůči Vám úhel 80 90 stupňů, výsledek hoďte sem. Tím by se měla shodit věrohodnost jeho tvrzení. Dále doporučuji požadovat znalecký posudek.

V jakém pořadí a kdy jaký úkon/doplnění požadovat a případné přesnější znění námitek/požadavků na doplnění nechávám na matadorech, mohl bych poradit když ne úplně blbě, tak nikoli optimálně. Technicky je to podle mě celkem nezamlžené až polojasné, jasněji bude po Vašem geometrickém cvičení.

EDIT: opraven úhel na 90 stupňů, na tom se všichni shodují. Není to až tak jasné, poloměr 4,5 m lze vykroužit z nějaké hodně pomalé rychlosti, netuším jaké (pak by nemusel zasahovat do krajnice). S rostoucí rychlostí se použitelný poloměr razantně zvětšuje, jak by mohl vypadat při tvrzených 20 km/h, neví někdo, kde to najít? Z prostředku silnice to rozhodně na 90 stupňů nevytočí ani z úplného zastavení.
« Poslední změna: 02 Února 2016, 22:14:06 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #24 kdy: 02 Února 2016, 21:07:30 »

Tak Fusiona bych teoreticky zajistit mohl..... tze budeme testovat..... ???
Edit: tak Fusion je sehnané....  :)
« Poslední změna: 02 Února 2016, 21:24:46 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

Inf.

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #25 kdy: 02 Února 2016, 21:49:16 »

Netřeba zajišťovat. Poloměr otáčení Fusionu je ~ 4,5 m dle údajů výrobce (bráno jako poloměr vnější stopy vozidla). Toto jsou případy, kdy ani soudní znalec nemusí určit skutečný průběh nehody (ale nikdy to nepřizná a přikloní se k některé ze stran). Je nepříjemné, že Caddy nezanechal brzdné stopy, hned by se bylo čeho chytit. Takto lze jen odhadovat.

Řidiče Fordu bych vymáchal v:
§ 21 odst 3 Před odbočováním vlevo se musí (řidič) zařadit co nejdále vlevo v části vozovky určené pro jeho směr jízdy s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu a šířku vozovky.

Pokud by se zařadil co nejvíce vlevo a dával znamení o změně směru jízdy vlevo, tak k nehodě asi nikdy nedošlo.

P.S. z konečného postavení vozidel by se SO mohlo zdát, že jste jel nepřiměřenou rychostí, zamyslete se pořádně nad případnou odpovědí.
IP zaznamenána

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #26 kdy: 02 Února 2016, 22:05:12 »

tím místem jezdím denně a vždy stejný scénář....rozjet na trojku a až dolů v klidu, levně na volnoběh... běžně v místě střetu do 90kmh..... ale protože sem tam to auto viděl tak sem přibržďoval.... můj odhad 70-80kmh ... otázka co je nepřiměřená rychlost.
Co se brzdné stopy týče...u vozidel s ABS je to docela problematická věc (aspoň teda co tak koukám) nehledě na to že na silnici bylo dosta čár od pneumatik kamionů a traktorů které  jezdí do JZD .......tam, jestli někdo chtěl najít nějakou konkrétní čáru .... tak by musel byt kouzelník.....
viz foto ... bohužel není na fotce moc výrazné :-/ http://postimg.org/image/o01mld3m5/
« Poslední změna: 02 Února 2016, 22:09:54 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #27 kdy: 02 Února 2016, 22:24:54 »

Když si s fotkou 195(4) pohrajete (histogram či primitivně kontrast ++ jas-), jakési brzdné stopy by se tam mohly najít.
Dále je mi poněkud nejasné přesné míst střetu. Kdyby to byl začátek smykové stopy FF, tak vy se řítíte do protisměrného rigolu (podle rozsahu poškození LZ blatníku FF), což považuji za krajně nepravděpodobné. Ta (možná) brzdná stopa VWC na 195(4) je levé či pravé kolo? Já bych suverénně tvrdil, že je to levé kolo a ke střetu došlo, když měl zadek ještě 2 m v silnici. Proč tak suverénně - LP kolo se v okamžiku střetu dočasně zablokovalo/výrazně zpomalilo vlivem tlaku nárazníku, je to vidět na 195(14), proto také nejsou vidět žádné jiné brzdné stopy VWC s ABS. Není to stopa od brzdění, ale od zablokování nárazníkem a je to tedy stopa od Vaší gumy určitě, nikoli možná. Zároveň je to přesné místo střetu. Pak FF i poloměr 4,5 m (já jsem tedy vyčetl dva trochu jiné údaje - průměr 9,8m či 10 m, ale to jsou asi vnější okraje karoserie) odsune zčásti na krajnici.

Proč jste jel tak vlevo, když zasahoval do krajnice? Protože jste předpokládal podle zásad defenzivní jízdy, že má nějaký problém a bude neopatrně otevírat LP dveře.

Domnívám se, že mnou předestřená argumentace tvoří logický celek bez vnitřních rozporů a lze s tím jít do boje. Tím končím, leda že by mě ještě něco geniálního napadlo. Z dokumentace, co je k dispozici, už nejsem schopen nic dalšího vykoukat.

Taktiku a strategii aplikace těchto poznatků a závěrů si netroufám doporučit.
« Poslední změna: 03 Února 2016, 02:46:14 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #28 kdy: 02 Února 2016, 23:13:51 »

přesně tak....... s tím zablokováním těžko říct na kolik je možný.....ale dráha tomu odpovídá......
Auto sem chtěl objet s větším odstupem ....(v  protisměru nic nejelo tak nebyl důvod proč si nenechat místo) ikdyž to v konečným důsledku bylo blbě protože kdybych ho býval "oprasil"  tak sme se mohli minout..... >:(
Teď otázka zní co u ustního jednání....?
Jenom vyslechnout a jít do pryč...? nebo tam znovu uvést to co sem už řekl při výslechu....?! :o
IP zaznamenána

pk202

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 4 895
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #29 kdy: 03 Února 2016, 14:38:33 »

Hlavně je myslím potřeba soustředit se na dvě věci:

1) Vyčítají Vám par. 17 písm. e) : dává-li řidič vpředu jedoucího vozidla znamení o změně směru jízdy vlevo
    Z čeho usuzují že dával znamení, když ve Vašich výpovědích je zřetelný rozpor ?
    Proč nebylo toto prozkoumáno PČR ohledáním na místě, případně zajištěním stop...
    Orgán musí postavit najisto, že to tak bylo

2) Poukázat na vnitřní rozpor ve výpovědi druhého řidiče, kdy pokud najížděl ze středu jízdního pruhu, nemohl být v žádném případě v okamžiku srážky kolmo k vozovce (jak vypověděl). Toto naopak podpopruje Tvoje tvrzení, že stál ža na kraji vozovky či spíše mimo ní a při tom porušil § 21 odst 1.

§ 24 Otáčení a couvání
(1) Při otáčení platí obdobně ustanovení o odbočování (§ 21) a při otáčení na křižovatce též ustanovení o jízdě křižovatkou (§ 22).
(2) Při couvání řidič nesmí ohrozit ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.
(3) Vyžadují-li to okolnosti, zejména nedostatečný rozhled, musí řidič zajistit bezpečné otáčení nebo couvání pomocí způsobilé a náležitě poučené osoby.

§ 21 Odbočování
(1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.
IP zaznamenána