Z toho, jak jste to podal mi vyplývá, že máte na mysli manipulační provoz.
Podle zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích by měly být účelem manipulační jízdy distribuce a prodej vozidla, zároveň se musí jednat o vozidlo, jehož technická způsobilost byla schválena, a které není zapsáno v registru motorových vozidel (to vše dle § 38b odst. 1).
Pokud vozidlo se zvláštní RZ využíváte k něčemu jinému, než je manipulační provoz, vystavujete se riziku odejmutí manipulační RZ dle § 38b odst. 5 a pokutě do 50.000,-- Kč dle § 83a odst. 10 písm. d).
Vzhledem k tomu, že musíte mít platnou STK a vozidlo nesmí být registrované moc nechápu smysl dlouhodobé jízdy na manipulačních RZ. Co se týče frekvence zapisování do knihy jízd - jednou denně podle mě nemusí být dostatečné, třeba vyhláška o registraci vozidel v § 35 hovoří v budoucím čase, dle mého názoru je třeba zápis zahájit ještě před jízdou, přičemž dokončen je po skončení jízdy zapsáním času seejmutí zvláštních RZ z vozidla.
Vedle toho existuje také zkušební provoz dle § 38a, který slouží pro technicky nezpůsobilá vozidla a vyžaduje se povolení ministerstva pro každé vozidlo zvlášť. Sem by mohlo spadnout vaše "testování v provozu", které v manipulační jízdě dle § 38b absentuje.
Snad je to takto srozumitelné, případně pokud jsem se v něčem přehlédl, mě snad někdo opraví.