Trvající delikt to není, zejména v případě, že opravdu neporušujete rychlostní limit neustále, což se v reálném provozu s výjimkou Keanu Reevese ve filmu Speed nepovede ani největšímu pyrátovi, navíc koncept trvajícího deliktu cílí na jiný typ situací a touto optikou by se to i posuzovalo.
Opakované překročení rychlosti může být jediný skutek, může jít o více dílčích útoků v rámci pokračujícího přestupku, a může jít o více přestupků. Kde přesně je hranice (co je ještě jeden skutek, co pokračování, a kde se trhá i to pokračování) to vám exaktně nikdo neřekne, ve správním trestání jde o novum. Pokud by se měla analogicky uplatnit praxe z trestního řízení, tak by se pokračování posuzovalo poměrně široce, ale nelze odhlédnout od jiných zájmů zainteresovaných orgánů (zatímco OČTŘ si rády usnadní práci tím, že něco posoudí jako dílčí útok a věci se tak buď zbaví, protože ji přehodí jinam, nebo si minimálně ušetří hromadu papírování, které by byly s úplně novým skutkem a jeho stíháním, obecní mafie se nejspíš budou přetahovat o to, kdo testovacího pilota podojí).
Osobně bych jednu jízdu po dálnici, v rámci které bude zaznamenáno více překročení rychlosti, viděl nejspíš jako pokračování, tedy hmotněprávně jeden přestupek, za který by měl být uložen jeden trest, místně příslušný pro jeho projednání bude každý úřad ORP, v jehož obvodu byl spáchán dílčí útok, a fakticky ho povede ten, kdo jej zahájí první. Analogicky překlopí-li se všechny skutky do sprdele, mělo by se totéž týkat provozovatele (přičemž je nepodstatné, zda bude stíhán za pokračování v přestupku provozovatele, či za jediný přestupek provozovatele spočívající nezajištění dodržování pravidel PPK vykazující znaky pokračujícího přestupku). Ale takové pojetí si asi bude třeba vybojovat, protože nelze očekávát, že by se sám dohodl např. Benešov, Velké Meziříčí a Rosice, propojily své databáze za účelem identifikace pokračujících deliktů a nastavily si nějaký round-robin pro vedení řízení či jiný systém dělení kořisti.